
סגירת בורסה: מניות ה"טנק" זינקו; הירידות בבנקים התמתנו
קמטק קיבלה הזמנות בהיקף של יותר מ-105 מיליון דולר - המניה זינקה; מדד הבנקים ירד ב-1.34%, ת"א 35 עלה ב-1%
הדולר עלה 1% ל-2.85 שקל דולר שקל רציף . הסיבה: דברי הנגיד שהצביעו על אפשרות להורדת ריבית מהירה יותר בהמשך. הנגיד מזהיר מ-80% חוב תוצר ורומז על העלאת קצב הפחתות הריבית
הבנקים ירדו ב-1.3%, זה כבר היה כ-2.5%. הן בטריטוריה שלילית מתחילת השנה ומכפילי הרווח באזור 10. המחיר הזה מבטא כלכלה פושרת ואפילו חלשה. ואם כך - אז למה הביטוח שגם מאוד מחובר לכלכלה, לא נפגע באותו אופן? ההסבר נמצא כנראה אצל הזרים - זרים מחזיקים מניות בנקים בהיקפים גדולים והם ב"מוד" של מכירה.
קמטק קמטק -6.24% זינקה - חברת השבבים מדווחת כי קיבלה הזמנות בהיקף כולל של יותר מ-105 מיליון דולר למספר מערכות, שיסופקו במהלך 2027. מתוך הסכום, הזמנה של 55 מיליון דולר התקבלה מלקוח OSAT מדרגה ראשונה, התומך ביישומי AI, והזמנות נוספות של יותר מ-50 מיליון דולר התקבלו מיצרן HBM מוביל, כולן עבור מערכות Hawk של החברה. מנכ"ל קמטק, רפי עמית, אמר כי ההזמנות משקפות המשך ביקושים בתחומי ה-OSAT, אריזות 2.5D ו-3D, ויישומי HBM הקשורים ל-AI.
גם טאואר זינקה, מניות הטנק הן אלו שהרימו את השוק - טאואר -5.23% נובה -4.69%
המחיר הקובע למימוש ולפקיעה של נגזרים שבועיים על מדד ת"א-35 לתאריך 03.06.2026 הינו: 4280.62
מחזור המסחר עומד על כ-5 מיליארד שקל
חודש מאי היה חודש טוב יחסית לתעשיית קרנות הנאמנות. למרות תנודתיות בשווקים, התעשייה סיימה את החודש עם גיוסים של כ-8.8 מיליארד שקל. זה סכום משמעותי, אבל הרכב הגיוסים חשוב יותר מהמספר הכולל. המשקיעים אומנם חזרו להזרים כסף, אבל הם עושים זאת בזהירות: הרבה כסף הולך לקרנות כספיות ולאג"ח, ובקרנות הסל רואים העדפה ברורה למניות בחו"ל על פני מניות בישראל - המשקיעים חוזרים לקרנות, אבל לא למניות בישראל
- נעילה שלילית - ת"א 35 איבד 1.1%; טבע איבדה 4.6%; הביטחוניות והביטוח נעלו בתנודתיות
- הדולר מזנק ב-2.2% ל-2.97 שקלים; עלה 6% מהשפל
משק אנרגיה משק אנרגיה -9.09% מעדכנת כי התקשרה עם בנק דיסקונט דיסקונט -0.74% בהסכם לקבלת מסגרת אשראי מתחדשת בהיקף של עד 400 מיליון שקל. המסגרת תשמש למימון, פיתוח והקמה של פרויקטים מאושרים בתחום ה-PV או אגירת החשמל, כאשר זהות הפרויקטים ועלות ההקמה שלהם יאושרו מראש על ידי הבנק מעת לעת. בנוסף, המסגרת תוכל לשמש גם לתשלומים מכוח הסכמים להסדרת זכויות בין גורמים ישראליים, ככל שיידרשו במסגרת הפרויקטים. הדיווח מגיע יום אחרי שמשק אנרגיה הודיעה על הסכם שיתוף פעולה להקמת מתקני אגירת חשמל בהיקף פוטנציאלי של כ-1 גיגה-וואט שעה, שמתוכם כ-800 מגה-וואט שעה כבר צפויים להתחבר לרשת עד אמצע 2028. משק אנרגיה לא רק מגדילה את צבר הפרויקטים בתחום האגירה, אלא גם בונה במקביל את מסגרות המימון שיאפשרו לה להוציא אותם לפועל.
קווליטאו קווליטאו -6.15% איבדה כבר 15%, כמעט חצי מיליארד שקל בשווי, מאז פרסמה את התוצאות לרבעון הראשון, היום המניה יורדת ב-5% ועוברת לתשואה שלילית על השנה של 3.5% - חברת השבבים הישראלית עם דוח פושר - לאן הולכים מכאן ולמה החברה עדיין לא נמכרה?
- אחרי כישלון המכירה: טבע מקצצת 250 משרות בישראל בחטיבת חומרי הגלם
- TSG מציגה בברלין מערכת נגד רחפנים: אוטומציה של כ-90% ותגובה בתוך שניות
פאלו אלטו Palo Alto Networks -2.18% פאלו אלטו -3.44% עולה בכ-6% בוול סטריט ובכ-3% בתל אביב, לקראת פרסום התוצאות שלה בהמשך היום, האנליסטים בוול סטריט מצפים להכנסות של 2.9 מיליארד דולר ברבעון השלישי, עלייה של 29% לעומת השנה שעברה, לצד רווח מתואם של 80 סנט למניה, ללא שינוי מהתקופה המקבילה. הצמיחה השנה צפויה להיות מושפעת גם מרכישות שביצעה החברה, ובראשן רכישת סייברארק בעסקת מזומן ומניות בשווי של כ-25 מיליארד דולר, שהושלמה בפברואר. מצד אחד, הרכישות עשויות לתמוך בצמיחה במכירות ולהרחיב את סל פתרונות האבטחה של פאלו אלטו. מצד שני, הן גם עשויות ללחוץ על שיעורי הרווח וליצור דילול מסוים, ולכן הדוחות הקרובים מקבלים משקל מיוחד. פאלו אלטו מנסה למצב את עצמה כחברת אבטחה רחבה יותר לעידן שבו ארגונים לא רק משתמשים בכלי AI, אלא גם מתחילים להפעיל סוכני AI בתוך הרשתות שלהם. אותם סוכנים אמורים לבצע משימות מורכבות על בסיס הוראות פשוטות, אבל כדי לעשות זאת הם צריכים גישה למידע פנימי, לדפדפנים, לאימייל ולמערכות תקשורת אחרות. הגישה הזאת יוצרת משטח תקיפה חדש, כולל סיכונים כמו prompt injection וניצול הרשאות לא נכון. לכן תחום אבטחת הזהויות הופך למרכזי יותר, במיוחד אם התחזיות שלפיהן סוכני AI יהיו רבים יותר מעובדים אנושיים ברשתות ארגוניות יתממשו.
