לאו ברנט. מימין: שי ניסנבאום, עמי אלוש, עידית צוקרמן ואדם פולצ'ק
צילום: יח"צ

הישג מרשים: לאו ברנט זוכה שנה שנייה ברציפות באריה בקאן

לאו ברנט לא עוצר. המשרד זוכה באריה ברונזה שנה שנייה ברציפות, עבור מהלך "אנשים לא תמרורים" ובאותה הקטגוריה בה זכה בשנה שעברה - חוצות. בימים הקרובים יפורסמו רשימות גמר של קטגוריות נוספות שאליה הוגשה העבודה
משה בנימין | (3)

שנה עברה ולא הרבה השתנה. משרד הפרסום לאו ברנט שוב מציל את המשלחת הישראלית מעוד שנה ללא שום זכייה. המשרד ממשיך ברצף ההישגים הקריאייטיביים שלו עם זכייה באריה ברונזה בקטגוריית החוצות, שנה שנייה ברציפות. הפעם המהלך הזוכה הוא "אנשים, לא תמרורים" (People Not Symbols) עבור עמותת נגישות ישראל מנובמבר 2017.

הזכייה של לאו ברנט, בהובלת המנכ"ל אדם פולצ'ק ומנהל הקריאייטיב הראשי של המשרד עמי אלוש אינו דבר של מה בכך. היסטוריית הזכיות מישראל רצופה בהבלחות חד פעמיות ושנים של פיק קיצוני לצד שנים שחונות, אך אינה מאופיינת בזכיות עקביות, שנה אחר שנה. ההישג של המשרד (באותה הקטגוריה - חוצות) מלמד יותר מהכל על דרך וגישה לפתרונות קריאייטיב פורצי דרך, לעומת הצלחה מקרית. בשנה שעברה כזכור, המשרד זכה באריה ברונזה עבור השעון החכם של סמסונג

 

בורד ההגשה של המהלך לקאן

חוד החנית של משרד הפרסום כולל את פולצ'ק כמנכ"ל, עמי אלוש בקריאייטיב, עידית צוקרמן בניהול הלקוח ושי ניסנבאום באסטרטגיה. למשרד יש עוד למה לצפות בפסטיבל, שכן מחר יפורסמו רשימות השורטליסט ב-7 קטגוריות וביניהן קטגוריית ה-Media וה-Pr שגם אליהן הוגש המהלך של עמותת נגישות. קטגוריה נוספת שרשימת הגמר שלה תפורסם ביום חמישי היא ה-Sustainable Goals שגם אליה הוגשה העבודה. 

 

יחד עם ליאו ברנט לקחו חלק במהלך של עמותת נגישות גם משרד יחסי הציבור קרבט & ווייס בבעלותן של מאיה קרבט ונירית ווייס. על ההפקה הייתה אמונה חברת תפארת הפקות שניהלה את כל הקשור להפקת השלטים והלוגיסטיקה של התיעוד והעריכות ומנחם רייס תרם את חלקו בצילום למעלה מ-50 אנשים בעלי מוגבלות לפרויקט.

 

כזכור למרות ההנחיה של פובליסיס העולמית לכל סניפיה בעולם, וביניהן לאו ברנט, שלא להגיש עבודות לאף תחרות פרסום למשך שנה, המשרד מתמודד בקאן בזכות העובדה שהגשת העבודות לתחרות נעשתה במימונה של עמותת נגישות ישראל. 

לאו ברנט רשם בשנתיים האחרונות תקופת שגשוג ופריחה שהפכה אותו למשרד הצומח בישראל עם עלייה של 60% לעומת 2016, כך על פי נתוני המשרד. מתחילת השנה, מציינים במשרד, מחזורי הפעילות צמחו בכ-25% במה שממקם אותם גבוה בתוך העשירייה הראשונה של משרדי הפרסום בישראל.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    גאים בך (ל"ת)
    בני 20/06/2018 23:24
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אורלי 20/06/2018 09:26
    הגב לתגובה זו
    אנשים טובים באמצע הדרך אז כיף לפרגן
  • 1.
    צח 19/06/2018 20:30
    הגב לתגובה זו
    כשעובדים בשביל פרסים גם זוכים בסוף. ריספקט!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.