חדשות 12 בפער עצום; "הפטריוטים" ממשיכים לבלוט
רייטינג של 16.5% לחדשות קשת מותיר את המתחרים הרחק מאחור, אבל ערוץ 14 עם הפטריוטים מצליח למשוך מאות אלפי צופים מדי ערב ולהוות חלופה לקשת
נראה כי המאבק על תשומת הלב של הצופים נמשך גם השבוע, והקרב בין הערוצים המרכזיים מספק לא מעט נתונים מעניינים. הרייטינג חושף מגמות מובהקות בכל הנוגע להרגלי הצפייה של הציבור בישראל, הן במהדורות החדשות והן בתכניות הפריים טיים שמגיעות לאחריהן.
מהדורת החדשות של ערוץ 12 ממשיכה להוביל עם רייטינג של 16.5% ו-419 אלף צופים, פער עצום מהמתחרים. ערוץ 14 מצליח לשמר מומנטום עם 7.6% ו-170 אלף צופים, נתון שמבסס את מעמדו כחלופה רצינית. רשת מסתפקת ב-5.6% ו-148 אלף, ואילו כאן 11 משדרת למספרים צנועים של
4.3% ו-104 אלף בלבד. הציבור נשאר נאמן לקשת, אך מעניק יותר ויותר קרדיט לערוץ 14.
גם בשעות הפריים טיים קשת נהנית מהובלה ברורה, עם "הראש" שמגיע ל-13.7% ו-359 אלף צופים. "הפטריוטים" מערוץ 14 משיגים נתון מכובד של 8.9% עם 233 אלף צופים ומבססים את הערוץ כרלוונטי גם מחוץ לשעות החדשות. רשת עם "מתחת לבלטות" רושמת 5.3%
ו-125 אלף, וכאן 11 נותרת מאחור עם 3.8% בלבד ל"חיים של לרה".
- 17.א 04/07/2025 07:48הגב לתגובה זוערוץ 14 עקף מזמן את. 12 אלגאיזרה
- 16.ערוץ 12 אלגאיזרה. תמשיכו לחלום (ל"ת)אנונימי 04/07/2025 07:48הגב לתגובה זו
- 15.אאורחנונימי 24/04/2025 13:09הגב לתגובה זונמחק מהמסך שלנומזעזע
- 14.קפלניסט 07/04/2025 23:28הגב לתגובה זוהצטרפו להפגנות לשחרור החטופים הנמקים בשבי מאז טבח נתניהו
- 13.אנונימי 07/04/2025 23:07הגב לתגובה זובהנהגה החרדית הארורה הבוזזת את קופת המדינהולא מאפשרת לאברכים הפרזיטים עם הכיפות להתגייס
- 12.הראל 07/04/2025 22:44הגב לתגובה זומוביל במלחמה בהדתה
- 11.יסכה 07/04/2025 22:42הגב לתגובה זולמען גיוס כל החרדים המשתמטים הבוזזים לצהל
- רות 08/04/2025 16:46הגב לתגובה זוהחרדים העמלקים ימשיכו לבזוז את הקופה ולסרב להתגייס לצהל.
- 10.לא מבין מי רואה חדשות 12 (ל"ת)דניאל 07/04/2025 17:12הגב לתגובה זו
- יהוונו 07/04/2025 23:05הגב לתגובה זומצויינים
- סון 07/04/2025 22:43הגב לתגובה זוהכי טוב
- 9.דין 07/04/2025 13:33הגב לתגובה זוקונים אפשרות שידור במרפאות בתי חולים וכו. 14 זה נטו צופים מרצון
- 8.די עם כל החדשות האלה ברברת בלי סוף (ל"ת)אנונימי 07/04/2025 12:53הגב לתגובה זו
- 7.אנונימי 07/04/2025 12:47הגב לתגובה זולפי דעתי ערוץ 14 גבוהה בהרבה.ערוץ 12 גבוהה מסיבה של מכשירי הטליויזיה במוסדות ההסתדרות וקופת חולים בתי חולים מכוונים לערוץ 12 מבלי אפשרות להעביר תחנה. כן ערוץ קבוע שפתוחים יום ולילה ו90% מהזמן ללא צופים.
- 6.זאב 07/04/2025 11:49הגב לתגובה זויתחיל להפיק תוכניות ריאלטי הם ישאירו אבק לכולם..למהערוץ אמת ועובדות.מגישים ופרשנים מאוזנים
- חיימון 07/04/2025 22:43הגב לתגובה זותוכניות מעניינות רק בשבת
- 5.אנונימי 07/04/2025 11:18הגב לתגובה זואחוזי הצפיה נמדדים על ידי הממשלה הכושלת והם לא אמיתים 14 זה ערוץ הסתה ומלא שקרנים . הציבור מממן אותם ובעל הערוץ משוייך לכוח וגנר הרוסי ! תברחו כמו מאש
- הכל בגלל ביבי... (ל"ת)כ.ד 07/04/2025 12:27הגב לתגובה זו
- אשר 07/04/2025 22:46או להסגיר להאג או שהקוצב יקצוב דינו בה.
- הכל בגלל ביבי... (ל"ת)אנונימי 07/04/2025 12:27הגב לתגובה זו
- 4.רק ערוץ 14 אט אט הימנים והציונים כועטים בערוצי התבעלה (ל"ת)ברק 07/04/2025 10:14הגב לתגובה זו
- 3.יוסי בלילטי 07/04/2025 10:00הגב לתגובה זוערוץ הלה לה לנד של ביביהו
- 2.המספרים האלה הם בספק גדול (ל"ת)אנונימי 07/04/2025 09:58הגב לתגובה זו
- 1.ערוץ 14 עולה בזכות 13 (ל"ת)טוני 07/04/2025 09:55הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