אתמול נדחה בכנסת הצו שקידם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' להרחבת הפטור ממע"מ על יבוא אישי, וזה חיובי עבור מניות הקמעונאות, אפשר לראות עליות מתונות היום ב-פוקס -3.97% , קסטרו 1.35% דלתא מותגים -4.22% ונוספות. ככל שהפטור על קניות מחו"ל רחב יותר, כך לצרכן משתלם יותר להזמין מוצרים מאתרים בינלאומיים, אבל יש עוד משהו שאולי לא חשבתם עליו שיכול לתמוך במניות האופנה. המהפכה של זריקות ההרזיה נתפסת בדרך כלל כסיפור של פארמה, ביטוחי בריאות או תזונה. אבל בפועל, בארה"ב וכנראה שבקרוב מאוד גם אצלינו, היא כבר מקרינה גם על ענף האופנה. אנשים שמשילים קילוגרמים מגלים שחלק גדול מהמלתחה שלהם כבר לא מתאים, הבגדים “שוחים” עליהם, והם נדרשים לחדש כמעט הכול, מחולצות ועד מכנסיים - בארה"ב כבר רואים תופעה של חידוש מלתחה בעקבות ירידה חדה במשקל, מה קורה אצלנו והאם זה הטריגר שמניות האופנה מחכות לו? ואיך היו הדוחות ברבעון הראשון
מניית דוראל אנרגיה -6.36% קרסה אתמול ב-18% על רקע הנפקה גדולה שהחברה השלימה היום היא עדיין נסחרת בתנודתיות ומאבדת עוד כ-2.3%. המניה נפלה אתמול ל-84.9 שקלים למניה, איבדה 4 מיליארד שקל בשווי (!) וההנפקה הושלמה ב-83 שקלים כאשר נתנו למוסדיים מתנה של 3% בגין התחייבות מוקדמת. בנטו המוסדיים קנו מניות ב-80.5 שקלים - הרבה מתחת למחיר לפני הדיווח על ההנפקה: 103 שקלים, ונמוך מהמחיר סגירה אתמול - 84.9 שקל. יש להם רווח מידי של 5%. אגב אולי זה רווח שנסגר כי הם יכולים למכור בשוק ב-84.9 שקל ולקנות בהנפקה שגם כך טובה להם בזכות עמלת ההתחייבות המוקדמת.
בכל מקרה, הצבענו אתמול על הסיבה לירידה החדה - מניית דוראל נופלת - הסיבה: מנצלת זינוק של פי 7 בשנה להנפקה והשאלה הגדולה היא אל מה שיהיה היום או בימים הקרובים (לרוב אחרי הנפקה פרטית יש דווקא עליות - המוסדיים מחזירים את המחיר למעלה), אלא איפה דוראל תהיה בהמשך, המחיר שלה עדיין מגלם תרחיש חיובי מאוד לחברה. כספי ההנפקה (כ-920 מיליון שקל) מיועדים לרכישה של החזקה בדוראל ארה"ב שהיא העסק העיקרי של דוראל.
קבוצת דלק דלק קבוצה 1.83% דיווחה כי רכשה אתמול מניות של עצמה בהיקף של כ-8 מיליון שקל במסגרת תוכנית הרכישה העצמית שאושרה עד לסכום של כ-100 מיליון שקל. במקביל רכשה הקבוצה מניות של ישראכרט -3.12% בהיקף של כ-8.5 מיליון שקל, בעסקה מחוץ לבורסה ובמחיר שער הסגירה. המהלכים מגיעים בהמשך להרחבת הפעילות של דלק בתחום הפיננסים, לאחרונה פרסם בית ההשקעות לידר שוקי הון המלצת קנייה למניית קבוצת דלק, עם שווי למניה של 1,162 שקל, לעומת מחיר שוק של 966 שקל בעת פרסום הסקירה, המשקף אפסייד של כ-20%, דלק ירדה קצת ומחיר היעד משקף אפסייד אפילו גדול יותר של 37%.
מגדל השיקה לפני פחות משנתיים את "מגדל הזדמנויות אג"ח ללא מניות", קרן שאמורה הייתה לאתר עיוותים בשוק האג"ח; בפועל הציגה תשואה שלילית בולטת ביחס לענף וסיפקה הפסדים למשקיעים; ההחזקה הבולטת האחרונה - סימד שקרסה; תזכורת שהזדמנויות מגיעות פעמים רבות עם סיכון גדול - קרן "הזדמנויות" של מגדל הפכה למלכודת: סימד היא רק ההפסד האחרון
בהנחה שאין גנבים ורמאים בשוק ההון, ולו רק כי במונחי עלות מול תועלת זה פשוט לא משתלם - הקריסה של "סימד" היא כנראה לא סיפור על נוכלים. היא שוב סיפור על שומרי סף שנרדמו, מנהלי השקעות שהסתנוורו מתשואה, ומנגנון דירוג מעוות שמכשיר את השרץ בדלת הראשית של הבורסה - סימד וארבע הדרגות: איך (שוב) הפכנו זבל אמריקאי לזהב ישראלי?
השוק אתמול נפל על רקע האיום האיראני בהפסקת השיחות. אבל לא הפסקת השיחות הדאיגה את המשקיעים - אלא הסיבה. האיראנים האשימו את התקיפות של ישראל והשוק הבין שהאיראנים מצליחים לייצר עימות בין טראמפ לנתניהו. טראמפ עצר את המתקפה בלבנון. על פי הדיווחים הוא הורה לנתניהו לעצור מיד את ההתקפה ולהיכנס למצב של הפסקת אש. וגרוע יותר - הוא נזף בנתניהו, אמר שבגללו "שונאים את ישראל", ושיד עד כמה חשוב לו ההסכם עם איראן.
העימות בין טראמפ לנתניהו מדאיג את השווקים כי שם היה החוזק של ישראל. אם זה לא קיים, אנחנו די מבודדים בעולם. העימות בין טראמפ לנתניהו גם הוכיח שוב שמה שחשוב לטראמפ זה הסכם עם האיראנים. הוא רוצה נפט במחיר נמוך יותר ולא באמת אכפת לו כרגע מהמצב בלבנון. החשש שגם לא אכפת לו מהגרעין, וליתר דיוק אכפת לו, אבל זה לא הנושא המרכזי.
וזה מוביל להערכה שהמלחמה הזו לא תניב לנו תוצאות טובות, ואולי אפילו נחזור למצב פחות טוב מאיך שהתחלנו אותה מול האיום האיראני ומול החיזבאללה. יש לזה השלכה ישירה על הבורסה - השוק עלה גם בשל כניסת זרים שהעריכו שהאיום הוסר. האיום כנראה רק ידחה, הסיכון הגיאופוליטי באזור אפילו עלה.
הירידות אתמול היו שילוב של חשש מעימות בין ארה"ב לישראל שיבודד עוד יותר את ישראל והערכה מחדש של ההישגים - כן, יש הישגים במלחמה הזו, אבל הם נמחקים.
ההערכות והחששות האלו הביאו לנפילה, והיום נראה בינתיים כמו תיקון, רק שזה יהיה ברקע של המסחר בתקופה הקרובה - מה הסיכון הגיאופוליטי בהשקעה בישראל, האם הוא ירד או דווקא עלה? מה יעשו הזרים?
טרום פתיחה
הבוקר צפויה כנראה רגיעה מסוימת. אומנם אסיה יורדת, אבל המסחר בוול סטריט אמש היה חיובי, טראמפ סידר את העניינים ויש חזרה להתקדמות מול איראן. הדואליות חוזרות עם עלייה קלה. מניות ה"טנק" - טאואר-נובה-קמטק שנפלו אתמול צפויות לתקן היום. הנה רשימת מניות הארביטראז' ופערי הארביטראז':
- 72.עליות בגדול!!!! מסכנים הפוטיםםםם (ל"ת)אאא 02/06/2026 17:14הגב לתגובה זו
- 71.המניות עלו הרבה יותר ממה שהן שוות (ל"ת)שימי 02/06/2026 16:31הגב לתגובה זו
- 70.לא הספיקו הירידות (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 16:18הגב לתגובה זו
- 69.שום קונרי 02/06/2026 16:06הגב לתגובה זונייס חחח
- עוד קשקשן... (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 17:21הגב לתגובה זו
- 68.אבוגן מה יהיה (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 16:05הגב לתגובה זו
- 67.אנונימי 02/06/2026 15:35הגב לתגובה זומי שמחזיק בנייס ירוויח
- 66.המופולת בדרך (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 15:24הגב לתגובה זו
- המופלטה בדרך (ל"ת)אנונימיקוב 02/06/2026 16:59הגב לתגובה זו
- 65.הכח טוב זה פוטים ודירות (ל"ת)אבייתר 02/06/2026 14:38הגב לתגובה זו
- 64.לא לגעת בכלום שהם יפסידו. קנו נדלן (ל"ת)יצחק איפרגן 02/06/2026 14:38הגב לתגובה זו
- 63.אין על הפוטים המוסדיים כלבים ורמאים (ל"ת)עדן ירון 02/06/2026 14:38הגב לתגובה זו
- 62.רק פוטים ושורטים והגדלתי אתמול (ל"ת)חיה פלס 02/06/2026 14:37הגב לתגובה זו
- 61.השחלות .כמה השחילו את הלונגיסטים הטיפשים (ל"ת)קובי 02/06/2026 14:37הגב לתגובה זו
- 60.פוטים הם תותים וכגם תותים המוסדיים רמאים (ל"ת)ערן 02/06/2026 14:36הגב לתגובה זו
- 59.רק הפוטים חוגגים ושורטים בנקים טבע אלביט (ל"ת)יניב כהן 02/06/2026 14:36הגב לתגובה זו
- 58.אל תגעו בשוק שלנו מקרוב לרמה 2000 (ל"ת)מני 02/06/2026 14:35הגב לתגובה זו
- 57.אני לפני מפולת אדירה. שלא תגידו לא אמרתי (ל"ת)איתי 02/06/2026 14:35הגב לתגובה זו
- 56.מזמן לא ראיתי כאלה ירידות כמו השבוע (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 14:04הגב לתגובה זו
- 55.פשע בחסות החוק (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 13:56הגב לתגובה זו
- 54.תחילת מפולת עולמית בתחילת נובמבר 2026 (ל"ת)גזרו ושימרו ! 02/06/2026 13:43הגב לתגובה זו
- מפולת ארצית (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 14:22הגב לתגובה זו
- 53.ימין חזק עוצמתי 02/06/2026 13:41הגב לתגובה זו56000 טילים.
- אנונימי 02/06/2026 17:41הגב לתגובה זומטבח אוסלו שהמיט עלינו השיכור המטורף וכנופיית אוסלו הארורה מהאספסוף השמלאני !
- כלום לא יזעזע אותם רק שהבורסה תרד ב50 אחוז יתעוררו (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 14:33הגב לתגובה זו
- 52.מר בטחון וקלקלה 000000000000 מוחלט ! (ל"ת)יאיר.נ 02/06/2026 13:40הגב לתגובה זו
- 51.אנונימי 02/06/2026 13:28הגב לתגובה זונייס במחיר אטרקטיבי עם מכפיל נמוך שימו לב
- 50.ישראלי 02/06/2026 13:13הגב לתגובה זויש חב בניה ששמה דוראל כולם חושבים שזאת חב האנרגיה למרות שאין כל קשרמקווה שאני לא טועה אבל צריך לבדוק שהם בפרסומים ובשלטים לא כותבים דוראל
- 49.אנונימי 02/06/2026 13:05הגב לתגובה זולא רק שמצנזרים כאן בסגנון צפון קוריאה גם לא מעלים תגובות במשך שעות.
- 48.אחד העם 02/06/2026 12:16הגב לתגובה זומישהו יודע כמה דיבידנד החברה תחלק שמעתי משהו מיוחד
- 47.צעד קדימה 3 אחורה (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 12:09הגב לתגובה זו
- 46.מאפיונרים שולטים בבורסה (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 11:52הגב לתגובה זו
- 45.אסור להשקיע בבורסה שקל (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 11:50הגב לתגובה זו
- 44.עליות נמחקו ברור ארץ אוכלת יושביה (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 11:47הגב לתגובה זו
- 43.אנונימי 02/06/2026 11:33הגב לתגובה זואותם הכבשים שקונים מניות במחירים מופקעים כאלה הם אותם הכבשים שבחורים מחל וקיבלו 4 מנות של פייזר.
- אנונימי 02/06/2026 13:22הגב לתגובה זואותם נטולי מוח שבוחרים בשמאל המטורלל והבוגדני קיבלו את טבח אוסלו.
- אנונימי 02/06/2026 14:46לא כל מי שלא בוחר בביבי מההוספיס הוא שמאלני. אבל אתה ביביסט מצוי מנשק קמעות וזקנים של רבנים לא תגיע רחוק.
- 42.לא יאומן מה עושים לשוק (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 11:29הגב לתגובה זו
- 41.ממשלה כושלת בורסה מתמוטטת (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 11:25הגב לתגובה זו
- 40.אנונימי 02/06/2026 11:12הגב לתגובה זונייס עולה למרות שכל השוק יורד.. כי היא מלכתחילה במחיר נמוך מאוד ואטרקטיבי ! מי שיקנה נייס בעת הזו ירוויח !
- 39.סירחון של בורסה (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 10:57הגב לתגובה זו
- 38.אנונימי 02/06/2026 10:52הגב לתגובה זוכמו שעורכים לשחקנים בדיקות אקראיות אחרי משחקים לגילוי שימוש בסמים..כך צריך לעשות בדיקותיומיות במסחר שנראה כחשוד..כשמניות כבדות זזות באחוזים שלמים תוך דקות זה אומר שיש תיאום בין מספר גופים
- 37.יודע דבר 02/06/2026 10:41הגב לתגובה זוציטוט מהבוקרלאחרונה פרסם בית ההשקעות לידר שוקי הון המלצת קנייה למניית קבוצת דלק עם שווי למניה של 1162 שקל לעומת מחיר שוק של 966 שקל בעת פרסום הסקירה המשקף אפסייד של כ20% ובקרוה דיבידנ חזק לאסוף ובגדול
- לבינתיים היא רק עושה דאונסיייד הנבלה..יורדת בלי מעצורים (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 10:58הגב לתגובה זו
- 36.מניית הבורסה!!! אששששש (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 10:40הגב לתגובה זו
- 35.יודע דבר 02/06/2026 10:30הגב לתגובה זוציטוט מהבוקרלאחרונה פרסם בית ההשקעות לידר שוקי הון המלצת קנייה למניית קבוצת דלק עם שווי למניה של 1162 שקל לעומת מחיר שוק של 966 שקל בעת פרסום הסקירה המשקף אפסייד של כ20% ובקרוב דיבידנ גבו לאסוף חזק!
- 34.מה שירד אתמול לא יעלה ביום או יומיים (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 10:29הגב לתגובה זו
- אנונימי 02/06/2026 11:16הגב לתגובה זונייס הזדמנות קניה
- 33.בארהב משלימים יום שמיני של עליות ואצלנו ההיפך..שמונה ימים רק בירידה עם הבלחה אחת למעלה.. (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 10:28הגב לתגובה זו
- 32.אנונימי 02/06/2026 10:27הגב לתגובה זובשבועיים אחורנה כל הזמן בכו שההסכם המתגבש מרע את מצבה של ישראל ואז כעת ההסכם נעצר
- 31.אזורים הנבלה גילחה שליש מערכה למשקיעים תוך שלושה חודשים..פגר (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 10:15הגב לתגובה זו
- 30.אנונימי 02/06/2026 10:14הגב לתגובה זוטראמפ אמר שהוא מקווה שבשבוע הקרוב יהיה הסכם בן ארצות הברית עים איראן
- 29.אנונימי 02/06/2026 10:14הגב לתגובה זומי שבוחר ליכוד נתניהו בוחר טארפ כראש ממשלה
- 28.פתיחה עלובה ביותר..זה תיקוןניירות מתקנות רבע אחוז אחרי שירדו ארבע וחמש אתמול..עלוב ביותר!! (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 10:12הגב לתגובה זו
- 27.אנונימי 02/06/2026 10:06הגב לתגובה זומכתבה באתר הבוקר..... .אנדרו לפט מייסד Citron Research ואחד השורטיסטים המוכרים בארהב הורשע בפרשה שבה נטען כי השתמש בציוצים ודוחות כדי להפיל מניות ולגרוף רווח מהיר....זו רק דוגמא קטנה חמניפולציות במסחר כמו גם הארביטראז
- 26.אנונימי 02/06/2026 10:01הגב לתגובה זובחסות משיחיים קנאים וביביסטים בורים ביבי ממשיך במלחמת נצח שמונעת ממנו להעיד ולסיים את משפטו.כמה חיילים נהרגו כדי למנוע משפט מאדם שפל שהביא להרס וחורבן הגדול בהסיטוריה של העם היהודי
- אנונימי 02/06/2026 13:26הגב לתגובה זונטבחו ונהרגו במלחמת יום כיפור הבריחה מלבנון טבח אוסלו שהמיט עלינו האספסוף השמלאני המטורלל !
- 25.אמיר 02/06/2026 09:48הגב לתגובה זושמאחר כבר יותר משנה
- 24.שוק המניות מגלם כבר מזמן את המצב האופטימי ביותר (ל"ת)המניות בדרך לקריסה 02/06/2026 09:44הגב לתגובה זו
- 23.החליטו על ירידות כלום לא יעזור (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 09:38הגב לתגובה זו
- 22.מ. כהן 02/06/2026 09:35הגב לתגובה זוהאם אתם מבינים משקיעים יקרים שכל הסבר שולי על מערכה בצפון או הסכם עם איראן וכיוצא בזה לא משנים את העובדה שמחיריי המניות בשמיים ומה שנגזר מזה זה ירידות גם במניות ששוות מי יותר ומי פחות.
- 21.אנונימי 02/06/2026 09:23הגב לתגובה זואיזה שטויות כתבתם בכתבה אין קשר בין החדשות לבורסה רק באירועים גדולים וגם לזמן קצר הבורסה בארץ במצב מציון במומנטום מצויין ובמלחמה מול איראן דווקא עלתה יותרהדרך לעליה בבורסה היא כמו שיני מסור ולא עליה רצופה וכרגע אנחנו עם הפנים למעלה מגמה טובה ובריאה תפסיקו להחליש מי שלא יצטרף לחגיגה פשוט יפסיד
- 20.אנונימי 02/06/2026 09:20הגב לתגובה זומחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4
- אנשים לא מבינים.כשמחירי הדירות יורדים המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4 (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 12:10הגב לתגובה זו
- די טיפש (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 09:55הגב לתגובה זו
- 19.אנונימי 02/06/2026 09:19הגב לתגובה זוהנה הביבי שלעם התגלה כפחדן אפס ופוליטיקאי קטן אבל בטח שלא מנהיג. 3 שנים מלחמה. אין שום הישג תכלס. חמאס בועט חיזבאללה הורג בנו הצפון מדמם ואיראן.. ניצחו גם את אמריקה. בקיצור ביבי.. אתה אפס מאופס
- 18.היום עליות וכרגיל השורטיסטים יקבלו צינור. (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 09:04הגב לתגובה זו
- 17.מניות הבנקים ירדו המון בחודשים האחרונים יש להן רווח פוטנציאלי עתידי (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 09:01הגב לתגובה זו
- 16.עליות היום!!! הזדמנות קנייה!!!!! שלא תתחרטו (ל"ת)בורסה מצויינת 02/06/2026 08:57הגב לתגובה זו
- 15.ירידה לצורך עליה גדולה!!!! (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 08:56הגב לתגובה זו
- 14.אנונימי 02/06/2026 08:53הגב לתגובה זואם כבר הפסדת תשאר להרוויח את היום הגבוה שיגיע אחרי והוא תמיד מגיע
- 13.אנונימי 02/06/2026 08:52הגב לתגובה זותעשו דיסלייק כמה שתרצו. גדולי שוק ההון מסכימים שהשוק יקר בצורה בלתי רגילה.
