הסתיימה תקופת היובש: באומן בר ריבנאי זכה בארד בתחרות ה-CLIO עבור המהלך עם Shazam
אחרי משהו כמו 40 שנה במדבר, פחות או יותר, תקופת היובש הקשה שפקדה את משרדי הפרסום בישראל במונחי זכיות בתחרויות בינלאומיות הסתיימה עם זכייה מרשימה של באומן בר רhבנאי בפרס הברונזה בקטגוריית הדיגיטל של תחרות ה-CLIO היוקרתית.
הזכייה של באומן היא עבור מהלך הפרסום לאו"ם לרגל יום בריאות האוזן הבינ"ל שצוין ב-3 במארס. במשרד הפרסום חברו לאפליקציית זיהוי השירים הפופולארית בעולם Shazam. משתמשי האפליקצייה שמותקנת על 600 מיליון מכשירי סמארטפון מסביב לעולם קיבלו באותו היום הודעה, בזמן שהפעילו את האפליקציה כדי לזהות שיר, שבה נכתב: Listening, but hardly hearing ובתחתית המסך נכתב: Protect your hearing. once you lose it, it wont come back. ובעברית: "מקשיבים, אך בקושי שומעים. שמרו על השמיעה שלכם. ברגע שתאבדו אותה, היא לא תשוב אליכם".
הזכייה של באומן סוגרת פרק ארוך חסר פרסים משמעותיים עבור משרדי הפרסום הישראליים. המשרד שהיה חתום ב-2012 על אחת ההצלחות הגדולות ביותר בתולדות הפרסום הישראלי עם 5 אריות זהב בקאן, ניסה את כוחו כשהוא נישא על גלי ההצלחה אך בכל אחת מהשנים האחרונות, מ-2013 ועד 2015 נותר ללא זכייה בקאן. באותה שנה זכה גם שלמור ב-2 פרסי ארד ו-GPS עם ארד אחד ושם בערך זה נגמר. בשנים שלאחר מכן אף משרד ישראלי לא הצליח לשוב מצרפת עם זכייה אלא עם שורטליסטים בלבד.
גם בתחרות ה-CLIO הניו יורקית, מהוותיקות, המכובדות והקשות שיש בסבב העולמי, הישראלים לא הצליחו לחזור עם שלל בשנים האחרונות, ולמעשה מאז 2011 אז שלמור, גיתם ובאומן זכו בפרסים. הזכייה ב-CLIO נחשבת לאחת הקשות שיש - לשלב השורטליסט עוברים מידי שנה פחות מ-10% מסך העבודות המוגשות אליה. רק כ-3% מסך העבודות המוגשות זוכות בסוף התחרות להתהדר בפסלון ואילו 1% בלבד מהעבודות המוגשות מקבלות את פסלון הזהב. לצוות השיפוט המורכב מכ-115 אנשי קריאייטיב מובילים מ-65 מדינות שמורה גם הזכות להעניק ציון גבוה במיוחד לעבודה אחת יוצאת דופן בכל קטגוריה, מה שיכול לזכות אותה בתואר הכמעט בלתי אפשרי של GRAND CLIO.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ערן ניר, מנהל הקריאייטיב שעומד מאחורי הקמפיין: "זה הישג משמעותי עבורנו לזכות בתחרות ה-clio, מהתחרויות ה חשובות בעולם, וגאווה גדולה עוד יותר להיות המשרד היחיד בארץ שחוזר מעוטר מהתחרות. זהו סיפוק אדיר עבורנו שמאחורי הקמפיין עומדים שני אנשי קריאיטיב צעירים ומבטיחים רונן קרוננברג וניב הרצברג, שחתומים על רעיון קריאטיבי יוצא דופן וחדשני עבור האו"ם ושאזאם".
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן, מנהל קריאייטיב: ערניר, קופירייטיר: רונן קורנברג, ארט: ניב הרצברג, סמנכ"לית לקוחות: מאיה סלומון, פלניניג: דיוויד קוזמין, תמי שלוסברג, אווה חסון וסיוון רמתי, מפיקה: מאיה פלמון.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- 6.אלון 12/09/2015 17:49הגב לתגובה זובקיצור כל הכבוד והכי חשוב בלי לשלם לשום פרזנטור מופלץ.
- 5.סמי 09/09/2015 10:45הגב לתגובה זולא רשמו שום 5 אריות בקאן - הקופירייטר הצרפתי רשם, די לגניבת הדעת!!!
- סוסו 10/09/2015 22:56הגב לתגובה זוכתוב 5 אריות בקאן 2012, תלמד לקרוא לפני שאתה מפליץ... אאה משמיץ.
- 4.מי זכה? באומן? יוסי? פרסמן? (ל"ת)מי הלקוח? 08/09/2015 21:00הגב לתגובה זו
- 3.דליה 08/09/2015 20:17הגב לתגובה זולמה זה מעניין את הציבור?
- רביקוביץ' 09/09/2015 01:35הגב לתגובה זוצודקת, זה לא אמור לעניין את הציבור. לכן זה פורסם באתר ice, הפונה לאנשי הפרסום, השיווק והתקשורת. כנראה שאת לא שייכת לכאן. יאללה ביי
- 2.כל הכבוד 08/09/2015 17:29הגב לתגובה זוכל הכבוד!
- 1.קול קורא 08/09/2015 16:58הגב לתגובה זועשיתם פשוט אחלה עבודה ל... ל... מי הלקוח תזכירו לי?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
