יחסים בינלאומיים: משלחת פרסומאים מרוסיה התארחה ב-True
משרד הפרסום True בבעלותו של רובי ברזני (ושותפים) שעבר בשנה האחרונה מרמת גן לרמת החייל אירח השבוע (יום ג') משלחת של פרסומאים בכירים מרוסיה, בדרגי מנכ"לים ובעלים. המפגש הוא חלק מפרויקט נטוורקינג בינלאומי ביוזמת בכירים בשוק הפרסום הרוסי שגם יזמו את הפנייה למשרד בישראל.
הפרויקט מאגד כ-1,500 חברות שונות ומספק עבורם תשתית פיתוח עסקי נרחבת. המפגש בישראל אליו הגיעו 25 בעלי משרדים ומנהלים בכירים, הוא חלק ממסע עולמי נרחב המתקיים בשנים האחרונות בניו יורק, לונדון, סינגפור, טוקיו, סיאול, איסטנבול, הונג קונג, סן פרנסיסקו ועוד.
בין מטרות המפגשים ביוזמת הרוסים - החלפת רעיונות וחשיפת השוק הרוסי שנחשב "צעיר" במונחים גלובליים (15 שנים בלבד של פרסום מודרני-מערבי), למודלים של עבודה בשוק הפרסום בעולם המערבי. מנכ"ל True, רובי ברזני, סמנכ"ל האסטרטגיה הנכנס ליאור נויפלד וסמנכ"ל הפיתוח העסקי מריה קניגין הציגו בפני האורחים מצגת היכרות עם המשרד, שכללה הסברים על תהליכי עבודה, רעיונות חדשניים בתחומי הקריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה וניהול לקוח. על פניו מדובר במפגש ראשוני, חד פעמי, אך לא מן הנמנע שבעתיד החיבור בין המשרד הישראלי לנציגי המשרדים הרוסיים יוביל לשיתוף פעולה מסחרי בין הצדדים.
- 1.נו באמת (ל"ת)יאללה 23/03/2017 16:21הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
