
צילום: יח"צ
לאו ברנט זכה ב-2 פרסי כסף על קמפיין הנגישות ב-Loeries
מתוך 9 הגשות לתחרות, 7 העפילו לגמר. למרות שמדובר בתחרות אזורית וביבשת שלכאורה פחות נחשבת מאמריקה או אירופה, ה-Loeries מושכת אליה לא מעט עבודות נחשבות
משרד הפרסום לאו ברנט ישראל סיכם את סוף השבוע האחרון עם 2 זכיות בכסף בתחרות הפרסום ה-Loeries שבה מתחרים משרדים וסuכנויות מאזור אפריקה והמזה"ת. שתי הזכיות של המשרד הן עבור מהלך People Not Symbols לעמותת נגישות ישראל שגם זכה השנה בפרס הארד בפסטיבל קאן. בסיכום הכללי, המשרד הגיש 9 הגשות לתחרות, 7 מתוכן העפילו לגמר בחלוקה ל-3 עבודות שונות. המהלך הזוכה שבמסגרתו הוחלפו תמרורי החניה השמורה לנכים בתמונות אמתיות של אנשים נכים על כיסאות גלגלים זכה בכסף בקטגוריית החוצות - Outdoor וכסף נוסף בקטגוריית האמביאנט Live Communication - Ambient.



- 1.לוהטים (ל"ת)יוני 19/08/2018 16:11הגב לתגובה זו