ווב 2.0 ב-H&O: הגולשים יציגו פריטי אופנה אהובים
רשת האופנה H&O מאמצת את תופעת הווב 2.0 ומשלבת את הגולשים בפעילות ברשת. במסגרת פרוייקט אינטרנט ייחודי, מציעה החברה לגולשים לקחת חלק בהקמת אוסף פריטי האופנה הכי שווים של ישראל.
הפרוייקט ,באמצעות משרד סאצ'י אינטראקטיב, יעלה באתרי האינטרנט המובילים וואלה, MSN, תפוז ועוד, בהשקעה של כ-200 אלף שקל.
אתר הבית של הפרוייקט מאפשר לגולשים להעלות, בחלוקה לפי קטגוריות, את פריטי האופנה האישיים והאהובים שלהם. בנוסף, הגולשים יכולים לדרג את פריט האופנה המענין אותם ולשוחח עם גולשים אחרים בפורום מיוחד שהוקם באתר תפוז. פריט האופנה שייבחר, בסיום הפרוייקט, כפריט האהוב ביותר על-ידי הגולשים, יזכה את בעליו בחופשה זוגית (טיסה + מלון) בברצלונה. כמו כן, הגולשים אשר ישתתפו בפרוייקט יהנו מקופוני הנחה בסך 50 שקל, בקנייה מעל 199 שקל מקולקציית החורף של H&O.
לדברי ד"ר ישראל פלג יו"ר רשת H&O, הפעילות האינטראקטיבית המאפשרת לכל אחד לחשוף פריטים אהובים ובעלי ערך רגשי מאפשרת חיבור מיידי בין רבים לרשת. H&O שמחה על ההזדמנות להעניק פרסים וקופונים, כערך מוסף ובונוס לפעילות עצמה שהיא מהנה, מקורית וצבעונית".