קניוני ישראל בשת"פ עם ארגון "בטרם" וניו קופל

משיקים יחד את פרוייקט "זוהרים בדרכים" במסגרתו יחולקו למעלה מ-150 אלף אפודים מחזירי-אור לילדים המבקרים ברשת הקניונים
אפרת אדיר |

רשת "קניוני ישראל" מקבוצת בריטיש ישראל השקעות בע"מ, המונה כ-17 קניונים ברחבי הארץ, בשיתוף ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים וחברת ניו קופל SIXT יוצאת במיזם משותף להעלאת המודעות לנושא בטיחות ילדים בדרך תחת השם: "זוהרים בדרכים".

במסגרת הפרוייקט יחולקו למעלה מ-150 אלף אפודים מחזירי-אור, שיגבירו את הנראות של הילדים בדרכים. כך, כל ילד יתרום 5 שקל לארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, יחתום על "אמנת זהירות בדרכים", הכוללת הצהרת מחויבות וכללים לבטיחותו של הילד והסובבים אותו ויקבל אפוד. בתום הפרוייקט, תוגש האמנה החתומה לשרת החינוך ולראש הממשלה.

הפרוייקט יתקיים בכל קניוני הרשת ברחבי הארץ החל מהיום (ד') ויכלול פעילות הסברה רחבת היקף באמצעות בני נוער שתימשך כחודש ימים.

הפעילות תגובה בקמפיין פרסום בעיתונות ובשילוט חוצות בהשקעה של 4 מיליון שקל.

לדברי משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל: "קבוצת קניוני ישראל מאמינה שמלבד היותו של הקניון מרכז קניות לכל המשפחה הינו חלק בלתי נפרד מהקהילה אותה הוא משרת, וככזה עליו לספק תכנים איכותיים ומגוונים. כחלק מתפיסת הקבוצה למען קידום הקהילה, הענקת ערך מוסף וחשיבותו לעין שיעור של נושא בטיחות הילדים בדרכים, אותו היא שמה לנגד עיניה, קניוני ישראל מרימה את הכפפה באמצעות פעילות שאין קודמת לה, וחברה לארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים במטרה לקדם את נושא בטיחותם של הילדים בדרך ולהעלותו לסדר היום הציבורי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה