עורך ב-NRG נפרד מ'מעריב': "פותחים לך את הדלת, מגרשים אותך החוצה"
אתמול הכל התפוצץ. בפעם האחרונה מבחינתי,
לא כתבנו מילים קשות וקללות, לא השמצנו, ציינו עובדות וירדנו מהבמה בצורה הכי מכובדת שאנחנו מכירים. בחיים לא חשבתי שאני אהיה זה שאעשה זאת. אבל באותה נשימה, כשהגעתי למעריב בנובמבר 2010, לא חשבתי שאספיק להיות מפוטר פעמיים, להבין בפנסיה, להפגין, ולהיקשר למקום כל כך.
על הידיעה הייתה חתומה מערכת NRG ספורט לדורותיה. מאתמול אני מקבל שיחות מאנשים שעבדו איתי. כן, זה מכולם.
המהלך של אסף נחום אתמול נגד המו"ל
זה לא משנה אם המערכת תחזור בצורה כזאת או אחרת, מצומצמת או עובדת לתפארת (הלוואי), אבל אנחנו לא שם. לא בראש, לא בנפש, לא בכתיבה. מאז שהעליתי את הכתבה, לא נכנסתי לאתר, לא מסוגל.
כי אחרי כל האהבה שיש לך למקום, אתה כבר מבין שזהו, הפעם באמת שזה לא יקרה. בדיוק כמו אלה שלפנינו, שהבינו לפני שנה וחצי. פותחים לך את הדלת, מגרשים אותך החוצה, וכשאתה רק מבקש את הכסף שלך, אומרים לך 'תחזור מתישהו, יהיה בסדר'.
אם יוצא לכם בעבודה לראות אדם בן 40 קופץ על השולחן כי הקבוצה שלו כרגע זכתה באליפות - אז יש לכם מזל. אם הייתם צריכים לשלוף בזמן אמת כותרת צבע, לכתוב סיכום משחק, לתמלל את התגובות וגם בדרך לקפוץ למייל שרק הגיע - אז זכיתם. לעבוד 3 עורכים מול 10 במקום אחר, כשזרוע אחת של המערכת עובדת בירושלים והשנייה בתל אביב, ועדיין לייצר תכנים - אז זכיתם.
סלפי של מוקפאים
בימים שמחים יותר. עובדי NRG ספורט
בין כל אלה חייתי ב-4.5 השנים האחרונות. אלה החלקים הטובים. זכיתי. ישבתי במערכת ספורט, עיתון ואינטרנט, שהצמיחה מתוכה דור חדש בעיתונות, ושילבה אותו עם הישן.
מערכת שברוב זמנה חיה, נושמת, ומנסה לרוץ, למרות שכל פעם ניסו למשוך אותה אחורה. כתבים ותיקים וחדשים, שמלווים אותך לאורך כל הדרך, עורכים ראשיים עם גישות שונות, כתבים שלא מקבלים כסף נוסף, ועדיין רוצים לכתוב.
ולחץ. ים של לחץ.
אבל מי ידע שאקבל גם שיעור בכלכלה, פנסיות ובריונות תעסוקתית. נחשפנו לכל גועל אפשרי כעובד, ויכולנו לו. עד שהגיע בית המשפט בפעם האחרונה, והכריע גם את אלה שלא הוכרעו במשך כל כך הרבה שנים. בית המשפט לא שמר עלינו. הכסף לא אצלנו, אין לנו עבודה, הבעלים יושב מחויך בבית המשפט, כשבזה אחר זה עולים נושים שמדווחים על כספים שהוא חייב, וכלום.
אסף נחום (מימין) עם אריק סולטן, בהפגנת מעריב לפני שנה וחצי
פתאום הבנו שאנחנו צודקים, אבל עומדים לבד, בלי שום עזרה, והתעוררנו. בית המשפט קבע שנעשו מעשים לא כשרים והפרות הסכם מאז הרכישה, ועדיין נתן לו את הסוכרייה שהוא רצה.
התחלנו להפעיל את המשקל שלנו על המערכת הניהולית, והם מבחינתם התמודדו עם זה כמו שהם עושים בכל התקופה מאז רכש שב"צ (שלמה בן צבי בלשון העובדים) את העיתון: בתחמנות (שלא באמת הפתיעה מישהו ונראתה זולה ומגוחכת), בהאשמות חוזרות ונשנות כלפי הוועד, בהונאה לכאורה.
כשקיבלתי את מכתב החל"ת (מכבסת מילים מעניינת לפיטורים), אמר לי אחד מנציגיו של שב"צ שלעיתון הזה כנראה נגמרו 9 הנשמות שהיו לו. עניתי לו שאלה לא הנשמות של העיתון, אלא של העובדים. אל תתפלאו אם הסאגה הזאת תסתיים בעוד ניצחון של משפחת בן צבי/קונארד מוריס. המערכת הזאת ספגה שב"צ מוחי, אבל מזה היא כבר לא נראה שהיא תצליח להתאושש.
אסף נחום היה עד אתמול עורך מדור הספורט של אתר NRG
- 16.אחד שמכיר 27/04/2017 13:35הגב לתגובה זושישאר בספורט
- 15.תראה מה זה קארמה... (ל"ת)איתי 23/03/2014 14:48הגב לתגובה זו
- 14.העם שונא אתכם, תפנימו (ל"ת)נדבי 22/03/2014 15:29הגב לתגובה זו
- 13.האם זה אומר שלא יצנזרו יותר דעות ימניות? נהדר (ל"ת)צילה נ. 17/03/2014 00:35הגב לתגובה זו
- 12.כמה חבל :-( היה כייף לקרוא באתר! נקווה לנס (ל"ת)א7 16/03/2014 18:30הגב לתגובה זו
- 11.דאגתם לעצמכם תהנו מהדייסה שבשלתם (ל"ת)גקוב 16/03/2014 16:34הגב לתגובה זו
- 10.אמיצי 16/03/2014 16:32הגב לתגובה זומה יעשו יגורו אצל האמא?
- 9.האמת 16/03/2014 16:30הגב לתגובה זוכשפגעו בכתבים הקול שלך ושל חברי הצפונבונים לא נשמע. מי שמבשל דייסה אוכל אותה. תהנה
- 8.אריק בלנדר 16/03/2014 15:54הגב לתגובה זוהם שורדי השורדים של מעריב. יש להם הרבה דם של חברים על הידים. מי ששרד במעריב עד היום הוא לא עיתונאי אלא שורד אכזר. יאללה לכו עכשיו תורכם.
- 7.אתם שמאלנים, מנותקים, יהירים, הציבור החרים (ל"ת)קבלו את האמת בפרצוף: 14/03/2014 10:35הגב לתגובה זו
- 6.מיכל 13/03/2014 19:41הגב לתגובה זולראות את אלו שנשארו בינתיים והולכים לעבודה למרות שלא קיבלו או יקבלו את השכר של החודשיים אחרונים, ואלו שהלכו הביתה ונתנו את הנשמה למקום ופוטרו בשיחה של דקה וחצי אתמול...
- לא עצוב בכלל! שמח! התשקורת מתה (ל"ת)חגיגות פורים 14/03/2014 10:36הגב לתגובה זו
- 5.עובד עד אתמול ב NRG 13/03/2014 17:51הגב לתגובה זומכיר אותו היטב עשה רק מה שטוב לו לא דאג לאחרים ככה זה נראה
- 4.ממפוטרי קשת 13/03/2014 15:43הגב לתגובה זוולאף אחד לא היה אכפת, כולל לכתבי מעריב שאפילו שיתפו אתו פעולה - אז למה שזה לא ייקרה גם להם ? היום אין בעיה להשתלט על עיתון / ערוץ טלוויזיה, לפטר לאט לאט את העובדים, ולהשתלט על הנכסים. אם מדינת ישראל נותנת לזה לקרות - מחר זה ייקרה גם לכם ... ראו הוזהרתם עובדי ערוץ 10 ועובדי ערוץ 1 ועובדי פנאי פלוס ועובדי הארץ ...
- 3.תמונות של לוזרים (ל"ת)חמי 13/03/2014 15:21הגב לתגובה זו
- 2.בכיין. מה ההבדל בינך לבין כל פועל ייצור? כלום (ל"ת)אורז גויאבות 13/03/2014 15:19הגב לתגובה זו
- 1.גם אחרי שכולם יפוטרו, חגי מטר יישאר ב"ועד" (ל"ת)חגי מטר לנצח! 13/03/2014 15:19הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
