אינקרדימייל מדווחת על עלייה של 75% בהכנסות
חברת אינקרדימייל (נאסד"ק: MAIL), חברת אינטרנט המספקת תכנים גראפיים עשירים לצרכני האינטרנט מדווחת היום על ירידה של 50% ברווח על הכנסות שיא עבור הרבעון השלישי 2007.
ההכנסות החברה עבור הרבעון השלישי של שנת 2007 גדלו ב-75% לשיא של 4.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-2.6 מיליון דולר ברבעון השלישי ב- 2006. EBITDA עבור תקופה זו גדל ב- 35% לרמה של 0.6 מיליון דולר, לעומת 0.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי עבור הרבעון השלישי של 2007 נחתך ב-50% והסתכם ב-0.3 מיליון דולר, או 0.03 דולר למניה, זאת לעומת רווח של 0.6 מיליון דולר, או 0.06 דולר למניה עבור הרבעון השלישי של שנת 2006. מהחברה נמסר, כי הירידה ברווח נובעת מעלייה של 45% בהשקעות החברה במחקר ופיתוח, גידול של 170% בהוצאות מכירה ושיווק, קיטון בהכנסות מימון וגידול בתשלום המס.
ההכנסות עבור תשעת החודשים הראשונים של שנת 2007 גדלו ב-94% ל-13.3 מיליון דולר, בהשוואת ל- 6.9 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים בשנת 2006. EBITDA עבור תקופה זו צמח ב-67% לרמה של 2.4 מיליון דולר, לעומת 1.4 מיליו דולר מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2006.
מנכ"ל אינקרדימייל, ירון אדלר אמר בתגובה לדוחות, "קצב הצמיחה שלנו ממשיך להאיץ ולהתגבר, מונע על ידי עלייה בהכנסות בכל תחומי הפעילות שלנו: מוצרים ומנויים מצד אחד, ופרסום וחיפוש מצד שני. צמיחה זו ממחישה מצוין את הצלחת יישום האסטרטגיה שלנו, המתמקדת בצמיחה בשורה העליונה לצד גידול בהוצאות מחקר פיתוח ושיווק. בטווח הקצר אסטרטגיה זו השפיעה ותשפיע על השורה התחתונה. עם זאת, האסטרטגיה מציבה את החברה בעמדה מצוינת להמשיך ולהאיץ את קצב הצמיחה אשר תתרום בטווח הבינוני להכנסה ולשולי הרווח הגולמי והתפעולי בטווח הארוך".
הרווח הנקי עבור תשעת החודשים הראשונים של 2007 הינו 1.8 מיליון דולר, או 0.18 דולר למניה, כולל מס הכנסה שעלה כמעט פי ארבע. הרווח הנקי עבור תשעת החודשים הראשונים של 2006 הייתה 1.6 מיליון דולר, או 0.17 דולר למניה.
בראייה לעתיד, אמר אדלר, "במהלך הרבעונים הבאים אנו נרחיב באופן משמעותי את היצע המוצרים ונמשיך לגוון את ערוצי ההכנסה שלנו. התוכניות שלנו כוללות: Messy השקת מוצר בתחום תוכנות המסרים המיידים של אינקרדימייל, ו- IncrediWorld, הרשת החברתית שלנו. השקת אינקרדימייל 2 ומג'נטיק 2, גרסאות חדשות ומלהיבות של יישומי הדוא"ל שומרי מסך ורקעים לשולחן העבודה. עסקאות נוספות של קניית תכנים ייחודיים עם מגוון אולפני סרטים ואתרי אינטרנט, בעקבות הצלחת העסקאות עם MGM, Miramax ו-Focus. פרויקטים מקומיים המיועדים להרחיב את עסקינו בצרפת, סין, יפן וגרמניה.
בהקשר למנועי צמיחה עתידיים אמר אדלר, "התחלנו בחיפוש אקטיבי אחר אפשרות של רכישת חברות או פעילויות כערוץ חשוב לצמיחה נוספת".