יקבי ברקן עולים לטלוויזיה בקמפיין של 2 מ' ש'

נובע מהאסטרטגיה השיווקית ששמה דגש על המומחיות בייצור היין האדום של יקבי ברקן, תוך הבלטת הנושא על ידי אנלוגיה לתהליך ה"ייצור" המושלם ביותר
שרות Bizportal |

יקבי ברקן יוצאים בקמפיין פרסום טלויזיוני תחת הסיסמה: "יקבי ברקן , האומנים ביצירת יין אדום". הסדרה אשר נבחרה להוביל את הקמפיין הינה סדרת Reserve היוקרתית ועטורת הפרסים הבינלאומיים. עלות הקמפיין כ-2 וחצי מיליון שקל. ביקבי ברקן, המתמחים בייצור יין אדום מאז הקמת היקב, החליטו בפעם הראשונה להתמקד ביתרון שיווקי זה , ולהבליט אותו.

קמפיין הפרסום, אומרים בחברה, נובע מהאסטרטגיה השיווקית ששמה דגש על המומחיות בייצור היין האדום של יקבי ברקן, תוך הבלטת הנושא על ידי אנלוגיה לתהליך ה"ייצור" המושלם ביותר – שבעת ימי בריאת העולם. התחושה בברקן היא שבכל בציר חדש בוראים עולם חדש של יינות אדומים ברמה הגבוהה ביותר בעולם.

הקמפיין החדש, יתמקד בסיפור בריאת העולם וסיפור בריאת היין, אשר מוצג בעזרת אנימציה של ענבים.

הקמפיין יעלה ביום שלישי ה- 13/03/07 בערוצים 2, 10 ו- 9. בנוסף, יגובה הקמפיין בפעילויות בנקודות המכירה.

האומנות שביצירת יין באה לידי ביטוי בשפה הגרפית הייחודית והמקורית של אלפי ענבים היוצרים סיטואציות המוכרות לכולם מתוך סיפור בריאת העולם בטכניקת תלת מימד, כאשר הענבים יוצרים בסופו של דבר בקבוק יין ו"בוראים" את היין המושלם – הרזרב היוקרתי של ברקן.

שפת הקמפיין מחודדת לקהל המטרה גילאי 30 ומעלה, צרכני יין אדום בינוניים (לפחות פעם בשבוע), גם כאלה שמבינים וגם כאלה שפחות ביין, מודעים ליקב, אוהבים את החיים ואת ההנאות שבהם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה