סלקום: זינוק של 126% ברווח הנקי - גייסה 11 אלף מנויים לסלקום TV

סלקום איבדה 22 אלף מנויי סלולר במהלך הרבעון ל-2.8 מיליון מנויים. ההכנסה הממוצעת למנוי ירדה
ניר שטרן  מנכ"ל  סלקום (צילום: סיון פרג'), צילום: סיון פרג'
חברת הסלולר סלקום פרסמה הבוקר את תוצאות הרבעון הראשון של השנה שבמהלכו גייסה 11 אלף מנויים לסלקום TV. בשורה התחתונה סלקום רשמה זינוק מרשים של 126% ל-59 מיליון שקל. במהלך הרבעון סלקום הגישה הצעה לרכישת גולן טלקום אך ההצעה לא אושרה על ידי הרגולטור. סלקום איבדה 22 אלף מנויי סלולר במהלך הרבעון וספגה שחיקה בהכנסה הממוצעת למנוי ברקע לתחרות בשוק הסלולר.
בשורה העליונה, ההכנסות ירדו מעט (3.8%) ברבעון ל-1.02 מיליארד שקל ברבעון. הרווח התפעולי זינק ב-83% ל-101 מיליון שקל. במהלך הרבעון  נרשם גידול של 21% ב-EBITDA וגידול של 17.3% בתזרים המזומנים הפנוי.
נכון לסוף הרבעון היו לחברה 121 אלפי בתי אב רשומים בתחום תשתית האינטרנט ו-75 אלפי בתי אב בתחום הטלוויזיה. סלקום איבדה 22 אלף מנויי סלולר במהלך הרבעון ל-2.8 מיליון מנויים. ההכנסה הממוצעת למנוי במהלך הרבעון הסתכמה ב-65.2 שקל לעומת הכנסה ממוצעת של 65.5 שקל למנוי ברבעון הראשון של 2015.
ניר שטרן, מנכ"ל סלקום: "למרות האתגרים הרבים בשוק הסיטונאי, אנו מובילים את גיוסי המנויים בשוק הקווי, אשר הגיעו מעל ל-120 אלף בתי אב בשוק הסיטונאי. מאז ההשקה המוצלחת של ערוצי הספורט, הוכפל קצב הצטרפות הלקוחות היומי לשירות ה-TV".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה