
ביטן דורש לעצור את רפורמת הטסטים, ומציע מודל לפי קילומטראז'
יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן דורש לעצור את רפורמת הטסטים ולבחון מודל לפי קילומטראז'; ברשות האסדרה מדברים על חיסכון של כמיליארד שקל בשנה, במכוני הרישוי מזהירים מעלייה בתאונות
הכוונה להפחית את תדירות הטסטים לרכב פרטי הגיעה היום (שני) לדיון סוער בועדת הכלכלה של הכנסת. יו"ר הוועדה, ח"כ דוד ביטן, דרש לעצור את קידום הרפורמה עד להצגת בדיקה מקצועית מלאה, וטען כי אי אפשר לבחון את המהלך רק דרך החיסכון לציבור בלי לבדוק את ההשפעה על הבטיחות. כיום רכב פרטי בישראל עובר טסט אחת לשנה, אחרי שבשלוש השנים הראשונות הוא פטור מבדיקה. במשרד התחבורה וברשות האסדרה רוצים לשנות את המודל כך שרכבים פרטיים חדשים יחסית יעברו טסט פעם בשנתיים במקום בכל שנה.
בפתח הדיון תקף ביטן את ההיגיון שמאחורי הרפורמה ואמר: "זה שאדם חוסך 100 שקל בשנה - אין לזה שום השפעה על יוקר המחיה, זה לא טיעון. מנגד, יש לנו את עניין בטיחות הרכבים. גם אם אין טסט, הרי הנהג עדיין צריך לתקן את הרכב שלו". לדבריו, הבעיה היא שהרפורמה מסתכלת רק על גיל הרכב ולא על היקף השימוש בו. "רכבי חברות ליסינג נוסעים עשרות אלפי קילומטרים בשנה, בעוד שעקרת בית או פנסיונר נוסעים לפעמים רק 5,000 קילומטרים בשנה. זה לא הגיוני להחיל עליהם את אותו הכלל", אמר.
ביטן הציע לקבוע את תדירות מבחני הרישוי לפי הקילומטראז' של הרכב, לצד רף מינימום של בדיקה פעם בשנתיים. "אם הולכים לפי קילומטראז' - הבטיחות היא בראש. אם הולכים לפי שנים - הכסף הוא בראש", הוסיף. בפועל, המשמעות היא שרכב שנוסע מעט יעבור טסט בתדירות נמוכה יותר, בעוד שרכב שנמצא הרבה על הכביש ימשיך להיבדק לעיתים קרובות יותר.
ח"כ ששון גואטה תמך בעמדתו של ביטן ואמר: "אם באמת הייתם רוצים לעזור ביוקר המחייה, הייתם מורידים את אגרת הרישוי היקרה של הרכב, ולא נוגעים בבטיחות". גואטה הוסיף כי "אתם דואגים לחברות הליסינג ולא לאדם בפריפריה שמחזיק רכב ישן".
מנגד, סמנכ"ל רשות האסדרה, גיא מור, טען כי עיקר החיסכון לציבור אינו במחיר הטסט עצמו אלא בזמן שמתבזבז סביבו. "העלות המרכזית היא הזמן של הציבור. כשמישהו נאלץ להקדיש חצי יום עבודה בשביל טסט, זה שווה הרבה מאוד כסף", אמר. לדבריו, מדובר בחיסכון לאומי של כמיליארד שקל בשנה לציבור. עוד טען כי רק 5% מתאונות הדרכים נגרמות בגלל כשל מכני ברכב.
הדברים עוררו תגובות חריפות מצד נציגי המוסכים ומכוני הרישוי. יו"ר איגוד המוסכים, רונן לוי, אמר במהלך הדיון: "אתה זורק נתונים חופשי ולא יודע כלום". לדבריו, באיחוד האירופי בוחנים כיום דווקא הגברת תדירות הבדיקות בגלל הרעה במצב הבטיחות וזיופי ספידומטרים. עו"ד רז ניזרי, ממשרד פירון, שמייצג את איגוד מכוני הרישוי, טען כי העלות של הרפורמה עלולה להיות גבוהה בהרבה מהחיסכון שמציג משרד התחבורה. לדבריו, "הנזק המשקי המשוער מהרפורמה הזו עומד על 4.3 מיליארד שקלים בשנה - כך שאין לזה שום הצדקה כלכלית". גם מצב הכבישים והצמיגים עלה במהלך הדיון. יו"ר ענף הצמיגיות, יוסף נעים, הזהיר מפני בלאי מואץ של צמיגים בשל בורות ותשתיות לקויות. "נהג שעולה על מהמורה בכביש קורע את הצמיג מבפנים, שום חיישן בעולם לא יתריע על זה, רק עין מקצועית בטסט", אמר. לדבריו, מעל 50% מהרכבים שנבדקים באופן אקראי בניידות משרד התחבורה מתגלים עם ליקויים חמורים.
סמנכ"ל המחקר של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, יונתן אילן, ציין כי מתחילת השנה נהרגו כבר 168 בני אדם בתאונות דרכים. עם זאת, הוא אמר כי הרלב"ד אינה מתנגדת עקרונית להפחתת תדירות הטסטים עבור רכבים פרטיים חדשים בלבד, מאחר שלא נמצא קשר ישיר בין רכבים חדשים לבין תאונות שנגרמות עקב כשל מכני.
בסיום הדיון ביקש ביטן ממשרד התחבורה ומרשות האסדרה לבחון את מודל הקילומטראז' ולחזור לוועדה עם תשובות בתוך שבוע. "הסתדרנו עד עכשיו עם המצב הקיים, נחכה עוד קצת כדי לקבל דוח בטיחותי אמין ולא נסכן חיי אדם בשם הפחתת רגולציה".
טסט פעם בשנתיים? ההקלה נשמעת טוב, אבל הכביש הישראלי מסובך יותר
הכוונה להפחית את תדירות מבחני הרישוי לרכבים פרטיים חדשים יחסית נראית כמו עוד מהלך להפחתת רגולציה וחיסכון בזמן לציבור. אבל הדיון בוועדת הכלכלה חשף את השאלה האמיתית: האם רכב צריך להיבדק לפי השנה שבה הוא עלה לכביש, או לפי מה שהוא באמת עבר על הכביש.
- ביטן מציע פשרה לרשויות התחבורה המטרופוליניות: ראש הרשות הארצית יוביל את גוש דן לשנה וחצי בלבד
- ביטן נגד הרווחה: "85 מיליון שקל הם לא סיבה להפקיר את בעלי המוגבלויות"
הרעיון להפחית את תדירות הטסטים לרכב פרטי נשמע במבט ראשון כמו מהלך מתבקש. מי לא רוצה פחות בירוקרטיה, פחות תורים, פחות נסיעות למכון רישוי ופחות יום עבודה שנשרף על בדיקה שנתית שלפעמים מסתיימת באישור תוך כמה דקות. במשרד התחבורה וברשות האסדרה מציגים את זה כהקלה לציבור, לא רק בכסף אלא בעיקר בזמן. מבחינתם, אם הרכב חדש יחסית, ואם שיעור התאונות שנגרמות מכשל מכני נמוך, אין סיבה שכל בעל רכב יגיע בכל שנה למכון רישוי.
יש בזה היגיון. המכוניות היום בטוחות יותר, ממוחשבות יותר ומתריעות על לא מעט תקלות לפני שהנהג בכלל מרגיש אותן. רכב בן ארבע או חמש שנים, שמטופל בזמן ונוסע מעט, הוא לא בהכרח רכב שצריך בדיקה שנתית. עבור לא מעט משפחות, הטסט הוא עוד תחנה מעצבנת בדרך, עוד תשלום, עוד המתנה, עוד סידור. גם אם החיסכון הישיר הוא לא גדול, הזמן של הציבור הוא כסף, ובמובן הזה לרפורמה יש בסיס.
אבל כאן בדיוק מתחילה הבעיה. רכב לא נשחק לפי לוח השנה. הוא נשחק לפי שימוש. רכב פרטי שנוסע כ 6,000 קילומטר בשנה בתוך העיר אינו דומה לרכב ליסינג שעובר 35 אלף קילומטר בשנה בין כבישים מהירים, פקקים, מדרכות, בורות, בלימות חזקות ונהגים מתחלפים. שניהם יכולים להיות מאותה שנת ייצור, אבל מבחינה מכנית הם לא אותו מוצר. לכן הצעה שמבוססת בעיקר על גיל הרכב מפספסת חלק חשוב מהסיפור.
זו הנקודה שעלתה בדיון בוועדת הכלכלה. יו"ר הוועדה, ביטן, דרש לעצור את קידום הרפורמה עד שתוצג בדיקה מקצועית מלאה. הטענה שלו פשוטה: אי אפשר להציג את המהלך כחיסכון לציבור בלי למדוד לעומק את המחיר הבטיחותי האפשרי. גם אם רוב התאונות לא נגרמות מכשל מכני, מספיק שחלק מהכשלים יתפסו בטסט כדי להצדיק בדיקה זהירה יותר לפני שינוי הכללים.
הקילומטראז' הוא אולי המפתח, אבל גם הוא בעייתי
הכיוון שביטן הציע, בדיקה לפי היקף נסיעה, נשמע נכון יותר. רכב שנוסע הרבה ייבדק לעיתים קרובות יותר, ורכב שנוסע מעט יקבל הקלה. זה מודל הגיוני יותר ממודל אחיד לפי שנים. הבעיה היא שהמערכת צריכה לדעת לסמוך על הנתונים. בישראל קיימת כבר שנים בעיה של זיופי מד אוץ, בעיקר בשוק היד השנייה. אם המדינה רוצה לבנות רפורמה על קילומטראז', היא צריכה מערכת אמינה שמחברת בין נתוני טסטים, מוסכים, ביטוח, חברות ליסינג, העברות בעלות ומכירה.
- פיג'ו ריפטר החדש מגיע לישראל; החל מ-178,990 שקל
- לא קיבלו הנחה ב”צדק תחבורתי”, ועושים צדק לעצמם? הדו"ח שמסבך את הרפורמה של רגב
בלי שכבת נתונים כזו, רפורמה לפי קילומטראז' עלולה להפוך להזמנה לעקוף את הכללים. זה לא אומר שצריך לוותר עליה, אלא שצריך לבנות אותה כמו שצריך. מדינה שרוצה להפחית רגולציה צריכה קודם לוודא שהיא יודעת לפקח בצורה חכמה יותר, אחרת היא רק מעבירה את הסיכון מהמדינה לנהגים.
יש כאן גם עניין צרכני חשוב. הטסט השנתי הוא לא רק בדיקה של בעל הרכב הנוכחי. הוא גם סוג של תיעוד חיצוני שמלווה את הרכב לשוק היד השנייה. ככל שיש פחות נקודות בדיקה, כך לקונה הבא יש פחות מידע. מי שקונה רכב משומש ממוכר פרטי, מסוחר או מחברת ליסינג, רוצה לדעת שהרכב עבר בדיקות ולא רק טיפולים פנימיים. לכן אם מפחיתים את תדירות הטסטים, צריך במקביל לחזק את השקיפות סביב היסטוריית הטיפולים והליקויים.
זו לא רק שאלה של טסט, זו שאלה של אמון
הדיון הזה נוגע גם לשאלה רחבה יותר: האם הציבור סומך על המדינה כשהיא אומרת לו שהקלה ברגולציה לא תפגע בו. אחרי שנים של כבישים עמוסים, תשתיות לא אחידות ועלויות רכב גבוהות, קשה למכור לציבור רפורמה דרך חיסכון של כמה מאות שקלים או חצי יום עבודה, כאשר מנגד עומדת המילה בטיחות.
מצד שני, גם המתנגדים לרפורמה צריכים להיזהר מהגנה אוטומטית על המצב הקיים. העובדה שמשהו נעשה שנים לא אומרת שהוא נכון. ייתכן מאוד שרכב חדש, פרטי, עם נסועה נמוכה והיסטוריית טיפולים מסודרת לא צריך טסט בכל שנה. ייתכן גם שמכוני הרישוי והמוסכים נהנים מהמצב הקיים ולכן אינם גורם ניטרלי לגמרי בדיון. זה לא מבטל את הטענות שלהם, אבל זה מחייב לבחון אותן מול נתונים ולא רק מול אינטרסים.
הפתרון הסביר נמצא באמצע: לא ביטול גורף של הטסט השנתי, ולא שמירה עיוורת על המצב הקיים. רכבים חדשים יחסית, שנוסעים מעט ושאין להם היסטוריית ליקויים, יכולים לעבור לטסט פעם בשנתיים. רכבי ליסינג, רכבים מסחריים, רכבים עם קילומטראז' גבוה או רכבים שנכשלו בעבר על ליקויים בטיחותיים צריכים להישאר בבדיקה תכופה יותר.
- 284.זיביבי 02/06/2026 15:01הגב לתגובה זונהדר לפי קילומטרז מגרשי הרכב מלאים ברכבים שהורידו ומורידים להם את הקילומטרז
- 283.אלי 02/06/2026 14:33הגב לתגובה זוביטן איש שמאל תידאג לקשישים ולא לכל המיסביב הסוף בליגוד אתה מאויים עי הפרקליטות
- 282.אנונימי 02/06/2026 11:33הגב לתגובה זולך הבייתה עבריין מאותרג
- 281.אנונימי 02/06/2026 11:15הגב לתגובה זוזה הכי נכון לא פייר שאדם שנוסע מעט קילומטרים בחודש וכן בשנה יעשה טסט סתם לעומת רכב שנוסע אלפי קלימוטרים בחודש וכן בשנה . אין הגיון למה לזרוק כסף לאזרח כמובן שמכוני הרישוי נגד כי רוצים לשחוט וליסחוט את הציבור בטח שיהיו נגד. לכן נכון שיש להעביר החוק לטסט לפי קלומטרים בשנה
- 280.אנונימי 02/06/2026 07:04הגב לתגובה זוחייב להיות כאן משהו שאנחנו האזרחים לא יודעים בטח רוצים לשלשל לכיס שלהם עוד כסף אין שום דבר חינם במדינה הזאת
- 279.מוטי ברנס 02/06/2026 04:40הגב לתגובה זומכוני הרישוי טוחנים כסף ורק בשוליים תורמים לבטיחות. הטסט הכי אפקטיבי זה במוסך שמכיר את הרכב ואחראי על הטיפול והתיקון. ללמוד מאמריקה טסטים עושים במוסך. טסטים זה בזבוז של מיליארד שח כפי שטוען סמנכל האסדרה שלא תורם לבטיחות.
- 278.צדק 01/06/2026 13:11הגב לתגובה זותבטלו את אגרת הרישוי פה הכסף הגדול הטסט זה כמה שקלים של ביטחון
- 277.אנונימי 01/06/2026 11:38הגב לתגובה זואיך הוא הגיע ל100 שקל לשנה מדובר באלפים
- 276.אנונימי 31/05/2026 12:56הגב לתגובה זוכן עילוי פרופסור רק לדפוק את האזרחים אתה יודע לך לעזאזל מי לכאורה מושך את התיקים שלך
- 275.ש 30/05/2026 19:46הגב לתגובה זובגדול צודק ביטן לפי קילומטראז כשמדובר ברכב פרטי. יש לתת את הדעת לגבי בעיית ספידומטר מזויף אם כי זה בשוליים לדעתי. ויש את המוסכים שרוצים שיבקרו יותר. בנוסף יתכן כשל בלמים שלא בולמים בזמן גם מניסיון עקב בעיה טכנית שלא קשורה ישיר לטסט האחרון.בעיה קריטית זה תאונות הדרכים שהגורם העיקרי זה המהירויות הגבוהות ושלא יספרו סיפורים.
- 274.אנונימי 30/05/2026 17:58הגב לתגובה זומעניין את מי רוצים הנוכלים לרמות
- 273.אנונימי 30/05/2026 17:27הגב לתגובה זורכבי תאגידפעם בשנה.רכב פרטיפעם בשנתיים.דרך אגבלמה נגררים עושים פעם בשנהכמו רכב רגיל
- 272.אנונימי 30/05/2026 13:17הגב לתגובה זוגם רכב ישן מטופל בזמן צריך טסט לשנתיים או שלוש.בסופו של דבר רק בעל הרכב או הנהג יודע מה מצב הרכב באמת
- 271.אנונימי 30/05/2026 08:41הגב לתגובה זואיזה תותח הלוואי וזה יכנס זה לוקח לנו את כל הכסף של המיחיה במיוחד שיש לך רכב ישן לי יש אחד חדש ואחד ישן אני משלם עליהם אותו דבר בגלל שבישן יש מלא הוצאות מסביב כמו רכב מיושן ואישור בלמים שזה קומבינה של המדינה כי זה בעצם אותו אישור בשם אחר רמאות
- 270.עוד טמבל שלא מבין ברכב (ל"ת)אנונימי 30/05/2026 06:12הגב לתגובה זו
- 269.יאיר 29/05/2026 15:33הגב לתגובה זויש לאפשר לבצע טסט בכל מוסךכמו בארצות הברית .
- עמי 30/05/2026 13:21הגב לתגובה זואסור שיהיה טסט בכל מוסך כי המוסך מביים תקלות וגם מתקן אותם.לכן טסט אך ורק במכון טסטים שעיסוקו אך ורק טסטים ללא תיקונים
- 268.אנונימי 29/05/2026 14:14הגב לתגובה זואין כאן בשורה והקלת יוקר המחייה.תוזילו עלות רישוי שנתית ..את הבדיקה ואת רישיון הרכב. תקבלו חובה לפי קמ או גיל ומי שיגיע כל שנה יקבל 100 עד 200 שח הנחה הרישוי ואז תראו שכולם יגיעו כל שנה כיום
- 267.אנונימי 29/05/2026 08:33הגב לתגובה זולוקח שוחד ועוד מנסה לקבוע חוקים נוכל
- 266.סריי 28/05/2026 22:12הגב לתגובה זוזה לא מאה שקלזה יום עבודה לחץ וגם כל מיני קומבינות של בוא תחליף אצלנו מספר כי החלטנו שאנחנו צריכים לייצר כל יום 100 פראיירים חדשים
- 265.אנונימי 28/05/2026 22:03הגב לתגובה זומי שהסכים להתקין מד שעות מנוע משדר למרכז מידע יוכל לבצע טסט לפי שעות מנוע שזהו אחד מצויין לשחיקה של רכב
- 264.ישראל 28/05/2026 19:25הגב לתגובה זוהיחידים שלא מסכמים אלו מכוני הרישוי כי זה יפגע להם בכיס מה עם הכיס של האזרח לא מענין אף אחד!!!!
- 263.הצבר 28/05/2026 18:14הגב לתגובה זואין קופצים להקים מכון רישוי חדש זה פחות ריווחי מלקנות בית ולהשכיר. זאת הסיבה האמיתית להפחית את הטסטים.ותבדקו אותי כמה ניגשו למכרז וכמה ומי ניגש.
- 262.הצבר היהודי 28/05/2026 18:03הגב לתגובה זואפשר לקבוע שעה למכון רישוי בדיוק כמו לקופת חולים וזה יקח אולי שעה לרכב תקין. ונכון שרכב שנוסע מעט לא צריך להבדק כל שנה אבל איך נדעהרי הזיופים חוגגים ורכבי ליסינג נוסעים המון קילומטרים . חייב וועדה מקצועית או פשוט לאכוף חוקים קיימים כמו למשל תיקון רכב בבית
- 261.אנטולי 28/05/2026 15:09הגב לתגובה זולא צריך רפורמה. להמשיך לבדוק את הרכבים בתדירות גבוהה.זה מציל חיים.
- 260.יצחק 28/05/2026 14:59הגב לתגובה זוהקול השפוי היחיד בכנסת.. אני ורבים כמוני פנסיונרים שבקושי מתפרנסים מקיצבת זיקנה... הרכב משמש בעיקר לביצוע קניות במכולת ובמרפאות.. נוסע פחות מ..3000 קמ בשנה.. מדוע אני צריך לעשות טסט לרכב כל שנה אין סיבה !!! כל הכבוד לך חכ ביטן.
- 259.אנונימי 28/05/2026 13:05הגב לתגובה זותודה לך אדון ביתן היקר על העלאת ההצעה על חישוב טסט לרכב לפי הקילומטרז שאדם עושה בחודש ואו בשנה אני למשל עושה בוחדש אולי 20 קילומטר
- 258.אנונימי 28/05/2026 11:03הגב לתגובה זווגם כל הכבוד לחכ ביטן על עבודה פרלמנטרית מעולה. אין קשר לפוליטיקה בוועדות הכנסת באים לעבוד ושאפו לביטן שלא מתרגש מהלוביסטים של ענף הטסטים. ואגב הטיעון שטסט דופק יום עהודה זה קישקוש מוחלט. רוב המכונים פתוחים בשישי אבל גם באמצע השבוע אפשר לצאת מוקדם ולהיכנס לטסט בשעה 1600. לא צריך לוותר על יום עבודה... טיעון שחוק!
- למי יש עבודה בכלל (ל"ת)מובטלינה 28/05/2026 15:10הגב לתגובה זו
- 257.אנונימי 28/05/2026 10:22הגב לתגובה זושירים את הראש מבין הרגליים חדל אישים טסט צריך לעשות פעם בשנה שלא יעלה יותר מ 100 שקל
- אנונימי 28/05/2026 16:49הגב לתגובה זולמה צריך טסט חכ ביין צודק גם ככה אנחנו מתקנים את הרכב אם יש ליקוי ופעם בשנה עושים טיפול לרכב אז זה מיותר לגמרי.
- 256.אנונימי 28/05/2026 07:17הגב לתגובה זואהבתי את תשובה. של מכוני הטסטים . שזה יעלה. את תאונות הדרכים. לאאאאאא. זה פשוו יפגע לכם בכיס עם העושק הזה לציבור הנהגים. יש להוזיל את הרישוי וכן את תשלום הטסט והכלל. ככה ייטב לציבור שמחתי לעזור
- 255.Meirv 28/05/2026 06:41הגב לתגובה זוביטן במקום לקדם חוקים בוועדה תוקע אותם . כך שבסוף שום חוק לטובת הציבור לא עובר . תשמור את הדעות שלך לעצמך . כל השנים עבדנו לפי גיל הרכב . ביבי רכב אחרי שנתיים שעשה 10000 קילומטר והיה אחר שעשה 100000 קילומטר ושניהן ניגשו לטסט . יש הקלה . צריך לדחוף אותה . ולא לבלב את המח
- 254.כריש פטייש 28/05/2026 06:39הגב לתגובה זוטסט 100 זה עבודה בעיניים אגרת רישוי שזה בעצם מס עולה 2500 בממוצע הורדה וביטול אגרת הרישוי זה מה שמעניין את הציבור ולא החארטה הזאת !
- 253.אנונימי 27/05/2026 23:28הגב לתגובה זוכן אין כאן מספיק רמאים שיגנבו גם בקילומטרז
- 252.אלי ים 27/05/2026 23:24הגב לתגובה זוהחלטה מעולה ומבורכת! לא צריך להקשיב למומחים שאם היו רוצים לעבוד באמת היו בודקים מה קורה במכוני הרישוי! יש מי שמקבל טיפול אישי בלי קשר למצב הרכב.
- 251.ישראל זבלונוב 27/05/2026 23:21הגב לתגובה זוהגיע הזמן שהמדינה תהיה הבעלים של כל מה שדורש רישוי מהמדינה וכל כל מיני דרעאקים שלא אכפת להם מתאונות אלא רק מכסף.
- 250.אנונימימי 27/05/2026 21:22הגב לתגובה זוסוס טרויאני לא רק נגד הממשלה נגד ישראל. אם זה טוב תהיו בטוחים שהשמן יהיה נגד.
- שטויות 28/05/2026 23:51הגב לתגובה זותחשוב למה אתה נניח אדם פרטי שלא נוסע הרבה בשנה צריך לשלם כמו רכב שעבר פי חמש ממך בשנה. עזוב שעדיף שיוזילו אגרות עם הטסטים נתמודד . אבל תחשוב לא יקרה כלום
- 249.נמאס מגליל השומן 27/05/2026 20:50הגב לתגובה זונדפוק אותו בפריימריזהבטחה
- 248.אם ביטן רוצה אז תחשדו (ל"ת)אנונימי 27/05/2026 20:28הגב לתגובה זו
- 247.אנונימי 27/05/2026 19:10הגב לתגובה זורכבים רבים ביחוד אלו של סוחרי רכב עוברים שינוי קילומטרז ובמכון הטסטים לא אומרים דבר כאן צריך להתחיל
- 246.אלי כהןאנונימי 27/05/2026 18:53הגב לתגובה זורכב שנוסע הרבה על הכביש ידרש יותר קילומטרגז הרכב נשחק הברקסים נשחקים כל המערכת נשחקות זה הוגן מי שנוסע מעט יעבור טסט יותר אוחר פעם בשנתיים או שלוש זה הוגן לפי כמות הקילומטר כך כמות הטסטים
- 245.בטוח שילמו לדוד ביטן. תעזוב אותנו . . (ל"ת)ליכודניק בדם 27/05/2026 17:39הגב לתגובה זו
- 244.אנונימי 27/05/2026 17:30הגב לתגובה זוהרעיון טוב אבל הביצוע כולם יתחמנו.
- 243.מהנדס 27/05/2026 17:23הגב לתגובה זוהתחזוקה של הרכבים בישראל גרועה ללמוד מיפן שם מחליפים את כל הנוזלים ברכב מקסימום לאחר 4 שנים שמן גיר מחליפים כל שנתיים בממוצע או כל 20000 מייל
- 242.יותר חשוב מזה שיורידו את ה65% מס שאנחנו משלמים על הרכב בקניית חדש (ל"ת)אודי 27/05/2026 16:55הגב לתגובה זו
- 241.אנונימי 27/05/2026 16:45הגב לתגובה זולחסוך לתלמיד טסט פנימי חד פעמי בסך 150 שח גם לא הגיוני הרי שהתלמיד יכשל יותר בחיצוני וישלם אגרת מבחן למדינה והעמדת רכב לטסט הרבה יותר משחסך
- 240.קובי 27/05/2026 16:40הגב לתגובה זויש צורך דחוף לעצור לצורך חקירה את ביטן על שוחד עבירת מרמה והפרת אמונים לכאורה.הזוהמשית מחזיקה אותו באשכים
- 239.אני 27/05/2026 16:36הגב לתגובה זוהגיוני לגמרי!
- 238.אנונימי 27/05/2026 16:35הגב לתגובה זוצודק לגמרי
- 237.אלי 27/05/2026 15:58הגב לתגובה זוכנראה קיבל מנהגי המוניות מעטפה שמנה נוכל ואצלו הכל מאינטרס אישי בלבד ולא אכפת לו מהעם שמתפרנס בקושי בושה וחרפה לנו שכאלה שרים בכנסת
- 236.אנונימי 27/05/2026 15:55הגב לתגובה זומה קיבל בתמורה הכל אינטרס אישי אצלו יאלה שחרר אותנו חזור למשפחתך אתה לא ראוי להיות חבר כנסת בליכוד תעבור ל איזנקוט הבוגד
- 235.אנונימי 27/05/2026 15:34הגב לתגובה זומקשקשים ומתחרקשים על 100 שח של טסט ומז..... אותנו 3500 על מס רישוי לרכב שמשלמים עליו עוד 100 אחוז מחול .
- 234.כרגיל לסבך ובסוף לא יודע אם יזוז (ל"ת)אנונימי 27/05/2026 13:44הגב לתגובה זו
- 233.אנונימי 27/05/2026 12:27הגב לתגובה זוצריך רפורמה מהיסוד המנופול של מכוני הרישוי צריך להיםסק עושקים את הציבור ואין סוף סיפורים של שחיתות
- 232.אנומימי 27/05/2026 12:16הגב לתגובה זוארכי נוכל. בגללו אני לא מצביע יותר ליכוד
- 231.אנו דורשים לסלק את הנבל מהכנסת (ל"ת)אנונימי 27/05/2026 11:58הגב לתגובה זו
- 230.אנונימי 27/05/2026 11:33הגב לתגובה זולא חוסך רק 100 שח אדון ביטון..
- 229.אנונימי 27/05/2026 10:34הגב לתגובה זוצריך לראות איך ליישם חכם אבל אין ספק שהקמ הוא הדבר המשמעותי ביותר
- 228.יוסף 2 27/05/2026 10:21הגב לתגובה זוזה יהיה כישלון גדול כמו הטימטום של הכנסת אובר. יעלה גם הרבה כסף וגם בחיי אדם מרובים.
- 227.מגוחך שרכב שנוסע אלפיים קמ בשנה צריך להבדק כל שנה! (ל"ת)אנונימיARTICK19 27/05/2026 09:50הגב לתגובה זו
- 226.קרדאי 27/05/2026 09:45הגב לתגובה זוהוא צודק גם שמגיעים ועוברים עם הרכב בטסט תמיד יש להם מה להעיר על מספר הרכב שהוא דהוי אבל זה לא נכון על פנסים שהם דהויים וגם זה לא נכון איך הם יעשו כסף בנוסף קו למחשבה
- 225.מס1 27/05/2026 09:21הגב לתגובה זולשלם 120 פעם בשנה ולדעת שהרכב תקין זה לא יוריד את יוקר המחיה !! תפחיתו את העלות של רשיון רכב! וגם ביטוח חובה זה כן יעזור אבל הכי נוח לכם לעשוק אותנו ואז לצרוח הנה הורדנו לכם 120 פעם בשנה ממשלה שלא טובה לכלום
- 224.צודק (ל"ת)אנונימי 27/05/2026 09:13הגב לתגובה זו
- 223.עד 27/05/2026 09:11הגב לתגובה זואסוף את חבריך לכועלחצייה תעשו מסיבת פרידה מחיינו הציבוריים.למרורים ממכם נצטרך יממה זמן לשיקום.
- 222.אבירי 27/05/2026 08:51הגב לתגובה זובדיקת הרכב אחרי קילמטרז גבוהה אינה אינדיקציה למצב הרכב לכן צודק מי שמבקש לבדוק כישרות של רכב לאחר מספר קילמטרים ולא במצב הנוכחי .
- 221.דוד מעפולה 27/05/2026 08:35הגב לתגובה זואין בעיה כל שנה אבל לעשות מקום נורמלי..תבואו לעפולה באזור התעשיהכמו שוקבן אדם מבוגר לא יכול להעביר טסטאין סדראין איפה לעמודכל אחד נדחף.צריך מקום גדול ולעמוד בשורה בתור ולא שכל אחד נדחף.
- 220.מוסכיםליכוד כל השאר תירוצים. לא ישנו כלום (ל"ת)יודע מבפנים 27/05/2026 08:32הגב לתגובה זו
- 219.מוסכים מורשים ...בדיקה טובה ואישור ... (ל"ת)א. 27/05/2026 08:22הגב לתגובה זו
- 218.אנונימיא.י 27/05/2026 08:19הגב לתגובה זומדוע אני צריך להכנס למכון ששודד אותיכשאני עם רכב שנסע 50.000 בחמש שניםולשלם אגרה 2000 שח כשבקושי נוסע.
- 217.ציקו 27/05/2026 08:08הגב לתגובה זווועדת הכנסת צריכה לבחון. וחשוב מאוד להוריד את האגרה לפנסיונרים
- פנסיונרים צריך להוריד מהכביש (ל"ת)אנונימי 27/05/2026 12:12הגב לתגובה זו
- יא אדיוט...תבדוק כמה פנסיונרים היו מעורבים בתאונות מול צעירים (ל"ת)לי אכפת 30/05/2026 09:38
- 216.ציקו 27/05/2026 08:04הגב לתגובה זולהוריד את סכום האגרה. זה יקר מאוד
- 215.תמר 27/05/2026 08:00הגב לתגובה זוגברת יהלומים שהיתה 100 ימים בחול מתוך 4 שנות קדנציה. אפס הישגים מלבד 500 הרוגים שיא מדהים. ייקור התחבורה הציבורית 50%. יהלומים יהלומיםאישה דוחה וולגרית ובעיקר מיותרת
- 214.אנונימי 27/05/2026 07:59הגב לתגובה זוטסט פר נסיעה.זה הגיוני ומתבקש.מעט מאד תאונות נגרמות מכשל תחזוקתי!!!רוב התאונות מטעויות אנוש.אז אולי טסטים לנהגיםלפי הרציונל הזה.כל הכבוד לביטן.זה שירות לאזרחבמיוחד לחלשים רכב הוא לא מותרות להרבה מאיתנו .
- 213.אבי 27/05/2026 07:44הגב לתגובה זוותחזירו את מה שגנבתם בעשור האחרון זה חיסכון אמיתי. אהה גם המשכורת שלכם הכפלתן בפי אחד וחצי וטתם רוצעם להיות גם שופטי בגץ אס לכו ותתחברו לממצצה
- 212.ע. 27/05/2026 07:13הגב לתגובה זועולם הרכב כמו בכל דבר אחר לא מתנהל בצורה בינארית! כיום רכב נכנס למוסך ועשוי לעבור בקושי את סעיף מצב הצמיגים אבל אם בעל הרכב ינסע בתקופה הקרובה יותר מהצפוי הגלגל עלול להתפוצץ בנסיעה..לכן צריך להמשיך בשיטה הקיימת מבחן 1 לשנה. להמשיך 2 לשנה לרכב מיושן.
- צמיגים יוחלפו לפי מספר הקילומטר שביצועו ולפי הוראות היצרן (ל"ת)אנונימי 27/05/2026 08:58הגב לתגובה זו
- אנונימי 27/05/2026 19:45זה תלוי בסוג הצמיג ובמשקל האוטו וכו וכו אז פחות רלוונטי
- 211.מוטי 27/05/2026 07:10הגב לתגובה זוביטן צודק לחלוטין הצעתו עושה שכל
- 210.מי מציי זה שמתנהל כנגדו תיק פלילי כבר קרוב ל 8 שנים (ל"ת)דודי 27/05/2026 06:48הגב לתגובה זו
- 209.תפחית את האגרה שחונקת אותנו. הטסט זה בלוף. רכבים עוברים טסט בלי להגיע למכון. (ל"ת)אנונימי 27/05/2026 06:45הגב לתגובה זו
- 208.אנונימי 27/05/2026 06:34הגב לתגובה זוחגיגת השוחד במכוני הרישוי תיפסק.
- 207.אנונימי 27/05/2026 05:32הגב לתגובה זוברור שמכוני טסטים מתנגדים כי על כל רכב נקבלים 120 שקל על עליה למסלול לך תחשב כל יום כמה נכנסים רפורמה מבורכת מיותר כל שנה טסט
- הצבר 28/05/2026 18:08הגב לתגובה זושיפחיתו את האגרה ונלך פעמיים בשנה לטסט
- ברור בגלל זה מפחדים (ל"ת)אנונימי 27/05/2026 06:46הגב לתגובה זו
- 206.אנונימי 27/05/2026 04:11הגב לתגובה זותזכירו לי מי האיש הזה עכשו אני בראשון לציון בדרך לבית שלי ברמלה כמה זמן נסיעה מראשון לרמלה
- 205.תלחמו ביוקר המחיה תגרמו לנו ללכת ברגל (ל"ת)אנונימי 27/05/2026 02:51הגב לתגובה זו
- 204.כל אחד מדבר מהאינטרס שלו. ואנחנו משלמים. (ל"ת)אדם חושב 27/05/2026 02:04הגב לתגובה זו
- 203.אנונימי 27/05/2026 01:29הגב לתגובה זוואני מציע לביבי להחליף את ביתן
- 202.איתן 27/05/2026 00:18הגב לתגובה זוצמוד למכון הרישוי יש מוסך הקומבינההיא בין המוסך למכון
- ע. 27/05/2026 07:16הגב לתגובה זועל אותו משקל אתה יכול להעליל על בתי הקפה שבתוך בתי החולים קומבינה..
- 201.רז נזרי 26/05/2026 23:36הגב לתגובה זואיגוד מכוני הרישוי שוכר שירוציו של מי שהיה משנה ליועץ המשפטי לממשלה וזה מספק את הסחורה. פשוט בושה
- 200.אנונימי 26/05/2026 23:32הגב לתגובה זותורידו את המחירים של חידוש הרישיון ושל חידוש ביטוח הרכב. ממתי רכב שמתיישן מעלה את המחיר במקום לרדת עד מתי ארץ אוכלת יושביה בסוף הכסף נשאר פה האדם נטמן ללא רכוש. תמיד תזכרו את זה.
- 199.למה הוא בכלא (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 21:19הגב לתגובה זו
- 198.אנונימי 26/05/2026 21:16הגב לתגובה זואיך מרגישים את הבחירות מה הכיסא רועד לא נוראה עוד קצת ותלכו נחוי כול המושחתים
- 197.מודאג 26/05/2026 21:15הגב לתגובה זולמה הוא בליכודמי אלה האנשים שבוחרים בדבר הזה
- 196.אנונימי 26/05/2026 21:09הגב לתגובה זו100 שקל בשנה חיסכון אבל את האגרה משלמים תבטלו את האגרה כל שנה מושחתים.
- 195.ערן 26/05/2026 20:49הגב לתגובה זומוסד מיותר. קומבינה בעמ. וחא אני לא מדבר על מוסד הנשיאות.... טסטים זו בדיחה עגומה. שכל נהג ידאג לאישור תקינות רכב מהמוסכניר שלו כחלק צטיפול שנתי ברכב. וככה הכך יסתדר.
- ע. 27/05/2026 07:20הגב לתגובה זואם חס וחלילה תתרחש תאונת דרכים קשה עם נפגעים חברת הביטוח תנסה להתנער בתואנה שהרכב לא היה תקין ואישורי התקינות מהחבר המוסכניק שלך חשודים כמפוברקים..
- 194.מקווה שיעלם מהכנסת הבאה המושחת הזה (ל"ת)גל 26/05/2026 20:47הגב לתגובה זו
- 193.אנונימי 26/05/2026 20:26הגב לתגובה זוהטסט היום גורם לבזבוז זמן לנהג היום רוב הנהגים לא מחזיקים רכב יותר מעשר שנים כמו בשנות ה 80. וחלק גדול עוברים לחשמלי שיש לו יותר חיישנים ממכון הטסטים
- אנונימי 26/05/2026 23:29הגב לתגובה זורכב חשמלי הוא מלכודת מוות על גלגלים. מי שרוצה לנהוג בקופסה שפולטת קרינה מסרטנת ושאם יילכד בפנים לא יוכל להשתחרר ובמצב שהרכב עולה באש יהיה קשה עד בלתי אפשרי לכבות אותה זאת כמובן החלטתו
- 192.צור 26/05/2026 20:13הגב לתגובה זואני עושה 1200 קמ בשנה זה לא מוצדק לעשות טסט כל שנה
- 191.ריק 26/05/2026 20:10הגב לתגובה זוצודק ביטן טסט לרכב צריך להיות לפי הקילומטרז. אני גמלאי שנוסע 6000 קמ בשנה אין סיבה לטסט כל שנה.
- 190.ביתן דייי הגיע הזמן שתלך (ל"ת)יורי 26/05/2026 19:49הגב לתגובה זו
- 189.פנסיונר 26/05/2026 19:30הגב לתגובה זובעיקר יש לתת הקלה לאנשים מבוגרים שבקושי נוסעים.טסט פעם בשנתיים.לאזרחים מעל גיל שבעים.
- 188.נחמד לראות שמישהו בליכוד מדבר בהגיון (ל"ת)קוקי 26/05/2026 19:25הגב לתגובה זו
- 187.אנונימיצחי 26/05/2026 19:23הגב לתגובה זותאונות דרכים קורות 95 אחוז בגלל נהגים מטומטמים אין קשר לתקינות הרכבמכוני הטסטים זה רק מפעל לייצור כסף בעבור המדינה
- 186.ביטן 100% צודק (ל"ת)טיפה בים 26/05/2026 19:15הגב לתגובה זו
- 185.אנונימי 26/05/2026 19:09הגב לתגובה זונכון ובצדק לי רכב חדש כמה חודשים לפי בדיקה כל שנתיים טוב ואים לפי קילמטרז עוד יותר טוב אני גימלאי ועוד גימלאים לא נוסעים כמעט מחוץ לעיר לרוב בתוך העיר לסידורים וקניות בטן חושב נכון מאוד תבורך על הרעיון החדש ומועיל
- 184.אני בד שפעם בשנתיים לעשות טסט (ל"ת)אנונימי אנונימי 26/05/2026 19:04הגב לתגובה זו
- 183.שמעון 26/05/2026 18:58הגב לתגובה זוכל מוסך היום יכול להיות מחובר למשרד התחבורה דרך קומסייןושהמוסך עצמו יבדוק את הרכב ויתן לו אישור לטסט.שמעתי את הטענה שהמוסך ימציא תקלות .ראשית 99.9 מהמוסכים אנשים הוגניםיש יותר מ6000 מוסכים לעומת עשרות מכוני רישוילהעביר רכב טסט צרייך לקחת יום חופש ואל תבנו על יום שישי תורים שלא נגמרים
- 182.אלי שטרית 26/05/2026 18:53הגב לתגובה זוגם מהטסטים אתה מקבל שוחד יה בן זונה
- 181.אנונימי 26/05/2026 18:37הגב לתגובה זוכל אחד ו השגעונות שלו .כאילו לטובת הציבורכולם מרמים את כולם ...
- 180.בן ס. 26/05/2026 18:28הגב לתגובה זומה זה ענף הצמיגיות
- 179.מקווה שלא תבחר בפריימריז .מי שבגד שליכוד לא יכול להיות חלק מהמפלגה (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 18:12הגב לתגובה זו
- 178.אנונימי 26/05/2026 18:09הגב לתגובה זוחבורה של גזלנים בשרות החוק שכל מטרתם לעשוק אותנו הלוואי ותלך הממשלה הזאת לאלף עזזאל
- 177.גדעון 26/05/2026 17:46הגב לתגובה זוכואב לח עליכןדניק לשעבר ואנטי ביביזם היום את התייחסות ביבי השקרן והנתעב לאדם כמוך ששירת את מגינת ישראל עשרות שנים וכשאתה בבעיה בורח במקום להצהיר אתה הראשון שהןא יגן עליך בפריימריס ומקומך מובטח . כך גם חלק מהזבלים שסביבך . תראה לביבי את התגובה ותגיד לו שהוא חייב
- 176.אנונימי 26/05/2026 17:38הגב לתגובה זוכמה שהם יבכו עכשיו. עליה בתאונות זה בדיחה טובה
- 175.אנונימי 26/05/2026 17:38הגב לתגובה זורוצה להתערב שאני נוסע כל השנה לא עוצר לשניה אחת והקילומטרז שלי יופיע על0 כמו שיצא מהחברה לפי קילומטראז אתם לא יכולים לעקוב יא ליצני כנסת
- 174.אנונימי עני 26/05/2026 17:33הגב לתגובה זובושה. אם יחילו את הרפורמה של טסט אחת לשנתייםצרק לרכבים חדשים אז לא עשיתם שום צעד חברתי לעזור למעמדות הביניים והנמוכים יותר. בושה.
- 173.יוסי 26/05/2026 17:19הגב לתגובה זוקודם הוזלה של אגרת הרישוי המחיר קטסטרופה .תקינות הרכב היא אחריות הנהג...ופעם בשנתיים לקחת את הרכב למכון רישוי.וכמו כן הוזלה על חלקי חילוף ולהפסיק את הקומבינות עם היבואנים.לתת את ההוזלה לחלקי חילוף לציבור ולא ליבואנים.
- 172.אליעזט 26/05/2026 17:05הגב לתגובה זולדעתי לתת את הסמכות לבדיקת הרכב השנתית למוסכים שמטפלים ברכב ומכירים את ההסטוריה של הרכב והבעלים וזה תוך כדי הטיפול השוטף ברכב טיפול 10000 או טיפול 15000
- 171.אליעזר 26/05/2026 17:02הגב לתגובה זוטסט
- 170.אנונימי 26/05/2026 16:53הגב לתגובה זובמדינות מתוקנות אין מכוני טסט המוסך בטיפול השנתי מאשר את תקינות הרכב
- 169.צודק.. אבל על סמך מה יישלחו טסטים לפי אורך נסיעה (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 15:55הגב לתגובה זו
- 168.אנונימי 26/05/2026 15:55הגב לתגובה זויש לי רכב בן 14 שנים והאגרה 2000 שח למה בשביל לממן גנבים
- 167.אזרח 26/05/2026 15:52הגב לתגובה זוחברי הכנסת ואלה שיושבים מאחור תעזבו את האזרח עם הבלגאן שהשארתם לו במעשה החוקים הכושלים שלכם שלמנו לכם אגרה אם זה בטוח או טסט תרדו מהעץ שקרנים מושחתים של המדינה האזרח לא עוור ..!!!!!
- זה לא כמה דקות.לעמוד בתור אחרי 20 מכוניו.לעמוד בתור לשלם את אגרת הטסטלפחות שעה וחצי.ואם זה טסט חוזר (ל"ת)משה 26/05/2026 19:34הגב לתגובה זו
- 166.משה 26/05/2026 15:48הגב לתגובה זומה נסגר עם פרשת השחיתות של ביטן..הבן אדם קיבל שוחד ...אאאה הוא השתחווה לפני בגץ... הבנתי ...מדינת משטרה
- 165.אחד 26/05/2026 15:35הגב לתגובה זורוב התאונות הן בגלל עיסוק בסלולר ושל הבני דודים שנוהגים כמו מטורפים ובלי רישיונות לא לרכב ולא לנהג...קילומטרז הם יודעים לזייף אז שוב סובלים אלו שנוהגים נכון והרבה...הזיה.תורידו את המיסים על הרכבים ושחרר אותנו מרפורמה מדומיינת שלא תצליח להעביר אותה מול הרז ניזרי ושאר הלוביסטים של משפחות העשירות במשק
- 164.תורידו מחיר האגרה המטורףנמאסתם (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 14:26הגב לתגובה זו
- 163.שי 26/05/2026 14:22הגב לתגובה זויוקר המחיה יתרסק אם אנשים יפסיקו לרכוש רכבים שהם ההוצאה השנייה הכי גדולה אחרי בית ולחפש אלטרנטיבות
- 162.אנונימי 26/05/2026 14:02הגב לתגובה זוהגיע הזמן שמישהו חושב מחוץ לקופסהובכל עד היום לא הבנתי למה צריך לשלם אגרת רשיון רכב כל שנה זה גנבה ברישיון המדינה... כל המסים שמשלמים כבר לא מספיק
- 161.אנונימידב רובין 26/05/2026 13:52הגב לתגובה זוומה עם רכב מיושן שבאמת נוסע מעט קילומטרים מה גורלו
- 160.אנונימי 26/05/2026 13:45הגב לתגובה זועכשיו זה מה שמעניין אותם בטיחות העיקר הצפון לא מפוגז אבל לעשות טסט זה בטיחות חרטטנים עשקים את אזרחים עד העצם
- 159.אנונימי 26/05/2026 13:40הגב לתגובה זולמי אתה דואג מר ביטן
- 158.נתין ללא 18 דירות 26/05/2026 13:26הגב לתגובה זולך הביתה עוף מחיינו. תתאדה מהימין ומהליכוד. מכרת את עצמך לפושעים בגלימות השחורות.
- 157.רפי 26/05/2026 13:17הגב לתגובה זורכב ישן נוסע פחות .בדכ משמש פנסיונרים ולנסיעות קצרות.יותר מנוסים וזהירים.צריך נתונים סטטיסטיים מקיפים בפני מקבלי ההחלטות.
- משה 26/05/2026 15:49הגב לתגובה זוא. ערבים ב.מוסלמים ג. בדואים
- 156.אנונימי 26/05/2026 13:04הגב לתגובה זורק נזק למדינה
- 155.אילוז מאיר 26/05/2026 12:56הגב לתגובה זואין שום הצדקה לעבור טסט כל שנה.גמלאי נוסע בערך 5 אלף קילומטר בשנהבמיוחד לרכב חדש.
- 154.אנונימי 26/05/2026 12:54הגב לתגובה זואגרה לא 120 שח מ1500 ומעלה
- 153.אנונימי 26/05/2026 12:42הגב לתגובה זוצריך רק יהיה לעטוף אותו בבטחונות שלא תהיה פירצה של זיוף קמ והתחמקות שתפגע ברעיון ובהמשך דרכו של הרכב...
- 152.אנונימי 26/05/2026 12:26הגב לתגובה זוהמדינה מתכננת לקצץ בהכנסות של מכוני הבדיקה ובעיקר באובדן זמן. תוך סיכון לתאונות נוספות.
- 151.שמאמה רפאלאנונימי 26/05/2026 12:18הגב לתגובה זורכבי עבודה יעשו טסט אחת לשנה רכבי בית יעשו אחת לשנתיים או לחליפין 20000 קמ
- 150.גבי.פ 26/05/2026 12:13הגב לתגובה זוהליכוד מפלגת עבינים ומושחתים
- 149.גבי.פ 26/05/2026 12:09הגב לתגובה זוביתן צריך לעמוד לדין בגין מעורבותו בעברות פליליות של בת זוגו וכמו כן שהעסיק את בני משפחתה בלישכתו ולא דיווח על פי החוק ביתן לא מעל לחוק עברינים צריכים לשבת בכלא
- 148.אנונימי 26/05/2026 12:04הגב לתגובה זודיי
- 147.ביטן צודק הרכב שלי שנת 2011 עשה 87 אלףף רק (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 11:55הגב לתגובה זו
- 146.אנונימייפרח א 26/05/2026 11:10הגב לתגובה זודיינו בטסט אחד בשנה גם לרכב בן 20 שנה על הכביש וגג 120 אלף קמ. נסע שחררו אותנו. מהעונש של. פעמיים טסט
- 145.מלמל 26/05/2026 11:07הגב לתגובה זוחברות הליסינג רק הם יחסכו המון כסף
- 144.אנונימי 26/05/2026 11:06הגב לתגובה זורכב יוכל לנסוע שעה בפקקים של העיר ולעבור 15 ק מ.יוכל לנסוע בכביש בן עירוני חצי שעה ולעבור 60 קמ.כך שלא תמיד קמ זה מדד נכון
- 143.שאול 26/05/2026 11:00הגב לתגובה זועד שאמרתי וואו איזה רעיון צודק וחכם של ביטן לגבי הטסט לפי קילומטראז התברר שהוא עדיין אהבל כפי שחשבתי. הטסט שיהיה כל שנה. אבל את אגרת הרישוי והשימוש בתשתיות יותר צודק שישלמו כל אחד לפי הקילומטראז שהוא משתמש. מי שנוסע הרבה משתמש הרבה ולכן ישלם יותר. ומי שהרכב רק לנסיעות קצרות ישלם לפי הקילומטראז שלו.. זה הצדק וזה הנכון..
- 142.ביטן המושחת לכלא 26/05/2026 10:50הגב לתגובה זואיכס איזה איש מגעיל ודוחה ההיטן הזה
- אכן ביתן עבר עברות פליליות כשידע על הקומבינה של בת זוגתו ושתק וכשהעסיק את בני משפחתה ולא דיווך כפי (ל"ת)גבי.פ 26/05/2026 12:12הגב לתגובה זו
- 141.רק הליכוד יכול 26/05/2026 10:50הגב לתגובה זויוקר המחיה כאן מרקיע שחקים מושחתים נמעסתם
- 140.דוד מושחת 26/05/2026 10:49הגב לתגובה זודואג ללוביסטים
- 139.אהרון 26/05/2026 10:36הגב לתגובה זוה טסטים דבר הזוי משלמים כסף ל מוסך ש היתקן ה ליקוים ב אלפי שקלים לפעמים ו אחרי זה מישהו מאשר ב תשלום ו לא פעם מתעללים ב בעל ה רכב ה מוסך זה ה טסט רכב לא תקין ב אחריות ה מוסך
- 138.יורם 26/05/2026 10:21הגב לתגובה זולא הבנתי אני אוהב לטייל להנות לא להרקב בבית אני ישלם על זה ..למה גם ככה התשלומים חונקים ...אתה בא עם עוד ניסיונות. גם ככה אתה מיותר בליכוד ...
- 137.תמיר 26/05/2026 10:07הגב לתגובה זותורידו את אגרת הטסט אלפי שקלים שהם כלום ושום דבר...רק טופס....תעשו טסט לפי קמ שהרכב מבצע
- 136.אב 26/05/2026 10:04הגב לתגובה זו2000 שקל לרכב זה מטורף. גמרתם אותנו
- 135.אנונימי 26/05/2026 09:59הגב לתגובה זויותר חשוב זה לסגור את מכוני הטסטים המזורגגים האלה
- 134.איציק 26/05/2026 09:37הגב לתגובה זומדוע עלות האגרה לטסט יקרה לשלם 1800 שח אגרה יקר מאור חכ ביטן אם באמת אתה מבקש להקל על בעלי הרכב אז תדאג שתשלום האגרה יהיה לשנתיים ולא כל שנה
- 133.אנונימי 26/05/2026 09:36הגב לתגובה זויש בזה המון הגיון שרכב שעושה יותר קמ ישלם בהתאם זאת אומרת את מחיר הבדיקה המלא ובדירה אחת לשנה ורכב שעושה פחות ישלם פחות ואחת לשנתיים אבל יש רכבים שעושים הרבה קמ כגון מוניות ורכב הסעות ועוד שהמחיר צריך להיות מוזל וקבוע
- 132.אנונימי 26/05/2026 09:36הגב לתגובה זורכב פרטי לא צריך טסט זה סתם ביזבוז של יום עבודה יש ליבדוק רכב לפני קניה ולקבל אישור מוסך די לטימטום הזה
- 131.אנונימי 26/05/2026 09:22הגב לתגובה זואים יורידו את המסים על כלי רכב ונגיע לרמה של אירופה אנשים לא יסעו עים מכוניות ישנות ואז גם אין צורך בטסטים מרובים ויהיו פחות תאונות. לכן חה שדואגים באמת לציבור זה הכיוון.
- 130.עובד 26/05/2026 09:15הגב לתגובה זומה זה קשור לכסף ביתן נראה שלא עשה ניסיון להעביר רכב מבחן שנתי בחיים מציע לו להגיע לדינמומטר ירושלים בוקר או אפילו כל שעות היום ולהבין שמכוני המבחן מתעללים במגיעים למבחן שנתי
- 129.רכב שנוסע פחות ישלם גם אגרת רישוי מופחתת בהתאם לקילמטר (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 09:08הגב לתגובה זו
- אנונימי 26/05/2026 10:31הגב לתגובה זוביטן חושב שהטרול שלו יעזור לו.
- 128.אנונימי 26/05/2026 09:08הגב לתגובה זומהמכונים טוענים שהם בודקים את הצמיגים .אבל יכול להיות מצב שגם שעה אחרי שרכב עבר טסט הרכב יעלה על בור בכביש וישה נזק לצמיג.ככה שזה לא טיעון מציאותי .הכי נכון לעשות לפי קילומטראז
- 127.אנונימי 26/05/2026 09:06הגב לתגובה זויש הרבה מכוניות ישנות שלא עושים הרבה קמ
- יפרח. א 26/05/2026 11:16הגב לתגובה זודיי בטסט אחד בשנה. גם לרכב ישן ושמור היטב שחררו מהעונש. של פעמיים. בשנה. טסט על פי רעיון. שרת. התחבורה מירי. רגב
- 126.אלי כהן 26/05/2026 08:55הגב לתגובה זואני מסכים מאה אחוז! אני נוסע 4.500 קמ בממוצע בשנה למעלה מעשרים שנה.אחי נוסע סביב 30000 קמ כול שנה .
- 125.אנונימיחיים 26/05/2026 08:54הגב לתגובה זומהבית הנחכמולוג רוב הרכבים ניתן לזהב קילומטראז במחיר של 250 שקל תמיד אפשר להוריד 20 אלף קילומטר 40 אלף קילומטר מה זה השטויות במיץ האלה
- 124.רון1970 26/05/2026 08:53הגב לתגובה זוומה עם שיעורי הנהיגה והטסטים של רשיון הנהיגה.את מסחטת הכסף הזאת צריך לעצור
- 123.יצחק 26/05/2026 08:53הגב לתגובה זוביטון בן אדם מושחת. מה שלא יחליט הוא לא יחליט לטובת הציבור הוא יחליט לטובת המחוני טסטים.הם עושים כסף רב על זה
- 122.דודו 26/05/2026 08:49הגב לתגובה זובדרך כלל הוא עסוק בלהתחנף לבוס ופוליטיקה קטנה
- 121.מעניין איך זה ישתלם לו אישית . (ל"ת)יאיר פריש 26/05/2026 08:47הגב לתגובה זו
- 120.אנונימי 26/05/2026 08:36הגב לתגובה זומעניין מה לביתן ובטיחות תספר להם מי פונה אילך שתעזור להם לעשות הרבה כסף חייב לעוף מהפוליטיקה
- 119.חיים 26/05/2026 08:34הגב לתגובה זו53000 כלי רכב נמצאים על הכביש ללא טסט וללא ביטוח.לא קשה למדינה לאתר את הרכבים.אבל לדחוף את היד לכיסנו מאוד קל.ההגיון אומר שאדם המחזיק רכב 20 שנים או 15 שנים מן הסתם אוהב את הרכב ומשקיע בו.אבל זו מדינה ללא הגיון.
- 118.אשר 26/05/2026 08:30הגב לתגובה זותמיד אפשר לסמוך על ביטן שיעמוד לצד העסקנים והמאכרים ונגד הציבור. למה רכב חדש צריך לשלם אגרת טסט עוד מעט נתחיל לשלם למוניות גם כשאנחנו הולכים ברגל
- 117.רוצים לחסוך 26/05/2026 08:14הגב לתגובה זוכי אתה לא עומדים בתור עם רכב ממשלתי נכוןהנהג שלכם לוקח את הרכב לטסט.הצעת חוק שכל חכ חייב לטפל ברכב הממשלתי בעצמו.
- 116.אנונימי משהפ 26/05/2026 08:12הגב לתגובה זויש לקבוע טסט אחת לשלוש שנים לכל כלי הרכב למעט רכבי אספנות ולחייב את כולם להגיע למבחן עם צמיגים חדשים ואישור מוסך
- 115.אנונימסרפדיי 26/05/2026 07:55הגב לתגובה זושוחד לטסטרים זו המחלה!!!!!
- 114.בני 26/05/2026 07:54הגב לתגובה זויש היגיון בזה
- 113.צ.ח 26/05/2026 07:54הגב לתגובה זואתה ניכנס למוסך שמכיר את הרכב .והוא לדעתי יכול לעשות את העבודה .כי אדם הפשוט לא יסכן את עצמו ואת מישפחתו
- 112.איתי 26/05/2026 07:50הגב לתגובה זותורידו אגרת רישוי ! היא הגבוהה בעולם ! מספיק שתורידו 5% זה יותר מכל הפחתה שדיברתם עליה. אל תחפשו פוליטיקת בחירות קטנה על חשבון הבטיחות. מאחורי האחוזים גם אם קטנים יש חיים של בניאדם.
- 111.אנונימי 26/05/2026 07:49הגב לתגובה זואיך רכב בן 20 שנה עושה פעמיים בשנה למרות שאין צדק ורכב של 30 שנה עושה פעם אחת בשנה
- 110.אנונימי 26/05/2026 07:43הגב לתגובה זומתעסקים בשטויות תוזילו את האוכל החשמל המים זה עזרה לציבור.איפה כל ההכנסות ממאגרי הגזלאן הכספים הולכים
- 109.הפתרון הוא שכל מוסך יוכל לעשות טסט (ל"ת)מוסא 26/05/2026 07:32הגב לתגובה זו
- 108.מושחת (ל"ת)מוסא 26/05/2026 07:31הגב לתגובה זו
- 107.אנונימיישעיהו 26/05/2026 07:29הגב לתגובה זוהתעוררות חלקית .פתאום קם לו חזאי כדי להציג לציבור כי עשה דבר מה מועיל בסיום כהונת הקואליציה הנוכחית ובהתקרבות הפריימריס במפלגה צץ לו רעיון הפסקת רפורמת הטסטים לטובת אזרחי מדינת ישראל .דוד ביטן אנחנו לא שוכחים לא מוחקים את ההתעללות שלך בקואליציה ובמרד ובנזק שעשיתה למפלגתך .נבוא חשבון אתך בפריימריז .
- 106.אנונימי 26/05/2026 07:22הגב לתגובה זואם לכמות התאונות אין קשר למצב הרכב אז למה להקשות על הציבור ולטרטר אותם סתם יש לטפל בגורם האמיתי שגורם לתאונות וזה הנהגים
- 105.אבנר הבדואי 26/05/2026 07:17הגב לתגובה זואם כבר אכפת מהכיס הישראלי אז תורידו את המחיר של הטקסטים שיהיה כמו באמריקה 30 דולר
- 104.קוראת 26/05/2026 07:13הגב לתגובה זוהגיע הזמן להפסיק את השוד הזה .ובעלך הגיע הזמן שביום יעשה משהו מועיל.מי זוכר בכלל שהוא שר
- 103.רוי 26/05/2026 07:05הגב לתגובה זוביטן וחבריו מונעים את סחיטת הכסף מהציבור2 טסטים בשנהלמה הסחיטה מתבצעת אצל השכבות החלשות בחברה
- 102.אנונימי 26/05/2026 07:02הגב לתגובה זותפסיקו לזרוק לאוויר סיסמאות של בחירות .גם רגב אמרה פעם שעברה שהטסטים יעברו למוסכים ובטיפול שנתי יחתמו אישור כשירות .אז אמרה לא עשתה כלום חוץ מלבטל את המדבקה על החלון .עכשיו בא ביטן שלא שמעו אותו שנים וזורק סוכריה שהוא יטפל בטסטים
- 101.אנונימי יצחק 26/05/2026 07:01הגב לתגובה זולא צריך לקחת כסף פעמיים בשנה עבור טסט כל חצי שנה טסט זאות גנבה של כסף מהציבור יש להוריד את זה לפעם בשנה כמו כל רכב .נוסעה ברכב כמו כולם. גם כסף פעמיים בשנה.וגם כסף על אישור ברוסים בושה
- 100.משה 26/05/2026 06:55הגב לתגובה זוצודק ביטן לגבי אזרחים ותיקים שהנסיעה שלהם בחינם בתחבורה הציבורית והם ממעטים להשתמש ברכבים פרטיים
- 99.אנונימי 26/05/2026 06:54הגב לתגובה זו1. גם רכב שנסע 5000 קמ פעם בשנה צריך להגיע למוסך.2. צריך לאפשר למוסך להעביר טסט.
- 98.אחדשיודע 26/05/2026 06:35הגב לתגובה זואם כבר כתבה על טסטים סתם לידע כללי ידעתם שבכל הסטטיסטיקות במקומות בהם התחיחה חובת חגירה היתה עלייה בכמות התאונות בנוסף יש יותר תאונות במקומות בהם החגורה נקראת חגורת בטיחות ממקומות בהם היא נקראת חגורת ישיבה בגלל שהמילה בטיחות גורמת לאשליית בטיחות ואז נהגים מתפרעים יותר על הכביש
- 97.אנגליקו 26/05/2026 06:30הגב לתגובה זואין חסכון בבדיקה כל שנתיים או שלוש את האגרה משלמים כל שנה ההבדל זה 100 שח בדיקה במכון זה לא יוריד את יוקר המחייה
- 96.אנונימי 26/05/2026 06:17הגב לתגובה זוהקץ למסחטת הכספים
- 95.למה יש בבונים בכנסת (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 06:12הגב לתגובה זו
- 94.ביטן דוד נגד העם פשוט לא יאמן (ל"ת)אא 26/05/2026 06:10הגב לתגובה זו
- 93.שוש 26/05/2026 06:10הגב לתגובה זוהחיים פה זה טירוף
- 92.אנונימי 26/05/2026 06:09הגב לתגובה זוהרכב שלי ישן אני משתמשת בו רק לקניות בתוך העיר שלי לא יוצאת יותר מ3 קילומטר ואני מוצאת את עצמי משלמת גזל טסט ביטוחים יקריםדלק מילא..אבל הכל יקר על מה שהאוטו חונה ביטוח יקר .ביטן תבטל יוקר מחייה מטורף
- 91.אנונימי 26/05/2026 05:39הגב לתגובה זובמקום לבצע מחקר מקיף עם כל ההשלכות ומה שמשתמע מזה פתאום איכפת למשרד התחבורה מהזמן שהנהגים מבזבזים בהמתנה לטסט. וכמה זמן הנהגים מבזבזים בפקקים על הכביש כי התשתיות על הפנים לטסט מבזבזים חצי יום בשנה ואילו בפקקים מבזבזים שבועות בשנה.
- 90.אמיתי 26/05/2026 05:20הגב לתגובה זואני עם טנדר חדש משלם 5400 שקל אגרת טסט למדינה וכל שנה ככה כולל מבחן מיותר המדינה הזאת מנסה הכל לסחוט כספים מאנשים סתם.
- 89.אנונימי 26/05/2026 05:14הגב לתגובה זואותי מעניין לדעת איזה אינטרס סמוי חבוי מאחורי הצעתו!!הרי ברור שלא טובת הציבור לנגד עיניו אלא טובתו וטובת חבריו!!!מושחתים לכו הביתה!!!!
- 88.ויק 26/05/2026 04:49הגב לתגובה זורכבים ישנים מעל 20 שנה חייבים להשבית אותם אסור להם על הכביש .אלה רק במכון טסט מיוחד זה באישור מנהל ראשי וחתימה של שלוש בוחנים יש הרבה מכוניות שעושים טסטים עם שוחד תמורת כמה מאות שקלים אלה מסוכנים על הכביש
- סתום 26/05/2026 16:05הגב לתגובה זואחותך
- אנונימי 26/05/2026 09:13הגב לתגובה זובורות
- אנונימי 26/05/2026 06:36הגב לתגובה זומבלבל את המוח
- 87.אנונימי 26/05/2026 04:42הגב לתגובה זורכב ישן יותר הוא מסוכן יותר הצעה שלי בטיחותית. רכבים חדשים רק כל שלוש שנים. ככל שהרכב יותר ישן . יעשה יותר טסטים
- 86.ריף 26/05/2026 04:30הגב לתגובה זו20 שנה בכנסת עם קומבינות חקירות ועכשיו הוא נזכר שצריך לעשות משהו הוא חייב לעוף קודם כל מהליכוד ומהכנסת ויחבור לעוד נוכל בנט
- אנונימי 26/05/2026 07:42הגב לתגובה זומי קונה רכב יד שניה מי שאין לו כסף הגיונילהכביד עליהם דווקא.
- 85.אנונימי 26/05/2026 03:46הגב לתגובה זוטסט צריך לעשות כול שנתיים מירי צודקת
- 84.יואב 26/05/2026 03:13הגב לתגובה זוהמדינה שלנו מתנהלת עיי לוביסטים וזה מאוד עצוב הזבוז עצום של ימי עבודה
- 83.כבשת הרש 26/05/2026 02:15הגב לתגובה זועם בדיקת בלמים פעמיים בשנה בלמים מחזיקים 4 שנים.לגבי טסט אלה רכבים שנוסעים בהם הרבה פחות מרכבים חדשים לרוב רכב של האישה או רכב של פנסיונרים או דלי אמצעים
- 82.מעביר מעטפות 26/05/2026 02:07הגב לתגובה זוסמל השחיתות זהו הוא
- עובד 26/05/2026 09:15הגב לתגובה זודחוף
- 81.אנונימי 26/05/2026 02:04הגב לתגובה זואיש מושחת.מסואב שהפרקליטות בשרות השמאל אילפה אותו לתקוע מקל ככל יכולתו להחלטות.של הליכוד בוועדות.איש מסואב ומושחת אין מילה אחרת
- 80.זיגמונד 26/05/2026 01:35הגב לתגובה זוגם טסט רפואי גם פסיכולוגי גם מעשי...כמה פעמים היה בכנסת כמה חוקים ניסה להעביר באיזה נושאים היה מעורב ...וכו. ואגב אני מסכים להצעה של ביטן
- 79.יעקב 26/05/2026 01:12הגב לתגובה זומעניין אותם רק כסף לא שום דבר מעבר
- 78.נהג אנונימי 26/05/2026 00:57הגב לתגובה זוקנית רכב חדש בלי מבחן רישוי שנתי הרבה בעיות ברכב לא מתגלות. היבואנים חוסכים כסף על גב הלקוחות.
- 77.ארמינונימי 26/05/2026 00:56הגב לתגובה זודוד ביטון לא יודע מה נעשה במכוני הרישוי ביום יום . כאשר מכרים גובים מאות שקלים מנהגים שריכבם לא היה עובר את בדיקת הרישוי לולא הכספים המועברים לבוחנים עי המכרים כדי להכשיר את הרכב לנסיעה בכביש . וזה מה שגורם לתאונות . את זה צריך לבדוק ביסודיות .
- 76.אנונימי 26/05/2026 00:24הגב לתגובה זוהכול שקר במכוני הרישוי פועלים שלא מבנים כלום בודקים ומכשילים או מעברים לפי רצונם הבוחנים שאחראים לא נמצאים הם יושבים במשרדים ומעשקים ברכבים למכירה כנראה שיש להם פרמיות כמות הרכבים בבדיקהאדירה השבוע עברתי טסט בירושלים ארבעים דקות המתנתי עד שנכנסתי למסלול תוהה אני למה מוסכים מורשים לא יכולים לאשר טסט הלא על כול כישלון אתה אמור להביא אישור מוסך
- 75.הממשלה הזו מתה. כל הצעה לחוק היא בשביל הכותרת וזהו. (ל"ת)עידן 26/05/2026 00:09הגב לתגובה זו
- 74.טסט בכל מוסך מורשה. ולא במכון טסט (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 00:03הגב לתגובה זו
- 73.גם בקילומטרז נמוך יכול להיות בלאי עצום אם הרכב נוסע הרבה בתוך העיר (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 00:02הגב לתגובה זו
- 72.אריק 26/05/2026 00:00הגב לתגובה זויש המון אנשים שצריכים להשתמש ברכב ולעבור יום יום המון קמ כדי להתפרנס בקושי בעיר אחרת לא רק שהוא משלם המון על דלק ותחזוקה גם על אגרה עצומה חוכמה אין כאן אלא רק שליפה מהמותן
- אנונימי 26/05/2026 07:57הגב לתגובה זומכונית שעושה הרבה קמ גורמת לעומס לפקקי תנועה לזיהום אויר לבטיחות ירודה יותר
- 71.אנונימי 25/05/2026 23:57הגב לתגובה זוהאגרה כל כך יקרה ולמדינה ממש לא אכפת מהאזרח שבוחר בה בקלפי כל שנה כמה אלפי שקלים כ6 עגלות מהסופר סתם זורקים האזרח הממוצע טוחן מים והרצון של המדינה שנבחרה על ידו מעוניינת שיהיה עני יצפה באח הגדול ויסתום את הפה חלאס חלאס חלאס!!!
- 70.דודו 25/05/2026 23:46הגב לתגובה זופעם בכנסת היה דיון על הפקעות קרקע עי עיריות... הדיון הופסק באמצע ... ביטן סיים נדון בעתיד. שנים עברו. כך גם עם טסטים.הכל כאילו
- 69.אנונימי 25/05/2026 23:43הגב לתגובה זולפני שנים היה דיון על הפקעת קרקע עי עיריות... הדיון הופסק... מה קרה אדון ביטן חצי עבודה סתם שוויץ. הכל כאילו. כם טסטים כאילו.
- 68.לגנוב!!! את בעלי הרכבים באגרות גבוהות שוד ברשות החוק (ל"ת)אחד העם 25/05/2026 23:39הגב לתגובה זו
- 67.משהאנונימי 25/05/2026 23:32הגב לתגובה זושלא יספרו להם ליקויים ברכב התאונות נגרמות רק בגלל חינוך מהבית תמשך דוד ביתן סוף סוף אדם עם הגיון בריא
- 66.אנונימי 25/05/2026 23:29הגב לתגובה זוצריך להוריד את אגרת הרישוימחיר מופקעמי שלא מטפל ברכב שלוזה הבעיה רק שלו
- 65.OLD CAR 25/05/2026 23:10הגב לתגובה זומזמן היה צריך את המעמס המיותר בהחלטשדורש זמן יקר אפשר לעבור למשהו חדשני וביטן צודק יש מכוניות ישנות ורכבי אספנות ובכלל זה חסכון צריך לעשות מודל חדש
- 64.אלכס 25/05/2026 23:09הגב לתגובה זוצודקקק
- 63.חתיכת אפס רק הלוביסטים מעניינים אותו לא הציבור (ל"ת)אנונימי 25/05/2026 23:08הגב לתגובה זו
- 62.אנונימי 25/05/2026 22:55הגב לתגובה זומתאים למכונים מכניסים הרבה הרבה כסף
- 61.אנונימי 25/05/2026 22:52הגב לתגובה זויחסוך 4 טסטים בלבד. לא יחסוך את האגרה כמובן. רוב הרכבים שמעורבים בתאונה בגלל כשל מכני הם רכבים ישנים שגילם מעל 10 שנים.
- 60.תהיה הרבה עבודה למורידי הקילומטרים (ל"ת)שלמה 25/05/2026 22:43הגב לתגובה זו
- 59.אנונאמנון דדוןימי 25/05/2026 22:40הגב לתגובה זויש מוסכים גם כך בטיחות הרכב תלויה ברמת הטיפול שלהם הטסטים גנבים ומשוחדים אני מסרב לשלם פרוטקשן ושוחד לכן כשהם לא מעבירים אותי אני ממתין חודש והולך למכון אחר והפלא ופלא התקלה נעלמה והופיעה אחרת כזו שבמכון הזה יש מקום לתקן ראוי שהמוסך יחתום על תקינות הרכב והשוחד שכולם יודעים יפסק למותר לציין המכונים שיכים לשמאל בידיעה
- 58.אנונימי 25/05/2026 22:35הגב לתגובה זוטסט אינו מדד יחיד לתקינות הצעת משרד התחבורה עדיפה בעיני כמו שנעשה בארהב ורק כדי להקל על האזרחים משום שהרכבים בשנים שמדובר בהם הם רכבים חדשים יחסית ןלכן הבדיקה התכופה מיותרת.
- 57.אנונימי 25/05/2026 22:26הגב לתגובה זואני חושב רוב התאונות נגרמות מנהיגה פזיזה או תחת השפעת אלכוהול ולא מליקוים ברכב יש רכבים עם 200 ו300 אלף קמ ומטופלים יותר טוב מרכב חדשים.
- 56.אנונימי 25/05/2026 22:24הגב לתגובה זורכב חדש במשך 4 שנים עושה בערך 40000 קילומטרללא תאונות כמובן עובר בדיקות אצל יצרן הרכב אז לא צריך טסט .
- 55.אנונימי 25/05/2026 22:20הגב לתגובה זוהגיע הזמן לעשות טסט פעם ב 5 שנים מיותר כל שנה . אגרת טסט לא צריכה לעבור את 500
- 54.אנוגבינימי 25/05/2026 22:20הגב לתגובה זוכול הטסטים הם חרטה אחת גדולה מסדרים כסף למוסכים מסדרים עבודה לאנשים כולם עושים כסף מכולם מהאזרחים משלמים מכספם ....פעם בשנתיים זה מספיק ואפילו 3 שנים כול המכונה הזו מגלגלת מיליארדים נהגתי בחצי עולם אני יודע על מה אני מדבר
- 53.אם ביטן הקומבינטור מתנגד אז זו הצעה טובה (ל"ת)ביטן הלוביסט 25/05/2026 22:19הגב לתגובה זו
- 52.אנונימי 25/05/2026 22:17הגב לתגובה זוחכ ביטן צודק .
- 51.ערפד 25/05/2026 22:11הגב לתגובה זושכולם ידברו עליהן במקום על ועדת החקירה. ראו רפומת חיבור מודיעין לרכבת 24 שעות ביממה. פסטיבל האפסים
- 50.אנונימי 25/05/2026 22:10הגב לתגובה זואין כזה דבר בעולם אחרי שעשקו אותך במיסוי מטורף על רכב מכניסים לך חידוש טסט כל שנה באלפי שקלים ובסוף רוצים להיחשב איתך על בדיקה במחיר מצחיק מי המציא את הגנבה שניקרא חידוש רשיון רכב שנתי באלפי שקלים לא קיים באף מקומי נורמאלי בעולם
- 49.שש 25/05/2026 22:07הגב לתגובה זוכבעלים של טסלה שנדרשתי לגשת לטסט בשנה השלישית. לא היה מה לבדוק אני מחליף צמיגים לבטיחותי ולא כדי לעבור טסט. הבלמים לא ישחקו גם אחרי 10 שנים. מאחר הנוסעים על one pedal. שזה אומר כמעט ולא נוגעים בבלם. אין עשן אין נזילות שמן וכלום. תחשבו אולי אין צורך בבדיקה גם אחרי 5 שנים. ונסעתי ברכב כמעט 90 אלף קמ ב 3 שנים
- 48.אנונימי 25/05/2026 22:01הגב לתגובה זועזבו הכל הצגה לפני הבחירות נראה לכם יוותרו על הנזילה והקומבינות של הטסטים הרי כולם יודעים שזה מסחרה אחת גדולה איך יחליפו נורות מספרים ועוד בקיצור איך יתקמצנו כל אלה שמקבלים כסף חארטה לא יבוטל כלום
- 47.שטויות יפות (ל"ת)אנונימי 25/05/2026 21:59הגב לתגובה זו
- 46.אני 25/05/2026 21:57הגב לתגובה זוחוגגים עלינו...אעפת להם מבטיחותחח אכפת לנם שלא יגמר התור של אלפי מכוניות לעולם. ואנחנו יום שלם על טסט טיפול טסט...פוסלים על מספרי רישוי..הזויים
- 45.אנונימי 25/05/2026 21:53הגב לתגובה זוכל הכבוד לך ובהצלחה כי זה לא כל כך הכרחי אבל ממש הפך לסיוט המתנה של חצי יום לפחות בתוך האוטו עם טורים מאד ארוכים עד שמגיעים לטסט וזה כבר מזמן לא קיים במדינות הן במערב והן במיזרח ואל תיכנעו ובתמורה ניבחר בכם בבחירות הקרובות
- 44.אנונימי 25/05/2026 21:52הגב לתגובה זותורידו את מחיר חידוש רישיון הרכב זה מלחמה ביוקר המחיה
- 43.נהג כבד 25/05/2026 21:50הגב לתגובה זובהחלט טסט לפי ק מ זה יעיל לפי שחיקה ובלאי של הרכב שמשפעי על הבטיחות.וזה יעיל למי שנוסע פחות ויודד אנשים להדאיר רכבים בבית ויעשו יותר חישוב לקמ שמשפיע על הוצאות הדלק וגם הטסט. לעתי כל 15.000 או 20.000 כמו טיפול שממולץ עי היצרןזה מהלך מבריק לבעלי רכבים פרטיים.בעלי חברות הליסינג לא בלחץ הם יעלו מחירים בהתאם לחברות העשירות .
- 42.קשקשן להעיפ 25/05/2026 21:45הגב לתגובה זובוז לך הביתה
- 41.אנונימי 25/05/2026 21:39הגב לתגובה זורוצים לצמצם את הטסטים אבל ממשיכים לגבות את האגרה.מדינת שודדי ישראל !
- 40.אנונימי 25/05/2026 21:39הגב לתגובה זוהאיש באמצע חקירות שחיתות כנראה מוחזק בצוואר. טובת הציבור לא לנגד עיניו. תמיד בעד היכן שהכסף נמצא . בושה וחרפה שאנשים כאלה יושבים בבית הנבחרים.
- 39.עופר 25/05/2026 21:35הגב לתגובה זומנסיון אישי רכב שעומד מתקלקל יותר במיוחד מערכות ברקס.
- 38.דוד 25/05/2026 21:30הגב לתגובה זוטסטים רק לפי קילומטראז !!! אין סיבה שרכב הנוסע בשנה פחות מ..5000 קמ.. יעשה טסט כל שנה
- 37.יואב 25/05/2026 21:28הגב לתגובה זובסוף שוב ידפקו את הפריפריה
- 36.אנונימי 25/05/2026 21:26הגב לתגובה זומתי כבר מתפקדי הליכוד יעיפו את האחוז בגרונו מהליכוד
- 35.עורב גולני 25/05/2026 21:18הגב לתגובה זובניו יורק אין טסט לרכב אז מה קרה מחליפים מנועים צמיגים צבע מוסיפים ערכה לטורבו משדרגים אין בעיה מה זה אגרת רישוי כמה אלפים על מה הנפט בעולם יורד פה המחיר עולה מדינה של מושחתים וגנבים תתעוררו
- 34.חנוך 25/05/2026 21:15הגב לתגובה זומצב הרכב זה באחריות הנהג בלבד נהג חייב לבדוק שרכבו תקין לחלוטין היום עם הטסטים הרבה רכבים נוסעים עם ליקויים כך שהנהגים חושבים שאם הרכב עובר טסט הם לא צריכים לבדוק אותו במרבית מדינות בארצות הברית אין טסטים יש בדיקות עשן כל שנתיים
- 33.אנונימי 25/05/2026 21:10הגב לתגובה זואדם מסוכן שנראה שהשמאל מחזיק אותו בוווס
- 32.ביתן צודק אני ואשתי לא נוסעים ברכב יותר מ5000 קמ בשנה (ל"ת)ציוני 25/05/2026 20:58הגב לתגובה זו
- 31.אנונימי 25/05/2026 20:29הגב לתגובה זוהאנדיקציה שצריכה להחקר היא כמה פסילות וטסס חוזר יש לרכבים שניכנסים לטסט שנתי ואפשר לפלח לפי גיל הרכבים בעלות חברות פרטיים ליסינג השכרה ועוד ואז להגיע למסקנות מושכלות
- 30.ביטן צודק בהחלט.לנו בבית יש רכב שבקושי נוסע 3000 בשנה (ל"ת)אנונימי 25/05/2026 20:27הגב לתגובה זו
- רכב שלא נוסע סובל מליקויים אטמים יבשים וכו (ל"ת)הרואה בחמוצים 25/05/2026 22:13הגב לתגובה זו
- הרכב שלי מטופל כל שנה במוסך המרכזי (ל"ת)גיל 27/05/2026 17:04
- אתה מוכר (ל"ת)אנונימישמעון 25/05/2026 21:47הגב לתגובה זו
- 29.הדרום 25/05/2026 20:05הגב לתגובה זויש מדינות בעולם בהן אין בכלל טסט שנתי. סתם מיותר קומבינה מיושנת להעביר כסף מהציבור לכיסים של מעט.
- 28.למה השמן הזה לא בכלא (ל"ת)אנונימי 25/05/2026 19:54הגב לתגובה זו
- 27.אנונימי 25/05/2026 19:44הגב לתגובה זואין לי רכבאבל חושב שזה פשוט גאונילא צריך לטרטר על ידי מכוניםשנמצאים כל מיני תקלות חינוכיות שאפשר לתקן באופן פרטי
- 26.אנונימי 25/05/2026 19:40הגב לתגובה זורוצים להקל על האזרחים תכנסו בחברות הביטוח שעושקות את האזרחים ולוקחות 20% משווי הרכב על ביטוח כל שנה... אם בנאדם לא עושה טוטאלוס כל 3 שנים הוא בהפסד...
- דכ 26/05/2026 03:21הגב לתגובה זואחת העוולות הגדולות ביותר זה הביטוח לרכב.
- 25.בטיחות 25/05/2026 19:25הגב לתגובה זואיפה השכל שלכם שם בכנסת פחד אלוהים ליסוע בכבישים כשהנהגים לידך או מסוממים או נוהגים על רכבים עם ליקוי בטיחות. אולי תעשו משהו לטובת האזרחים
- 24.אנונימי 25/05/2026 19:25הגב לתגובה זוהלוואי טסט פעם בשנתיים אנשים מהפריפריה לא עומדים בטסט פעם בשנה זה מאוד מאוד קשה
- 23.יוני 25/05/2026 19:19הגב לתגובה זוהיום רכב בן 20 שנסע 2000 קמ בשנה כרכב שני בעבודה מהבית צריך להיטרטר למוסך לצורך אישור בלמים שממילא נבדקים גם בטסט. וב 25 שנה זה יהיה פעמיים בשנה. מה ההגיון כאן כשהפרוק וההרכבה שוב ושוב זה מה שגורם לנזק יותר מהתועלת.
- 22.אנונימי 25/05/2026 19:13הגב לתגובה זוסארהב יש לל בדיקת עשן כל שנתיים האחריות מוטלת על הנהג. נגיד שלקחתי צמיג מחבר בפנצריה רק כדי לעבור טסט והחזרתי לו האחריות היא רק ליום 1 על המכון שאר הימים בעל הרכב שלא עושה תיקונים טיפולים האחריות עליו
- 21.באמת עין מקצועית מגלה מה שחיישנים מפספסים...ממש גאון הדור (ל"ת)אנונימי 25/05/2026 18:53הגב לתגובה זו
- 20.הסדרה ולא אסדרה (ל"ת)אנונימי 25/05/2026 18:43הגב לתגובה זו
- בדוק את עצמך (ל"ת)אנונימי 26/05/2026 05:48הגב לתגובה זו
- 19.אנונימי 25/05/2026 18:39הגב לתגובה זורכב חדש עד לגיל שש שנים יש לתת אישור טסט על ידי מוסך מורשה לאחר שעבר טיפול שנתי או 15 אלף. מכוני הבדיקה הייעודיים זה סתם טרטור ומסחטת כספים
- 18.שמעון 25/05/2026 18:37הגב לתגובה זומר ביתן מה העניין
- 17.אנונימי 25/05/2026 18:33הגב לתגובה זולא המכונים שדואגים לבטיחות הציבור לא הצמיגאי שמה פתאום רוצה למכור צמיגיםהוא חרד לציבור וגם המוסכים שיאבדו תיקוני סרק מתלוננים.ימות המשיח הגיעו
- 16.בינא 25/05/2026 18:29הגב לתגובה זוכמות הקמ שנוסעים רכבים צריכה לקבוע את הלוז לטסט ולא גיל הרכב אלא אם נמצא רכב בטסט עם בעיות מכניות שיוחרג וייקבע לו טסט לפי חודשים.
- 15.כאשר ביטן מציע הצעה יש סבירות גבוהה שהיא לא לטובת האזרח אלא בעד קבוצות כן ריכוזיות חרפה (ל"ת)ביטן 25/05/2026 18:24הגב לתגובה זו
- 14.אנונימי 25/05/2026 18:19הגב לתגובה זומדוע צריך להמציא את הגלגל איך פועל העולם המערבי
- 13.מעניין כמה עלתה ההתנגדות ... (ל"ת)אנואלוןנימי 25/05/2026 18:11הגב לתגובה זו
- 12.אנונימי 25/05/2026 18:09הגב לתגובה זובאיזה הרכב הוא תוצאה ישירה של מספר הקילומטרים שהרכב נסע אין סיבה שרכב שנסע 5000 קמ בשנה מהטסט הקודם יעשה עוד פעם טסט אחרי שנה איזה בלאי כבר יש ב5000 קילומטרים
- 11.הטסט הוא בעיקר אובדן ימי עבודה (ל"ת)כהן 25/05/2026 18:05הגב לתגובה זו
- 10.גלגל רזרבי 25/05/2026 18:01הגב לתגובה זובמקרה שלי ברחובות ולראות מה קורה שם על בסיס יום יומי...במדינת הסטאראפ וההייטק בן אדם עומד שעות בתור שלא נגמר בשביל 10 דקות גג על המסלול. כמו שאמר מי שאמר ההפסד היומי למשק על בזבוז ימי עבודה הוא לאין שיעור יותר גבוה מעלות הטסט. תסדרו את העניין הזה לפני הכל!!
- אנונימי 26/05/2026 08:07הגב לתגובה זושם הטורים קצרים מאוד נסיעה קצרה של 20 דקות בשעה אחת אתה כבר בחזרה הרחובות
- 9.קרפד 25/05/2026 17:52הגב לתגובה זוהנציגים המקצועיים באו כבר עם מסקנות ומר ביטן שם את עצמו בכובע המומחה מגן הציבור.כאשר ברור לכל שמדובר בלוביסט מושחת שמנסה לגייס קולות ממכוני הרישוי
- 8.א. 25/05/2026 17:48הגב לתגובה זוההצעה הזאת טובהלא מתייחס לשאר
- 7.אנונימי 25/05/2026 17:46הגב לתגובה זוהרעיון של חכ ביטן לדעתי מצויין הלוואי ויצא לפועל.הגיע הזמן לדאוג לציבור ולא לעסקנים ובעלי האינטרסים
- 6.אנונימי 25/05/2026 17:35הגב לתגובה זובהחלט צודק מר ביטן בעניין לעניות דעתי בארהב אין בכלל טסטים לרכב
- 5.אנונימיjo 25/05/2026 17:32הגב לתגובה זומתעסקים בקרה תשאירו את מבחן הרישוי כל שנה תורידו 300 שקל מאגרת הרישוי ותתקדמו מזל שאת שאר הבעיות במדינה כבר פתרתם. כולל בועדת הקלקלה כל הדיונים שלכם עולים יותר מהחיסכון.
- 4.אנונימי 25/05/2026 17:30הגב לתגובה זומה קורה עם השוחד
- 3.אנונימי 25/05/2026 17:28הגב לתגובה זוצריך לעשות טסט אחת לשנתיים ויותר..היום זה לחכות בתור כשעה וחצי במקרה הטוב.ועקב קשקושים מטרטירים אותך שעות וימים סתם. המיכונים לא עומדים בעומס.אין חניה.סוגרים חצי מהכביש והכל סתם.זה לא מונע תאונות.ועוד מה המחיר עלה ב30% בלי בושה.לא להתייחס לביתן קשקשן .מקווה שלא יבחר לכנסת הבאה.לשנות מיד המצב בלתי נסבל.
- 2.החיסכון בזמן ועצבים של טסט שווה כל מחיר (ל"ת)אחד 25/05/2026 17:12הגב לתגובה זו
- 1.יוני 25/05/2026 17:00הגב לתגובה זואם מרכז הליכוד יבחר בך למקום ראלי בבחירות הבאות אני ועוד רבים לא נצביע לליכוד למרות שאנחנו ביבסטים. נעבור לבן גביר או למפלגה שיקים דדי שמחי
- ליכוד אסופה של אפסים (ל"ת)אנונימי 25/05/2026 18:40הגב לתגובה זו
- אנונימי 25/05/2026 21:00הם החלאות.נטולי המוח שמצביעים לשטן מזהה התהליכים.
- חה חה חה י 25/05/2026 18:20הגב לתגובה זוקרעתם אותי מצחוק