המאזינים התלוננו - Loveme ריכך פרסומת פרובוקטיבית ששודרה ברדיו האזורי
נציבות פניות הציבור ברשות השנייה פעלה להורדתה של גרסה פרובוקטיבית של פרסומת רדיו לאתר ההיכרויות Loveme. לאייס נודע כי אחר מגעים עם אחד מנהלי האתר, שונתה הגרסה ששודרה רק ברדיו ירושלים, המפוקחת על ידי הרשות השנייה, לגרסה ממותנת הרבה יותר.
לאחרונה שודרה הפרסומת של Loveme בה שומעים אישה המבקשת מהגבר איתו היא מדברת בעברו השני של הקו, לקבל ממנו תמונה, תוך שהיא עושה קול בעל קונוטציה מינית והיא גונחת ואומרת "אני לא יכולה יותר...". בעקבות כך התקבלו תלונות ברשות שהתמקדו בכך שמדובר בפרסומת מינית במיוחד שלא ראויה לשידור במיוחד בשעות שבהן ילדים מאזינים לרדיו. אחת המתלוננות אף הייתה תלמידת תיכון בת 17 מירושלים, שטענה כי הפרסומת מחפיצה נשים.
בתגובתו לאותה נערה, כתב נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, כי "האזנתי לתשדיר ואף אני מצאתי כי הוא בוטה ומעורר אי נעימות גדולה. לטעמי, הוא חורג מגבול הטעם הטוב". רגב ידע לספר כי פנה להנהלת Loveme לקבל את עמדתה, ובשיחה שקיים עם אופיר הרן מהחברה, נודע כי הפרסומת הוסרה מרדיו ירושלים. "מר הרן הוסיף בהגינותו כי החברה קשובה לציבור ולרגישותו ולפיכך הוחלט להסיר את התשדיר מתחנת רדיו ירושלים", כתב רגב לתלמידה.
נציב פניות הציבור דוד רגב אמר לאייס כי 'מאז כניסתו לתפקיד, הוא פעל נגד תוכנים פוגעניים שמחפיץ נשים ומציג אותן כאובייקט מיני. לדבריו, "אני גם פועל רבות בקרב בני נוער וצופים צעירים על מנת להקנות להם כלים ראשונים של צפייה ביקורתית בתכנים. אני מברך על כך שמאחורי פנייה זו עומדת בין היתר תלמידת תיכון שרואה בפגיעה בנשים כתופעה פסולה"
את תגובת Loveme לא ניתן היה להשיג. מנכ"ל רדיו ירושלים גדי קסטיאל אישר כי הרשות פנתה אל התחנה: "ברשות ביקשו לדעת אם התשדיר משודר אצלנו. ענינו בחיוב. פנינו ל- lovemeכדי שישנו את התמלול של התשדיר, התקבלה הגרסה החדשה שאושרה על ידי הרשות, ועלינו איתו".
- 1.נעים אברהם 18/02/2016 08:20הגב לתגובה זודניאלה כל הכבוד יישר כח גדול אכן מדובר בתשדיר בוטה, החורג מגבול הטעם הטוב. אני שמח מאוד שבזכותך הדבר השתנה, ובטוח שבעתיד הדבר יהיה סמן דרך.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
