בלעדי: ראיון עם פיטר שרייר, מעצב קיה
קיה פרובו מז'נבה 2013 (ניצן אביבי)
"כמעצב זה מאוד מכובד להיות בכזה מצב ותואר בחברה, אבל זו גם הצהרה ברורה מצד החברה על כך שהיא נותנת חשיבות לעיצוב. ברמה המעשית זה אומר שאהיה אחראי על שתי החברות וברור שאשאף שלשתיהן יהיה כיוון שונה.

השלמתם מהפך עיצובי בקיה, האם כעת נחים או ממשיכים?
"הצעד הוא גדול אבל זה אף פעם לא מספיק. הצעד הבא יהיה לייצב את המראה ולהישאר נאמנים לכיוון בו אנו הולכים, וכמובן להתקדם".
האם זה אומר אבולוציה ולא רבולוציה?
"במובן מסוים כן, אבל זה לא שנאט את הקצב. זה אומר שנעשה את הכיוון שלנו נכון ושלם יותר".
מה למדת משנותיך בפולקסווגן ואודי?
"להם יש גישה שמאוד נדחפת הנדסית וזה משהו שנוכל ללמוד. מה שהופך אותם לכל כך חזקים זו העקביות אם בהתקדמות, במראה או בפיתוח ובטכנולוגיה".
האם לראייתך יונדאי זקוקה למותג יוקרה?

עד כמה חשובה לכם הסול החדשה?
"בז'נבה עם הפרובו הראינו איך אנחנו חושבים על מכונית B (סופרמיני א.ש.) יוקרתית וספורטיבית, שאולי תהיה לנו בעתיד וגם גרסה מאוד כוחנית לפרו-סיד. אז כן, זה אומר שקיה הולכת לכיוון יותר ספורטיבי ודינאמי".
- 2.יוני 21/04/2013 12:28הגב לתגובה זומאז שנכנס לתמונה קיה מביטה בכבוד על מותגים מובילים בגובה העיניים.
- 1.גד 17/04/2013 12:09הגב לתגובה זוהוא הפך את קיה לאייקון שהיא היום! מגיע לו..