
גם בישראל: מרצדס E-Class עושה עלייה
קבוצת כלמוביל יבואנית דגמי מרצדס לישראל השיקה את ה-E-Class החדשה. דגם הE-Class הוא רכב הסאלון מנהלים של מרצדס והוא אחד הדגמים המצליחים ביותר של מרצדס בעולם.
מרצדס ציידו את ה-E-Class הטכנולוגיות העדכניות ביותר של החברה יחד עם עיצוב מרשים מאוד, הכולל גריל קדמי המורכב ממאות סמלי מרצדס קטנים, ויחידות תאורה אחוריות מרהיבות אשר גם בהן משולב סמל מרצדס עם פסי לד. בסיס הגלגלים של הE-Class עומד על 2.961 מטר, ואורך כללי של 4.95 מטר.
תא הנוסעים מיישר קו עם הדגמים המתקדמים ביותר של מרצדס ומשלב תאורת ומערכת ה-MBUX עם קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ועד שלושה מסכים בהתאם לרמת הגימור - לוח מחוונים בגודל "12.3, מולטימדיה בגודל "14.4 במרכז הדשבורד ומסך "12.3 נוסף מול מושב הנוסע המאפשר לנוסע לצפות בתכנים כאשר לא ניתן לצפות במסך זה ממושב הנהג.
ה-E-Class תשווק בישראל כרגע עם שני סוגי הנעות – טורבו בנזין היברידי קל, וטורבו בנזין פלאג אין, כך שגירסת הכניסה ה-E200 תצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר, בשילוב מערכת היברידית קלה 48V המספקים 204 כ"ס ומומנט של כמעט 32.6 קג"מ. הביצועים של ה-E200 מרשימים עם תאוצה מ-0 ל-100 ב-7.6 שניות ומהירות מקסימלית של 236 קמ"ש.
גירסת ה-E300e מונעת על ידי מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר יחד עם מנוע חשמלי המספקים יחד 313 כ"ס ומומנט של 53 קג"מ. סוללת ה-E300e בקיבולת של 25.4Kwh המאפשרת טווח חשמלי טהור (כלומר נסיעה רק על חשמל, ללא הפעלת מנוע הבנזין) של כ-100 ק"מ. ה-E300e מציעה תאוצות חזקות אף יותר עם 6.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. המהירות המקסימלית דומה, 234 קמ"ש.
ה-E-Class מצוידת בכל אמצעי הבטיחות האקטיבית הנחוצים, ובהתאמה מקבלת ציון 6 באיבזור בטיחות. ה-E-Class עדיין לא נבחנה על ידי ה-EuroNcap אולם בהתאם לדגמי ה-E-Class הקודמים שקיבלו ציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות, יש לצפות כי גם הדגם החדש יקבל את אותו הציון.
ה E-Class תשווק בארץ במחיר של החל מ-539 אלף שקל לדגם ה-E200 והחל מ-639 אלף שקל לדגם ה-E 300e. על מחיר זה ניתן להוסיף חבילות איבזור בתשלום.
גילי פריאנטה, מנכ"ל מרצדס ישראל, ציין כי לצד פיתוח סדרות ה-EQ החשמליות של מרצדס, היצרנית ממשיכה לפתח מנועי בנזין ודיזל מתקדמים. אנחנו נוסיף כי ה-E-Class היא חביבת נהגי המוניות ברחבי עולם, ולא מן הנמנע שישווקו גם גירסאות עם מנועי דיזל מתקדמים וחסכוניים, עם איבזור מופחת על מנת להשאיר את ה-E-Class כחלופה תחרותית גם ללקוחות אלו.
הכותב יואב פולס מאתר car-pad.
- 1.שלי 29/03/2024 12:17הגב לתגובה זוומגיעים ממקום למקום באותו זמן..חחחח

מלחמת מחירים כבר כאן- דגם מוזל לג'אקו 7 PHEV
רק אתמול חשפנו את הדגם המוזל של הצ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד, והיום מודיעה כלמוביל על דגם חדש ומוזל לג'אקו 7 פלאג אין הייבריד, ששיווקו יחל בקרוב במחיר של 180.0 אש"ח, הוזלה של 10,000 ש"ח.
מלחמת מחירים כבר כאן.
אז זה דווקא לא ראינו בא, אבל מלחמת מחירים בענף הרכב כבר כאן.
דגם מוזל לג'אקו 7 פלאג אין הייבריד
כלמוביל יבואנית דגמי ג'אקו לישראל הודיעה על תחילת שיווק גירסה מוזלת לג'אקו 7 פלאג אין הייבריד. הגירסה החדשה תיקרא Elegance והיא תשווק במחיר של 180.0 אש"ח, לצד רמות הגימור הקיימות Premium ו Luxury. המחיר החדש משקף הפחתת מחיר של 10,000 ₪ בהשוואה לג'אקו 7 פלאג אין הייבריד ששווק עד עתה בהצלחה מרשימה. הג'אקו 7 מסר בשבעת החודשים הראשונים של 2025 כ – 9500 יחידות, מהן לא פחות מ 7900 יחידות מדגם הפלאג אין הייבריד ועוד 1600 יחידות מדגמי הבנזין.
