טאצ'דאון קריאייטיבי: הפרסומות שלא הסתפקו במסך ניצחו בסופרבול 2014
עוד שנה, עוד סופרבול, וכגודל הציפייה גודל האכזבה. נכון, זה שתי קלישאות במשפט אחד אבל אחרי צפייה בכל פרסומות הסופרבול גם אתם תתחילו לדבר בקלישאות. השנה התאפיינה, יותר מתמיד, בפרסומות אמריקאיות טיפוסיות עם מניפסטו עמוס קלישאות על רקע Stock Footage השראתי ואם אפשר לדחוף פנימה כלב, סוס או בוב דילן אז למה לא. היו כמה נסיונות להיות יצירתיים (חפשו את הפרסומות של יונדאי, פולקסווגן, טורבומקס, ווונדרפול פיסטצ'יוס) אבל רובן היו כשלון די מהדהד (חפשו פורד, סודה סטרים או סיינפלד. בעצם אל תחפשו).
מי שכן הצליח השנה היה כל מי שחשב מחוץ לקופסא ולא סתם שידר פרסומת בזמן המשחק. היו לא מעט דוגמאות ודירגתי אותן עבורכם, כי מה שטוב לבאזפיד חייב להיות טוב גם לאייס.
6. Tide - טייד ניצלו את העובדה שהשנה את רוב הפרסומות ראינו מראש והשתלטו על פרסומות הסופרבול של מותגים אחרים עם vine-ים רלוונטיים לכל פרסומת. מה שנקרא (ע"י פלנרים מתלהבים) second screen experience. לאחר כל פרסומת הם העלו קטע vine קצר עם כתם שקשור איכשהוא לפרסומת והמסר: Tide Gets It Out. הרעיון מעולה, הביצוע קצת פחות. כל ה-vine-ים נמצאים
5. דוריטוס - אין מישהו בתעשייה שלא מכיר את תחרות הפרסום של דוריטוס וגם השנה הם לא איכזבו. אין פה חידוש לשנים הקודמות, רק אותו חלום שכל פרסומאי רוצה להגשים: להופיע בסופרבול. השנה אסף זליקוביץ' ויואב הבל הצליחו להעפיל לשלב די מתקדם אבל המנצח היה דווקא בחור מאריזונה שעובד באינטל והשקיע בפרסומת 200 דולר ו-8 שעות עבודה. התוצאה ראויה ביותר:
4. Beats by Dr. Dre- כנראה שלעולם לא נדע אם מדובר במהלך מקרי או מתוכנן, אבל יכול להיות שמדובר פה באחד המהלכים הגאוניים בכל הזמנים. רק לפני שבועיים, בראיון לאחר משחק העלייה לסופרבול התראיין שחקן של סיאטל בשם ריצ'רד שרמן והפך את עצמו מיד לשחקן המוכר ביותר בסופרבול:
פאסט-פורוורד שבוע קדימה, ריצ'רד שרמן מככב בפרסומת לאזניות של ד"ר דרה עם הקשר דומה. האם הייתה פה כוונה מראש להפוך אותו לדמות ויראלית? לא ברור, אבל בכל מקרה הצלחה גדולה:
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
3. CarMax - או! סוף סוף אמריקאי שנמאס לו מהקלישאות האמריקאיות.Carmax יצרו פרסומת פשוטה ומגניבה שקצת צוחקת על הקלישאות האמריקאות, אבל כאן לא טמון סוד הניצחון שלה. הניצחון האמיתי היה שחרור גירסה ויראלית של הפרסומת שזהה לפרסומת המקורית ברמת הפריים, רק בביצוע של כלבים. פשוט וקולע.
הגרסה הרגילה
גירסת הכלבים
2. Esurance - כמה פשוט, ככה חכם. למה לשלם 4 מיליון דולר על פרסומת סופרבול כשאפשר לקנות את הפרסומת הראשונה אחרי הסופרבול ולחסוך 1.5 מיליון דולר? את הסכום שחברת הביטוח אישורנס חסכה היא תיתן למשתמש טוויטר רנדומלי שיפיץ את הפרסומת. פעילות די מביכה אבל הניבה כבר עשרות משתמשי טוויטר מזוייפים ומאות אלפי הפצות.
1. Newcastle Beer- את המקום הראשון ללא ספק לוקח המותג שלוקח את עצמו הכי פחות ברצינות - בירה ניוקאסל. השנה החליטו בניוקאסל שהעובדה שאין להם כסף להפיק פרסומת מדהימה או לקנות לה מדיה בזמן הסופרבול לא צריכה להפריע להם ליצור את פרסומת הסופרבול הטובה ביותר. אמרו וצדקו. ניוקאסל יצרה את "הפרסומת המגה-עצומה שניוקאסל הייתה יכולה לעשות למשחק הפוטבול המגה-עצום שאסור להם להגיד את השם שלו".
כל הסיפור הזה גובה בהרבה תוכן וידאו מגניב עם טיזרים, קבוצות מיקוד, ראיונות מאחורי קלעים עם הכוכבים האמיתיים, את כולם תוכלו לראות
הכותב הוא 'בלה בלה בלה, ידה ידה ידה' - תצטרפו
- 1.איזה כיף. מעניין ומקצועי. (ל"ת)דן 06/02/2014 12:14הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.62% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.62% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