- 12.כתבו בתחילת הכתבה ניתוח פוליטי במקום כלכלי ואז אולי יהיה ערך כל שהו למה שכתוב פה. (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 08:46הגב לתגובה זו
- 11.עם האוכל בא התיאבון בטוח ירידות (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 08:41הגב לתגובה זו
- 10.ביבי סכנה למדינה נבצרות עכשיו (ל"ת)קלבסיאלה 02/06/2026 08:37הגב לתגובה זו
- אנונימי 02/06/2026 13:30הגב לתגובה זומיעוט האספסוף השמלאני המטורלל והבוגדני יחד עם כנופיית הדגנרלים השמלאנים שהמיטו עלינו את הטבח כשמידרו את ראש הממשלה מזלנו שהם מיעוט שהולך וניכחד.
- 9.ניצול המצב למימוש רווחים והמתנה לסיבוב הבא (ל"ת)פראבדה 02/06/2026 08:31הגב לתגובה זו
- 8.ערוץ הארץ לא בדיוק מפרגן לנתניהו.. טראמפ ונתניהו פשוט חברים! (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 08:29הגב לתגובה זו
- 7.אנונימי 02/06/2026 08:23הגב לתגובה זואין עימות בין טראמפ לנתניהו הכל משחקי משא ומתן .כמו גם שאין עימות בין הנקראים מתונים לקיצוניים באירןכל צד מנסה להראות לצד השני שכאילו יש לו בעיות בבית ושהצד השני יעזור לו בכך.השווקים בארהב עלו אתמול אף אחד לא קונה את התרגילים הללו
- 6.למי שמבין השרלטנות שולטת בבורסה זו התחלת המפולת במניות (ל"ת)בלוף המניות 02/06/2026 08:17הגב לתגובה זו
- 5.אין קשר למלחמה הבורסה בבועה משמעותית מנותקת מהכלכלה בדרך ל 2500 (ל"ת)הבורסה מורצת שנתיים 02/06/2026 08:12הגב לתגובה זו
- 4.בידוד כנגד בידוד בידוד המדינה בעולם כנגד בידוד עולם התורה. (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 08:04הגב לתגובה זו
- בן 02/06/2026 09:20הגב לתגובה זומיממפריע לך ללמוד תורה לך תלמד מה שבא לך רק תממן את עצמך. אסור לתת לכם שקל. לכו תתפרנסו בכבוד פרזיטים
- אנונימי 02/06/2026 09:51אין לעולם קיום אפילו לא לאלפית שבאלפית שבשניה ללא לימוד תורה.בזכותם שם כל בני התורה העולם קיים והלימוד שלהם מגן על כל החיילים ועל כל עם ישראל.
- אנונימישרגא 02/06/2026 09:16הגב לתגובה זופטור מגיוס של לימוד תורה אינו קיים בתורה ועוד יותר מזה המנהיגות החרדית שוללת גם את גיוסם של אלה שלא לומדים גמרא..האם עצם העובדה שבחור חובש כיפה שחורה פוטרת אותו מחובתו להגן על עם ישראל. האם קיים עיוות גדול מזה
- אנונימי 02/06/2026 13:32שכנע את עשרות אלפי המשתמטים השמלאנים מגוש דן.
- 3.פלציק 02/06/2026 07:52הגב לתגובה זוהזדמנות קניהבמניות כל הבנקים.מנית נייס תכפיל את עצמה עד תוך זמן קצר הזדמנות קניה.
- 2.אתמול היתה מפולת שערים שחטו ללא רחמים (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 07:46הגב לתגובה זו
- מימוש רווחים והמתנה לסיבוב הבא (ל"ת)פראבדה 02/06/2026 08:30הגב לתגובה זו
- 1.אנונימי 02/06/2026 07:36הגב לתגובה זוגם היום תעלה לאט ובטוח. הזדמנות קניה
- האם מי שסימן דיסלייק מכר עם העדר ועכשיו מצטער (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 09:37הגב לתגובה זו
- נייס 02/06/2026 09:31הגב לתגובה זועד לדוח אז יבינו המשקיעים שלפי החרוז עילם לא ברח סתםגאון מיליארדר אינו עוזב ללא סיבה רצינית!
- שוב סימני קריאה נייס מנייה מצויינת (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 10:50