הג'אקו 7 פלאג אין הייבריד Elegance שומר על כל המאפיינים הטכניים של הג'אקו 7, כלומר מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר בשילוב עם מנוע חשמלי. ההספק המשולב הרשמי עומד על 342 כ"ס והמומנט המשולב 53.5 קג"מ. לג'אקו 7 פלאג אין סוללה בקיבולת 18.3Kwh וטווח חשמלי מוצהר של 91 ק"מ. הסוללה ניתנת לטעינה איטית AC בהספק של עד 6.6Kw (טעינה בבית תלת פאזי רגיל תבוצע בהספק של כ- 3.3Kw), וטעינה מהירה בהספק של עד 40Kw.
בתמורה להפחתת המחיר בגובה 10,000 ₪ יש כמובן הפחתת איבזור דוגמת מצלמות 540°, ויתור על כיוון חשמלי למושב הנהג והנוסע, ריפודי בד חלף ריפודי עור טבעוני, תאורת אווירה, גג פנורמי חשמלי, קיפול מארות אוטומטי ועוד. בתחום הבטיחות זהה דגם ה Elegance לשני הדגמים הבכירים של הג'אקו 7, למעט כרית אוויר שמינית לברכי הנהג. יתר המערכות זהות.
את החשבון האישי לגבי הכדאיות בדגם יעשה כל אחד לעצמו, כאשר המרכיב היחיד שהעדרותו מעט מצערת הוא חשמול המושבים הקדמיים, ובמיוחד מושב הנהג.
- ג'אקו 7 בראש, צ'רי מצמצמת, טויוטה מובילה ביצרנים
- נתוני מסירות - ג'אקו, יונדאי וטויוטה בראש.
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מלחמת מחירים
מהלך זה של כלמוביל הוא מענה למתחרים, תחילה לובינסקי שהוזילה את דגמי ה MG HS (בנזין, היברידי, פלאג אין) ב – 6000 ש"ע עד 8000 ₪. אחריה הודיעה פריסבי על הוזלה של הטיגו 8 פלאג אין (אותה מערכת הנעה של הג'אקו 7 פלאג אין) עם שבעה מקומות למחיר של 190.0 אש"ח בתמורה להפחתת איבזור. בהמשך הודיעה אתמול פריסבי על הוספת דגם מופחת איבזור לטיגו 7 פלאג אין במחיר של 173.0 אש"ח, ועכשיו ההודעה של כלמוביל על הג'אקו 7 פלאג אין במחיר של 180.0 אש"ח.

קרוסאובר בנזין? MG HS הפתעה נעימה
ה MG HS הושק עם שלוש צורות הנעה - דגם עם מנוע טורבו בנזין, דגם היברידי ודגם פלאג אין. מההשקה ועד לפרסום המבחן הפחיתה לובינסקי היבואנית את מחיר הדגם באלפי שקלים, על מנת להתמודד טוב יותר בתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן.
אהבנו: מרווח פנימי, חסכון בדלק, מחיר
פחות אהבנו: עיצוב, הססנות קלה של תיבת ההילוכים
ציון מסכם: 4.3 במדד פולס
את ה MG HS פגשנו לראשונה לפני מספר שבועות עם השקת הדגם בארץ. ה HS הושק במקביל עם שלוש אפשרויות הנעה לבחירת הלקוח – טורבו בנזין, היברידי ופלאג אין, ורמת גימור יחידה וגבוהה.
הלקוח למעשה יכול לבחון את השימושים האישיים שלו, את הקילומטראז' השנתי שהוא צפוי לנהוג ברכב, ואז לקבל החלטה מושכלת מה מתאים לו יותר.
אנחנו מתחילים את המסע לבחינת שלושת הדגמים עם דגם הטורבו בנזין, הזול מבין השלושה.
תעודת חובה | |
קטגוריה | קרוסאובר – C-SUV |
מימדים (מטר) | אורך 4.655 /רוחב 1.89 /גובה 1.664 /בסיס גלגלים 2.767 |
מספר מושבים | חמישה |
הנעה ותיבת הילוכים | טורבו בנזין, קדמית. גיר רובוטי דו מצמדי
7 הילוכים |
הספק ומומנט | 170 כ"ס ו 28 קג"מ |
נפח מיכל דלק | 55 ליטר |
צריכת דלק (משולב) | 13.15 ק"מ לליטר. WLTP |
בטיחות | ציון איבזור בטיחות 5. חמישה כוכבים EuroNcap |
מחיר | 167.0 אש"ח |
- לא מחיר 'מבצע' - הוזלות במחיר קטלוגי של דגמי MG
- ללא תחרות - MG Cyberster הספורטיבית החל מ 349.0 אש"ח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
העיצוב החיצוני של ה HS נאה, אם כי גנרי משהו. בהרבה מכוניות אם תנהגו בהן, תכלו לדמיין את חזית הרכב או את החלק האחורי. בין אם ראיתן אותן הרבה על הכביש ובין אם יש להם הרבה שעות שימוש. ה HS לא אחת מהן. היא בהחלט נאה, מכל זוית, עם יחידות תאורה צרות משולבות לד, חזית מאוד מזוהה עם MG, וגם חלק אחורי נאה וזורם. אין בעיצוב החיצוני שום 'פאול' מחד, וגם אין דרמה מאידך. וזה לא שמעצבי MG לא יודעים לייצר עיצוב דרמטי, ע"ע סייברסטר המהממת. כאן ברור שהמטרה היא להיות מתאימה לכולם.