רן גוראון, בזק: "ב-2007 נגיע ל-100 אלף רשתות"
עם פתיחת שנת הלימודים והגברת הביקוש לאינטרנט ככלי עזר, פונה בזק במהלך שיווקי להורים ומעלה היום (ב') קמפיין חדש נוסף לנושא הרשתות הביתיות בגלישה באינטרנט.
לדברי החברה, מאז החלה בזק לפרוס חסותה על תחום הרשתות הביתיות עלו מכירות המוצר ממאות בודדות של רשתות מדי חודש, למכירות של אלפים רבים מדי חודש. סך הכל מכרה בזק למעלה מ-30 אלף רשתות ביתיות בתוך כחצי שנה.
בסרטון החדש, מבית יהושע, מצולמים שני ילדים, האחד- יודע תשובות לכל שאלה, והאחר- אינו יודע. התשדיר מסתיים בשאלה "לא הגיע הזמן לחבר גם את המחשב השני לאינטרנט?".
כמו כן, מציעה בזק מבצע הצטרפות לרשת ביתית לכל חבילות האינטרנט בעלות של 9.90 שקל לחודש למשך 24 חודשים.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק ציין היום, כי בכל בית בו יש יותר ממחשב אחד, הרשת הביתית היא הכרח. "אני מאמין שבשנת 2007 נחצה את המספר של 100 אלף רשתות ביתיות. הביקוש הוא גדול ואין ספק שמדובר במוצר משלים איכותי מאד לאינטרנט המהיר. המחיר הנמוך והתמיכה המצוינת שאנחנו נותנים- הם סוד ההצלחה", אמר גוראון.