תקציב הפרסום של סקאל טויס עובר אל ג. קיד & young

התקציב שטופל עד עתה במשרד הפרסום "ציבלין", יעמוד בשנה הקרובה על סכום של כמיליון דולר
משה בנימין |

תקציב הפרסום של "סקאל טויס" עובר בימים אלו ממשרד הפרסום ציבלין למשרד הפרסום לילדים נוער צעירים המוביל בישראל "ג. קיד & YOUNG". התקציב יעמוד בשנה הקרובה על סכום של כמליון דולר.

בימים אלו הושלם מעבר תקציב "סקאל טויס" למשרד הפרסום לילדים נוער וצעירים "ג. קיד & YOUNG". המעבר לווה בנוכחות ובשקיפות מלאה של נציגות חברת הצעצועים הגדולה בעולם "מאטל" שהגיעה במיוחד לישראל בתקופת המהלך.

ההחלטה על העברת התקציב ממשרד ציבלין שטיפל במותגים בשנים האחרונות ל - "ג. קיד & YOUNG" נובע מהרצון לרענן את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של חלק ממותגי הצעצועים.

משרד הפרסום "ג. קיד & YOUNG" מתמחה בפרסום לצעירים ונוער ובין לקוחותיו נמנים: "שופרסל", "כללית","מעדנות" "אסם", "סלקום" ועוד.

שי נחשון מנכ"ל "סקאל טויס": "ג. קיד" נבחרה בעקבות ניסיונה הרב בטיפול בקהל היעד, ואנו בטוחים שמשרד הפרסום יניב תוצאות טובות ויביא את המותגים להצלחות המצופות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה