לאו ברנט זכה ב-2 פרסי כסף על קמפיין הנגישות ב-Loeries

מתוך 9 הגשות לתחרות, 7 העפילו לגמר. למרות שמדובר בתחרות אזורית וביבשת שלכאורה פחות נחשבת מאמריקה או אירופה, ה-Loeries מושכת אליה לא מעט עבודות נחשבות
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום לאו ברנט ישראל סיכם את סוף השבוע האחרון עם 2 זכיות בכסף בתחרות הפרסום ה-Loeries שבה מתחרים משרדים וסuכנויות מאזור אפריקה והמזה"ת. שתי הזכיות של המשרד הן עבור מהלך People Not Symbols לעמותת נגישות ישראל שגם זכה השנה בפרס הארד בפסטיבל קאן.

בסיכום הכללי, המשרד הגיש 9 הגשות לתחרות, 7 מתוכן העפילו לגמר בחלוקה ל-3 עבודות שונות. המהלך הזוכה שבמסגרתו הוחלפו תמרורי החניה השמורה לנכים בתמונות אמתיות של אנשים נכים על כיסאות גלגלים זכה בכסף בקטגוריית החוצות - Outdoor וכסף נוסף בקטגוריית האמביאנט Live Communication - Ambient.

 

בשנה שעברה הגיש המשרד 5 הגשות שמתוכן, אחת זכתה בזהב, 2 בכסף ואחת זכתה בארד. למרות שמדובר בתחרות אזורית וביבשת שלכאורה פחות נחשבת מאמריקה או אירופה, תחרות ה-Loeries מושכת אליה לא מעט עבודות נחשבות. ביניהן ניתן למצוא את המהלך המדובר להשקת מוזיאון הלובר באיחוד האמירויות הערביות וסרטים פחות מוכרים לקהל הישראלי כגון סניקרס מערב הסעודית. 

 

במייל שהוציא לקבוצת פובליסיס כתב אדם פולצ'ק מנכ"ל ליאו ברנט ישראל: "מעבר להצלחה שלנו, התחרות הייתה מצוינת, לא נופלת ברמה ובאיכות מהפסטיבלים הגדולים בעולם. כולל קאן. למעשה מבחינתי היה מוצלח יותר מקאן ובקאן הייתי כבר כמעט עשר פעמים..העבודות ברמה מאוד גבוהה, סטנדרט מאוד גבוה בכל הפרמטרים - רעיון, עיצוב תוכן, דאטה, הבנה שיווקית וביצוע. ההרצאות נהדרות, מעוררות השראה והנטוורקינג אפקטיבי ונגיש....הגיוון לראות תרבות אחרת, חשיבה אחרת, אנשי מקצוע מהאזור שלנו ונטוורקינג שפשוט לא קורה בקאן מפאת הגודל".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

מימין: אדם פולצ'ק מנכ"ל ליאו ברנט ישראל, עמי אלוש סמנכ"ל קריאייטיב לאו ברנט ישראל, פואד עבדול מאלק מנהל קריאטיב ראשי tbwa דובאי, אנדרו יומן מנכ"ל ה-Loeries ו-ניקולס קורנט מנהל קריאטיב ראשי אוגילבי סינגפור

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לוהטים (ל"ת)
    יוני 19/08/2018 16:11
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.