10:10 בולטות בת"א: תמר פטרוליום יורדת 2.2%, מגדל ביטוח יורדת 1.3%

10:09 בולטות בת"א: איידיאו עולה 2%, נייס עולה 1%

09:18 צוות אבטחה של חברת החשמל חילץ הלילה אנשי ספינה שוקעת בלב ים

08:54 הדולר מוסיף הבוקר 0.2% לרמה של 3.503 שקלים

08:33 דיווח: לוחמי מיליציה שיעית השתלטו על העיירה סינג'אר בעיראק

08:17 הבוקר באסיה: הניקיי עולה 0.25%, שנחאי יורדת 0.2%

08:05 טבע חוזרת לת"א עם פער שלילי של 1.8%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

פורסם מכרז 'מחיר למשתכן' ל-1,468 באזור הרצליה גליל ים

מחיר למשתכן בהרצליה יוצא לדרך עם פרסום המכרז ליזמים, 20% מכלל הדירות ימכרו לתושבי המקום
 |  41
סוף סוף במרכז
Share
סוף סוף מחיר למשתכן באזור הביקוש: רשות מקרקעי ישראל פרסמה אתמול מכרז (ג') לקבלת הצעות מצד יזמים וקבלנים לרכישת זכויות חכירה ב-6 מתחמים באזור הרצליה גליל ים. זוכי המכרז יקבלו זכויות לבנייה רוויה של 1,468 דירות בתכנית 'מחיר למשתכן'. נדגיש כי כרגע המכרז הוא ליזמים שייבנו את הפרויקט, ורק בשלב הבא יפורסמו שמות היזמים הזוכים ומחיר הדירות למתמודדים בהגרלות של 'מחיר למשתכן'. 


על פי נתוני המכרז, 20% מכלל יחידות הדיור ימכרו לתושבי הרצליה, בתוספת יחידות הדיור שיאושרו. כמו כן, המכרז פורסם לאחר קבלת אישור מהוועדה המקומית להוספת בנייה של 2,900 יח"ד בשטחים חקלאיים של קיבוץ גליל ים. באותו אזור נבנות כיום דירות להשכרה ארוכת טווח. 

ראוי לציין כי התב"ע עדיין בהליכי מתן תוקף "בהתאם לתב"ע הר/מק/1985 ב' המצויה בהליכים סופיים של מתן תוקף", נכתב במכרז. כמו כן, יעוד המגרשים הינו מגורים ומסחר, יתר פרטי המכרז יפורסמו בחוברת המכרז. בנתוני המגרשים המופיעים בהודעה זו ייתכנו שינויים ועדכונים בהתאם לנוסח הסופי של מסמכי התכנית שטרם פורסמה למתן תוקף.באותו השטח בגליל ים ישנו מכרז מדצמבר 2015 להקמת 2,700 יח"ד. מרשות מקרקעי ישראל נמסר כי "המכרז הקודם יבוטל, מדובר כמובן באותו תא שטח. יתרת יחידות הדיור תשווק לאחר בדיקות נוספות של מנהלת טיהור שפכים (מט"ש) הרצליה והסרת מגבלות שמטילה מערכת הבטחון".נזכיר כי אתמול (ג') שווק 1,378 יחידות דיור בראש העין. הדירות במסגרת התכנית יעמדו על מחיר התחלתי של כ-979 אלף שקל לדירת 100 מ"ר ומחויר של 1.06 לדירות 110 מ"ר. 

מכרזים נוספים של מחיר למשתכן פורסמו בשבוע שעבר, במסגרתם ייבנו 1,940 יח"ד בערים ראש העין (807 יח"ד), חריש (664 יח"ד) ושדרות (46 יח"ד). 

בתחילת החודש אף שווקו דירות במבשרת ציון שם ייבנו 376 יח"ד  עם הנחה של 27% ממחיר השוק, כך שהדירות יוצעו במחיר התחלתי של 990 אלף שקל בלבד. 

שיווק מעניין נוסף במרכז הארץ הינו ברעננה שם ייבנו במסגרת התכנית 104 יח"ד, כאשר דירת 89 מ"ר בשכונת "נווה זמר" ברעננה, הכוללת מרפסת, חניה ומחסן תשווק במחיר התחלתי של 1.45 מיליון שקל. דירות 109 מ"ר במפרט זהה יעמדו על מחיר של כ-1.78 מיליון שקל ודירות 129 מ"ר במחיר של כ-2.1 מיליון שקל. 

