הסכם הפצה במעל ל-4 מיליון דולר לויזקום בסין

סמנכ"ל הפיתוח העסקי בויזקום. "אנו צופים כי הביקוש למוצרינו בסין יניב הכנסות גבוהות משמעותית מ-4 מיליון דולר"
דרור איטח |

קבוצת ויזקום יצרנית העט הסורק והמתרגם הקוויקשינרי חתמה היום על הסכם הפצה בלעדי בסין עם חברת Hanwang Technology. על פיו תקבל Hanwang Technology לשנתיים הקרובות את הזיכיון הבלעדי לשיווק מוצרי ויזקום בסין ותרכוש במהלך תקופה זו מוצרים מויזקום בסך כולל של מעל ל-4 מיליון דולר. ל-Hanwang Technology יש מעל ל-5800 ערוצי מכירה ברחבי סין.

המוצרים יימכרו בסין תחת שם המותג Hanwang Technology שהינה יצרנית תוכנה סינית בעלת קשרי מסחר הדוקים עם חברות בינלאומיות רבות, וביניהן: מיקרוסופט, IBM, HP, נוקיה, אינטל. "אנו גאים להיות שותפים עסקיים של Hanwang Technology ומודים לה על האמון שנתנו בנו", אמר רמי איש-הורביץ, מנכ"ל קבוצת ויזקום בטקס החתימה על ההסכם שנערך היום בבייג'ינג במעמד הנספח המסחרי של ישראל, עודד ארבל, ונציגים רשמיים של הממשל הסיני. איש-הורוביץ הוסיף כי ההסכם מהווה עבור החברה פריצת דרך משמעותית בשוק שהינו בעל פוטנציאל צמיחה ענק. "מכירות ויזקום במזרח הרחוק יגדלו באופן משמעותי בעקבות ההסכם", אומר עמיר ברנסון, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בויזקום. "אנו צופים כי הביקוש למוצרינו בסין יניב הכנסות גבוהות משמעותית מ-4 מיליון דולר". הוא הוסיף שמוצרי החברה נמכרים כבר בשווקים אחרים במזרח הרחוק, כמו ביפן, דרום קוריאה, הונג-קונג ותאילנד.

"אנו מאמינים בפוטנציאל השיווקי של המוצר שכן בעקבות תהליכי גלובליזציה מואצים שעוברים על סין והמשחקים האולימפיים בייג'ינג 2008 חווה העם הסיני תנופה אדירה של לימוד אנגלית", אומר נשיא Hanwang Technolog, לו ינג יאנג. הוא הוסיף שחזונו הוא שלכל תלמיד בסין יהיה את העט המתרגם האישי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה