ברקע לשריפה בנתניה: איקאה בראשל"צ הגדיל את המכירות ב-65% ל-555 מ' ש' ב-2011

חנות נתניה שצפויה להיפתח מחדש ב-6 למארס השנה ועוד שנתיים צפויה להיפתח חנות שנייה בצפון. שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "הורדנו מחירים בכ- 10% בממוצע בכל מוצרי המגוון"
רקפת גלילי |

איקאה ישראל, בשליטת מתיו ברונפמן, מדווחת היום (א') על מכירות שיא בכל תחומי הפעילות של חנות ראשל"צ בשנת 2011, שפעלה לבדה מאז נשרפה החנות בנתניה ב-5 לפברואר 2011. עם זאת, ברמה הארצית נרשמה ירידה חדה מ-678 מיליון שקלים ב-2010.

מכירות החנות בראשל"צ שנהנו מהיותה חנות יחידה בישראל של איקאה במשך 11 חודשי השנה, גדלו מ-301 מיליון בשנת 2010 לכ-555 מיליון שקל בשנת 2011. נזכיר, כי בשנת 2010 פעלה הרשת עם שתי חנויות.

באתר האינטרנט של החברה ביקרו יותר מ-4.7 מיליון גולשים בשנת 2011 - גידול של 12% משנה שעברה. זמן הגלישה הממוצע באתר היה כ- 6.5 דקות ונצפו בו יותר מ- 60 מיליון דפים. נציין כי אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים אשר הודפסו ממנו 208 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך.

רון הדסי, יו"ר איקאה ישראל: "אני מברך את עובדי ומנהלי איקאה על ההישג המרשים של שנה זו, וכל זאת תוך כדי בנייה מחדש של חנות נתניה שצפויה להיפתח ב- 6.3.2012 ועבודה על חנות שלישית בצפון שעתידה להיפתח בעוד כשנתיים. אני לא מכיר הרבה חברות שהיו עוברות בשלום את השנה שאנחנו עברנו, ואף יוצאות מחוזקות. המשבר הזה הוכיח לנו שאיקאה הינו המותג המוביל בישראל לריהוט ועיצוב הבית."

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "נמשכת המגמה של גידול בנתח המכירות של הריהוט שעומד על כ- 65% מהמחזור לעומת אביזרים בשיעור של 35%. הגידול המשמעותי במכירות נבע גם מסל הקניות הממוצע שגדל ב- 27%".

גבאי הוסיף: "מאז כניסתה של איקאה לישראל הורדנו מחירים בכ- 10% בממוצע בכל מוצרי המגוון. אנו החברה היחידה שמתחייבת בקטלוג המוצרים שאנו מפיצים בספטמבר, למחירי המוצרים למשך שנה שלמה. התוצאות הכספיות מצביעות על הבעת האמון המתמשכת של הצרכן הישראלי בקטגוריות הריהוט השונות ובאיכות המוצרים של הרשת".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

נתניהו תוקף חזיתית את נוני מוזס: תראו מה כתב ראש הממשלה הבוקר בפייסבוק

ראש הממשלה נתניהו העלה הבוקר פוסט נגד המו"ל של ידיעות אחרונות וטוען כי "מוזס אינו בוחל באמצעים כדי להפיל את שלטון הליכוד"
תומר קורנפלד |
ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף הבוקר חזיתית את אתר החדשות Ynet וטוען שמי שעומד מאחורי גל ההכפשות נגדו ונגד רעייתו הוא נוני מוזס - המוציא לאור של העיתון ידיעות אחרונות. בפוסט שהעלה נתניהו הבוקר בפייסבוק הוא כותב כי מוזס אינו בוחל באמצעים כדי להפיל את שלטון הליכוד, לסגור את עיתון ישראל היום ולהשיב את השליטה הדורסנית של עיתון ידיעות אחרונות בעיתונות הכתובה. "בשבועות האחרונים ההתקפות נגדי כבר לא מופיעות פעם אחת ביום, בשעות הבוקר, כשהעיתון ידיעות אחרונות מופץ. הן מתפרסמות כמעט כל שעה, ולעתים אפילו מדי חצי שעה, באתר YNET. שתי במות אלה יוזמות ומתזמנות הכפשות מגוחכות, כוזבות ומגמתיות נגדי ונגד רעייתי כחלק ממסע תקשורתי להחלפת שלטון הליכוד בשלטון השמאל ולהשתלטות מחדש של נוני מוזס על שוק התקשורת". "מסע ההכפשות הנרחב והמשורשר הזה משתמש בין השאר בעובדים לשעבר, המנסים להוציא כספים מהמדינה שלא כדין, וגם בכל מיני גורמים אינטרסנטיים אחרים" "אינני טוען שכל הביקורת המושמעת נגדי מקורה בנוני מוזס. ישנם גורמים רבים בתקשורת אשר עושים את עבודתם נאמנה. הם מבקרים את השלטון בצורה עניינית גם אם נוקבת. אבל פה מדובר בדבר אחר לגמרי: איש עסקים רב זרועות בתקשורת מנהל מסע הכפשות שיטתי נגד ראש ממשלה מכהן, כדי להחליף שלטון בישראל, למען אינטרס עסקי מובהק ורווח כספי אישי". אני מביא את הדברים לידיעת הציבור כדי להבהיר: הליכוד ואני לא נירתע מהכפשות אלה. נמשיך להיאבק, נגד כל ההכפשות הזדוניות, למען ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל. איש לא יעצור בעדנו. זהו רק קצה הקרחון. ארחיב על כך בהמשך". נזכיר כי שלשום עלה סרטון ויראלי בפייסבוק מטעם ראש הממשלה שבו הוא "לועג" לקבוצת ידיעות אחרונות. בסרטון, מתעדכן נתניהו בפרשות חדשות שצצות כל הזמן (נתניהו והשבלולים בגינה למשל) כאשר באחד המקרים מעדכנים את נתניהו כי הפרשה מופיעה ב-"ליי-נט" (Lie-net) אשר נשמע כמו ווי-נט אך עם שינוי קל.