ההגרלות של 'מחיר למשתכן' שפתוחות בימים אלה הן בשכונת כורדני בקרית מוצקין ובעיר ירוחם. כמו כן, ההגרלה לתכנית 'מחיר מטרה' בראש העין פתוחה להרשמה והגרלה נוספת נפתחה בימים אלה בדימונה. 

מחיר למשתכן - כל הכתבות
לאתר ההרשמות להגרלות מחיר למשתכן
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

41 תגובות ב-22 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
22 שלמה 08/08/2017 18:51 דירה לקניה
מתי יחל שלב ב. בני זכה בהגרלה 212 מבין 420 מה הם סיכויו לקנות דירה?
21 קשקוול הנבל 08/07/2016 21:43 פאשיזם
אין יקר אין זול כוווולנו אותו דבר. בגיל 26 דירת 4 חדרים בגיל 3 ההילדים מוכנסים לבתי ילדים עד גיל 21, מגיל 21 עד 26 נותנים להם קצת לנשום (אלכוהול) וחוזר חלילה. שיחות יום ששי איפה ניתו להשיג קוטג' בחצי שקל פחות, אלא שהפעם הבעלים הם מונגולים שקנו את תנובה מקוריאנים שקנו מסינים...
20 sha007 02/07/2016 16:09 היום דירה חדשה בהרצליה 4 חד' עולה 2.7 מיליון שח שהם מעל
לחצי מליון לירות סטרלינג !!! זה נראה לכם הגיוני !!?? אם זה לא אמא של הבועות אז אני לא יודע מה זה בועה!!!
קשקוול הנבל 08/07/2016 21:45 אחרי שיבנו את הפרויקט המכוער ויסתמו את הרצליה בפקקים,
הגירות לא תהינה שוות חצי. אני מקנה בערבים.
19 אורי 30/06/2016 09:39 האם משהו יודע את מסגרת הזמנים
זה נחמד ויפה שהקרקעות שווקו, משהו יכול להעריך מתי ההגרלות? מתי תתחיל בניה? הכל באוויר כבר שנים וזה נראה כמו טיפה בים
18 חיים 29/06/2016 19:37 לא לקנות דירות !!!!! המחיר ירד !!!!!!!!
אין באמת ביקוש אמיתי יש יותר מדי דירות כל מי שמסתובב בארץ לאיזה כיוון שהוא לא יסתכל הוא יראה מנופים מנופים ומנופים אז לא לקנות עכשיו ולחכות ותראו שהמחיר של הדירות ירד הרבה יותר ממה שמציעים לכם במחיר למסתכן אבל רבותי לא לקנות דירות ולא להסתער על מכרזי מחיר למסתכן כי גם הם יקרים ושלא יעבדו עליכם בעינים מה גם שאי אפשר למכור את הדירות האלו במשך 5 שנים
17 תקווה לצעירים 29/06/2016 18:00 ריח חריף של שינוי (ל"ת)
16 תקווה לצעירים 29/06/2016 17:59 גל ירידות
100000 ואולי יותר שיוצאו לשוק בשנתיים הקרובות יורידו את המחירים בוודאות.גם מי שלא זכה ייהנה ממחירי יד 2 נמוכים יותר .המגמה הזאת ביחד עם עליית ריבית או מיתון או שניהם גם יחד יחתכו את המחיר זו תחילתו של המסע למטה שיימשך לפחות כעשור.גזרו ושמרו
15 ריסוק קונים וותיקים 29/06/2016 14:16 המדינה מתחילה להתחלק ל-2 , לצעירים זכאים שחוגגים
וותקים שכבר קנו דירות במחירים המופקעים של העשור האחרון. שיווק אגריסיבי ובכמויות כאלו יגרום לירידת ערך של 40% מהדירות של אנשים שלא קבלו הנחה , וגל של עיקולים התמוטטות של משקי בית . זוגות צעירים זה חשוב אך מה עם יתרת האוכלוסייה ? האם אנחנו מצאנו כסף כשקנינו דירה ראשונה ב1.5 מיליון . האם אנחנו לא מחזירים היום משכנתא על הדירה שנינו ? הלו הרגיעו. תשמרו גם על כספנו.
תל אביב 29/06/2016 15:50 מה הבעיה? המשך לשלם את המשכנתא שלך והכל בסדר
קנית דירה יש לך משכנתא מה משנה עכשיו מה ערכה? ההרגשה שלך שאתה משלם חינם היא נכונה, אבל זו בעייתך שמיהרת לקנות במחירים מופקעים. מבחינתך כלום לא משתנה, שלם את המשכנתא שלך כשתרצה לשדרג תצטרך להוסיף 100 אלף שקל במקום 400 אלף, אז עוד אתה מרוויח. בכיין.
מזקני השבט 29/06/2016 15:43 הנה,בדיוק כמו "חוק האוטובוס"
כל עוד לא נכנסת לאוטובוס אתה צועק לנהג: אל תסגור את הדלת,נהג,יש עוד המון מקום בפנים,תגיד להם להצטופף....... אבל ברגע שהצלחת לדחוק עצמך פנימה: נהג,סגור ת'דלת,האוטובוס מפוצץ,סע כבר,אי אפשר לנשום......
העדר 29/06/2016 15:06 אף אחד לא כפה עליך לקנות דירה עם משכנתא גדולה
לו אתה ועוד עשרות אלפים שכמותך היו נוהגים כצרכנים נבונים ולא היו קונים דירות המחירים לא היו נוסקים לשמים. עכשיו אתה רוצה שמחירי הדירות יהיו בני ערובה של המינופים המטורפים שרצו כאן.
ואדים 29/06/2016 14:59 אתם אמרתם רוצו לקנות כי זה תמיד עולה, תהיה רגוע כי בסוף
זה יעלה, אבל לא עכשיו.
14 ומיליון ל 4 חדרים 29/06/2016 13:58 יעלה 900 אלף ל 80 מטר. כבר פורסמו המחירים בעבר
תוכנית מצויינת. רק נוצר פער לא סביר בין מחירים אטרקטיבים במרכז למחירים עם הנחה קטנה בפריפריה. לא ייתכן שדירה בהרצליה תעלה כמעט כמו דירה בקריית מוצקין. וקצת יותר יקרה מדימונה
13 אזרח מרוצה 29/06/2016 12:52 כל הכבוד לממשלה!!! (ל"ת)
12 ליכודניק לשעבר 29/06/2016 12:51 זריעת חול בעיני הצעירים בושה הממשלה העלובה כחלון שרלטן (ל"ת)
משה ראשל"צ 29/06/2016 13:22 אתה אף לא היית ליכודניק - כנראה אבוד במפלגה האבודה פפחח (ל"ת)
11 קונה דירה יד2 וזהו 29/06/2016 12:45 שילמתי 240 ש"ח ניגשתי לכל הגרלה ולא זכיתי (ל"ת)
ק 29/06/2016 18:49 שמענו עליך...שקוף שאתה אינטרסנט..קבלן..מתווך.. (ל"ת)
ד 30/06/2016 07:32 או משקיע :| , עד מתי אינטרסנטים (ל"ת)
10 רווק 29/06/2016 12:37 סיכויים
בתור אחד שנרשם לכל ההגרלות ולא זכה צר לי לצנן את ההתלהבות נרשמתי ל 11 הגרלות ושום דבר הסיכויים לזכות במקרה הטוב עומדים על 5 % ובממוצע 2.5% אז תגידו לי האם זה שווה זה פשוט לא ריאלי לחלוטין, עובדים על האנשים בעיניים ולבינתיים המחירים עולים והשנה של האפשרות להשתתף מסתיימת ואז צריך עוד 240 ובינתיים אנשים נוספים נכנסים למעגל (מתחתנים , גרושים רווקים וכו ) הקיצר בדיחה !!!!!
קר 29/06/2016 18:51 עוד אינרסנט...נרשמת להגרלות קטנות,בשבועיים האחרונים
הוציאו איזה 5000 דירות, אתה רואה שהקצב מתגבר מהר מאד- הסיכויים יעלו.
ואדים 29/06/2016 15:02 אף אחד לא מת? לכולם יש כסף ופרנסה? קצת לחשוב לפני
שמגיבים.
אחד שזכה 29/06/2016 13:37 זכיתי בראש העין
תיגש ל-20 הגרלות והסיכויים כבר לטובתך+, ככל שיעבור הזמן גם יהיו פחות כאילו שלא זכו - תפנימו!!! אין יותר אדמות מהמדינה אם זה לא מחיר למשתכן!!!!!
אחד שקורא 29/06/2016 13:56 שקר
גם בנהריה וגם בבאר שבע הוגשו לועדה מחוזית תוכניות לבניה מאסיבית שאינה כוללת מחיר למשתכן. כן, על אדמות מדינה.
9 אדי 29/06/2016 11:39 הדירות בהרצליה יתחילו במיליון וחצי
עם משכנתא 90% זטגות יחזירו ישלמו על דירה 4 וחצי מיליון, היא תהיה מוכנה לפחות שנתיים לאחר הקניה ולא ניתן למכור אותה 5 שנים.לא לשכוח שבינתיים הבועה תתפוצץ והדירות באזור יפלו בחצי.
תל אביב 29/06/2016 15:52 אני שאלה, אם המדינה עוזרת לאזרחים עם מחיר למשתכן
אז למה לבנות דירה בהרצליה עולה יותר משדרות או נצרת? עלות דירה והגרלה, זה מה שצריך להיות, למה בכרמיאל יעלה חצי מליון ובראש העין מיליון? מי גזר פה חצי מליון שקל על כל דירה?
הלוואי שיפלו בחצי 29/06/2016 13:40 הלוואי שיפלו בחצי אבל מה שבטוח - חשבון אתה לא יודע!!! (ל"ת)
8 שש 29/06/2016 11:33 מילים כמו חול ואין מה לאכול
שורה תחתונה כרגע מוצעים 100 דירות בראש העין אליהם ניגשים 15000 הצעות בקיצור....כמו לשלוח ווינר \ לוטו ... עוד הגרלה בחסות המדינה.
משה ראשל"צ 29/06/2016 13:23 עוד מצביע מרץ מתוסכל פפחחחח (ל"ת)
7 מחכה 29/06/2016 11:18 רק אחרי שתוציאו את הדירות באתר לנרשמים אאמין, בינתיים
זה על הנייר לייזמים וכרגע מרגיש ששילמתי 240 ש"ח על פארש, נרשמתי לכל הדירות בראש העין ובלוד ולא יצא כלום, לדימונה שילך כחלון לגור ללא תעסוקה ותחבורה
6 הרואה 29/06/2016 11:17 כחלון תותח
חייב לקבל יותר מנדטים בבחירות הבאות ולהמשיך כשר האוצר הטוב שהיה כאן!!!!!!
5 א 29/06/2016 11:08 חוסר אמינות
פורסם 2700. עכשיו חתכו בחצי. מישהם כאן עובדים קשה ימים כלילות כדי לטרפד..
משה ראשל"צ 29/06/2016 13:24 איפה פרסמו בזיבלון ידיעות אחרונות פפחחח (ל"ת)
4 ק 29/06/2016 11:00 פששש בשבועיים האחרונים הוציאו אלפי
יחידות למשתכן, סוף סוף זה מתחיל להיות רציני מאד!
3 sha007 29/06/2016 10:43 דירת 100מ' חדשה מקבלן בהרצליה שווה 800.000שח מחיר מקס' (ל"ת)
בר 30/06/2016 14:56 אולי בחלומות שלך (ל"ת)
2 יוסי 29/06/2016 10:41 כל הכבוד (ל"ת)
1 כוח למזרחים 29/06/2016 10:40 כחלון שר אוצר מספר 1
כל אלו שפיקפקו עכשיו שיאכלו את הכובע , רק שר האוצר כחלון באמת בא להזיז עניינים ומעריך את הכוח שבוחרים נתנו לו ולכן לא יאכזב אותם !
דוד 29/06/2016 11:24 חה חה חה
כמה ריבית על המשכנתא על דירה שעולה מליון ושווה חצי ??? ועוד לשלם ריבית יוצא שדירה של חצי מליון עולה כרגע מליון וחצי .... פרייארים.
IM 29/06/2016 11:19 עם הכמויות האלה?
כחלון מספר 1 בעבודה על מצביעיו
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש