אבי רוזן רדיו קול חי קו עיתונות דתית
צילום: צילום: מנדי אור
פרסום ראשון

רגל פה, רגל שם: משה גלסנר - הפרשן של רדיו קול חי הוא גם דובר בית"ר עילית

עיתונאי ודובר, 2 כובעים שלא יכולים להיות על אותו הראש, מונחים ברגע זה על משה גלסנר, הפרשן הפוליטי של קול חי. תגובת התחנה: "העניין בבירור"
משה בנימין | (3)

בשבוע האחרון התקבלו במספר מערכות תקשורת, הודעה לעיתונות על מזג האוויר בבית"ר עילית. הידיעה אמנם בסיסית למדי, אך האיש שעומד מאחוריה, משה גלסנר, הוא הסיפור.

כפי שכבר קרה בעבר עם אנשי תקשורת מהמגזר החרדי גם כאן מדובר בעיתונאי - הפרשן הפוליטי של תחנת הרדיו קול חי, שמצא עצמו מהשבוע האחרון מכהן תחת כובע נוסף: דובר בית"ר עילית, ומי למעשה שיגר את ההודעה, כנראה שגם למערכת קול חי. מדובר כמובן במצב שלא יכול להתקיים בפועל, שכן זהו ניגוד עניינים מובהק.

במגזר החרדי מדובר במידע שכבר ידוע לכל אך עם זאת בתחנת הרדיו, בראשות המנכ"ל אבי רוזן, טרם התקבלה החלטה בנדון. גלסנר משמש כפרשן הפוליטי בתחנה ונחשב לאחד הגורמים הדומיננטיים המועסקים בה. במגזר יודעים לספר שלמנכ"ל רוזן התלבטות לא קלה בעניין, וזו מתחדדת כאשר מוסיפים לעניין את העובדה שלאחרונה פרש מתפקידו אברהם פרסטר מגיש המהדורה המרכזית של קול חי. אישי תקשורת חרדיים אומרים לאייס שרוזן "עושה חשבון שהוא לא יכול לאבד את פרסטר וגלסנר באותו החודש".

בתוך כך, לאייס נודע כי מי שכבר לוקח את העניין צעד אחד קדימה, הם גורמי אופיזיציה בעיריית בית"ר עילית, שצפוים לפנות לנציב תלונות הציבור דוד רגב, ולהצביע בפניו על ניגוד העניינים, שכן, בין היתר, גלסנר עוסק בפרשות פוליטיות מהעולם החרדי, לרבות אלו הקשורות בבית"ר.

מקול חי נמסר לאייס בתגובה: "העניין הספציפי בבירור. ככלל, רדיו קול חי פעל, פועל ויפעל במקצועיות ובהתאם לכללי האתיקה".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    גלסנר נהיה סלבבב (ל"ת)
    טובים השניים 17/12/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אלי 16/12/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    התמונה שהעלתם היא של מנכל התחנה אבי רוזן ולא של הפרשן משה גלסנר
  • 1.
    ברדוגו 15/12/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    קצת מגוחך לקרוא ידיעה שעוסקת באי-אתיקה, כאשר אתם עצמכם לא נוהגים באתיקה הבסיסית ולוקחים תגובה מנשוא הידיעה...
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״