בורסה
צילום: אתר הבורסה
סקירה

סגירת בורסה: מניות ה"טנק" זינקו; הירידות בבנקים התמתנו

קמטק קיבלה הזמנות בהיקף של יותר מ-105 מיליון דולר - המניה זינקה; מדד הבנקים ירד ב-1.34%, ת"א 35 עלה ב-1%

נושאים בכתבה שער הדולר בורסה

הדולר עלה 1% ל-2.85 שקל דולר שקל רציף . הסיבה: דברי הנגיד שהצביעו על אפשרות להורדת ריבית מהירה יותר בהמשך. הנגיד מזהיר מ-80% חוב תוצר ורומז על העלאת קצב הפחתות הריבית


הבנקים ירדו ב-1.3%, זה כבר היה כ-2.5%. הן בטריטוריה שלילית מתחילת השנה ומכפילי הרווח באזור 10. המחיר הזה מבטא כלכלה פושרת ואפילו חלשה. ואם כך - אז למה הביטוח שגם מאוד מחובר לכלכלה, לא נפגע באותו אופן?  ההסבר נמצא כנראה אצל הזרים - זרים מחזיקים מניות בנקים בהיקפים גדולים והם ב"מוד" של מכירה.  


קמטק קמטק -6.24%  זינקה - חברת השבבים מדווחת כי קיבלה הזמנות בהיקף כולל של יותר מ-105 מיליון דולר למספר מערכות, שיסופקו במהלך 2027. מתוך הסכום, הזמנה של 55 מיליון דולר התקבלה מלקוח OSAT מדרגה ראשונה, התומך ביישומי AI, והזמנות נוספות של יותר מ-50 מיליון דולר התקבלו מיצרן HBM מוביל, כולן עבור מערכות Hawk של החברה. מנכ"ל קמטק, רפי עמית, אמר כי ההזמנות משקפות המשך ביקושים בתחומי ה-OSAT, אריזות 2.5D ו-3D, ויישומי HBM הקשורים ל-AI.


גם טאואר זינקה, מניות הטנק הן אלו שהרימו את השוק - טאואר -5.23%  נובה -4.69%  


המחיר הקובע למימוש ולפקיעה של נגזרים שבועיים על מדד ת"א-35 לתאריך 03.06.2026 הינו: 4280.62

מחזור המסחר עומד על כ-5 מיליארד שקל




חודש מאי היה חודש טוב יחסית לתעשיית קרנות הנאמנות. 
למרות תנודתיות בשווקים, התעשייה סיימה את החודש עם גיוסים של כ-8.8 מיליארד שקל. זה סכום משמעותי, אבל הרכב הגיוסים חשוב יותר מהמספר הכולל. המשקיעים אומנם חזרו להזרים כסף, אבל הם עושים זאת בזהירות: הרבה כסף הולך לקרנות כספיות ולאג"ח, ובקרנות הסל רואים העדפה ברורה למניות בחו"ל על פני מניות בישראל - המשקיעים חוזרים לקרנות, אבל לא למניות בישראל


משק אנרגיה משק אנרגיה -9.09%    מעדכנת כי התקשרה עם בנק דיסקונט דיסקונט -0.74%    בהסכם לקבלת מסגרת אשראי מתחדשת בהיקף של עד 400 מיליון שקל. המסגרת תשמש למימון, פיתוח והקמה של פרויקטים מאושרים בתחום ה-PV או אגירת החשמל, כאשר זהות הפרויקטים ועלות ההקמה שלהם יאושרו מראש על ידי הבנק מעת לעת. בנוסף, המסגרת תוכל לשמש גם לתשלומים מכוח הסכמים להסדרת זכויות בין גורמים ישראליים, ככל שיידרשו במסגרת הפרויקטים. הדיווח מגיע יום אחרי שמשק אנרגיה הודיעה על הסכם שיתוף פעולה להקמת מתקני אגירת חשמל בהיקף פוטנציאלי של כ-1 גיגה-וואט שעה, שמתוכם כ-800 מגה-וואט שעה כבר צפויים להתחבר לרשת עד אמצע 2028. משק אנרגיה לא רק מגדילה את צבר הפרויקטים בתחום האגירה, אלא גם בונה במקביל את מסגרות המימון שיאפשרו לה להוציא אותם לפועל.


קווליטאו קווליטאו -6.15%    איבדה כבר 15%, כמעט חצי מיליארד שקל בשווי, מאז פרסמה את התוצאות לרבעון הראשון, היום המניה יורדת ב-5% ועוברת לתשואה שלילית על השנה של 3.5% - חברת השבבים הישראלית עם דוח פושר - לאן הולכים מכאן ולמה החברה עדיין לא נמכרה?


קיראו עוד ב"שוק ההון"



פאלו אלטו 
Palo Alto Networks -2.18%     פאלו אלטו -3.44%    עולה בכ-6% בוול סטריט ובכ-3% בתל אביב, לקראת פרסום התוצאות שלה בהמשך היום, האנליסטים בוול סטריט מצפים להכנסות של 2.9 מיליארד דולר ברבעון השלישי, עלייה של 29% לעומת השנה שעברה, לצד רווח מתואם של 80 סנט למניה, ללא שינוי מהתקופה המקבילה. הצמיחה השנה צפויה להיות מושפעת גם מרכישות שביצעה החברה, ובראשן רכישת סייברארק בעסקת מזומן ומניות בשווי של כ-25 מיליארד דולר, שהושלמה בפברואר. מצד אחד, הרכישות עשויות לתמוך בצמיחה במכירות ולהרחיב את סל פתרונות האבטחה של פאלו אלטו. מצד שני, הן גם עשויות ללחוץ על שיעורי הרווח וליצור דילול מסוים, ולכן הדוחות הקרובים מקבלים משקל מיוחד. פאלו אלטו מנסה למצב את עצמה כחברת אבטחה רחבה יותר לעידן שבו ארגונים לא רק משתמשים בכלי AI, אלא גם מתחילים להפעיל סוכני AI בתוך הרשתות שלהם. אותם סוכנים אמורים לבצע משימות מורכבות על בסיס הוראות פשוטות, אבל כדי לעשות זאת הם צריכים גישה למידע פנימי, לדפדפנים, לאימייל ולמערכות תקשורת אחרות. הגישה הזאת יוצרת משטח תקיפה חדש, כולל סיכונים כמו prompt injection וניצול הרשאות לא נכון. לכן תחום אבטחת הזהויות הופך למרכזי יותר, במיוחד אם התחזיות שלפיהן סוכני AI יהיו רבים יותר מעובדים אנושיים ברשתות ארגוניות יתממשו.



אתמול נדחה בכנסת הצו שקידם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' להרחבת הפטור ממע"מ על יבוא אישי, וזה חיובי עבור מניות הקמעונאות, אפשר לראות עליות מתונות היום ב-
פוקס -3.97%    , קסטרו 1.35%     דלתא מותגים -4.22%      ונוספות. ככל שהפטור על קניות מחו"ל רחב יותר, כך לצרכן משתלם יותר להזמין מוצרים מאתרים בינלאומיים, אבל יש עוד משהו שאולי לא חשבתם עליו שיכול לתמוך במניות האופנה. המהפכה של זריקות ההרזיה נתפסת בדרך כלל כסיפור של פארמה, ביטוחי בריאות או תזונה. אבל בפועל, בארה"ב וכנראה שבקרוב מאוד גם אצלינו, היא כבר מקרינה גם על ענף האופנה. אנשים שמשילים קילוגרמים מגלים שחלק גדול מהמלתחה שלהם כבר לא מתאים, הבגדים “שוחים” עליהם, והם נדרשים לחדש כמעט הכול, מחולצות ועד מכנסיים - בארה"ב כבר רואים תופעה של חידוש מלתחה בעקבות ירידה חדה במשקל, מה קורה אצלנו והאם זה הטריגר שמניות האופנה מחכות לו? ואיך היו הדוחות ברבעון הראשון



מניית דוראל אנרגיה -6.36%    קרסה אתמול ב-18% על רקע הנפקה גדולה שהחברה השלימה היום היא עדיין נסחרת בתנודתיות ומאבדת עוד כ-2.3%. המניה נפלה אתמול ל-84.9 שקלים למניה, איבדה 4 מיליארד שקל בשווי (!) וההנפקה הושלמה ב-83 שקלים כאשר נתנו למוסדיים מתנה של 3% בגין התחייבות מוקדמת. בנטו המוסדיים קנו מניות ב-80.5 שקלים - הרבה מתחת למחיר לפני הדיווח על ההנפקה: 103 שקלים, ונמוך מהמחיר סגירה אתמול - 84.9 שקל. יש להם רווח מידי של 5%. אגב אולי זה רווח שנסגר כי הם יכולים למכור בשוק ב-84.9 שקל ולקנות בהנפקה שגם כך טובה להם בזכות עמלת ההתחייבות המוקדמת.

בכל מקרה, הצבענו אתמול על הסיבה לירידה החדה - מניית דוראל נופלת - הסיבה: מנצלת זינוק של פי 7 בשנה להנפקה והשאלה הגדולה היא אל מה שיהיה היום או בימים הקרובים (לרוב אחרי הנפקה פרטית יש דווקא עליות - המוסדיים מחזירים את המחיר למעלה), אלא איפה דוראל תהיה בהמשך, המחיר שלה עדיין מגלם תרחיש חיובי מאוד לחברה. כספי ההנפקה (כ-920 מיליון שקל) מיועדים לרכישה של החזקה בדוראל ארה"ב שהיא העסק העיקרי של דוראל.






קבוצת דלק דלק קבוצה 1.83%   דיווחה כי רכשה אתמול מניות של עצמה בהיקף של כ-8 מיליון שקל במסגרת תוכנית הרכישה העצמית שאושרה עד לסכום של כ-100 מיליון שקל. במקביל רכשה הקבוצה מניות של ישראכרט -3.12%  בהיקף של כ-8.5 מיליון שקל, בעסקה מחוץ לבורסה ובמחיר שער הסגירה. המהלכים מגיעים בהמשך להרחבת הפעילות של דלק בתחום הפיננסים, לאחרונה פרסם בית ההשקעות לידר שוקי הון המלצת קנייה למניית קבוצת דלק, עם שווי למניה של 1,162 שקל, לעומת מחיר שוק של 966 שקל בעת פרסום הסקירה, המשקף אפסייד של כ-20%, דלק ירדה קצת ומחיר היעד משקף אפסייד אפילו גדול יותר של 37%.


מגדל השיקה לפני פחות משנתיים את "מגדל הזדמנויות אג"ח ללא מניות", קרן שאמורה הייתה לאתר עיוותים בשוק האג"ח; בפועל הציגה תשואה שלילית בולטת ביחס לענף וסיפקה הפסדים למשקיעים; ההחזקה הבולטת האחרונה - סימד שקרסה; תזכורת שהזדמנויות מגיעות פעמים רבות עם סיכון גדול - קרן "הזדמנויות" של מגדל הפכה למלכודת: סימד היא רק ההפסד האחרון

בהנחה שאין גנבים ורמאים בשוק ההון, ולו רק כי במונחי עלות מול תועלת זה פשוט לא משתלם - הקריסה של "סימד" היא כנראה לא סיפור על נוכלים. היא שוב סיפור על שומרי סף שנרדמו, מנהלי השקעות שהסתנוורו מתשואה, ומנגנון דירוג מעוות שמכשיר את השרץ בדלת הראשית של הבורסה - סימד וארבע הדרגות: איך (שוב) הפכנו זבל אמריקאי לזהב ישראלי?



השוק אתמול נפל על רקע האיום האיראני בהפסקת השיחות. אבל לא הפסקת השיחות הדאיגה את המשקיעים - אלא הסיבה. האיראנים האשימו את התקיפות של ישראל והשוק הבין שהאיראנים מצליחים לייצר עימות בין טראמפ לנתניהו. טראמפ עצר את המתקפה בלבנון. על פי הדיווחים הוא הורה לנתניהו לעצור מיד את ההתקפה ולהיכנס למצב של הפסקת אש. וגרוע יותר - הוא נזף בנתניהו, אמר שבגללו "שונאים את ישראל", ושיד עד כמה חשוב לו ההסכם עם איראן. 

העימות בין טראמפ לנתניהו  מדאיג את השווקים כי שם היה החוזק של ישראל. אם זה לא קיים, אנחנו די מבודדים בעולם. העימות בין טראמפ לנתניהו גם הוכיח שוב שמה שחשוב לטראמפ זה הסכם עם האיראנים. הוא רוצה נפט במחיר נמוך יותר ולא באמת אכפת לו כרגע מהמצב בלבנון. החשש שגם לא אכפת לו מהגרעין, וליתר דיוק אכפת לו, אבל זה לא הנושא המרכזי. 

וזה מוביל להערכה שהמלחמה הזו לא תניב לנו תוצאות טובות, ואולי אפילו נחזור למצב פחות טוב מאיך שהתחלנו אותה מול האיום האיראני ומול החיזבאללה. יש לזה השלכה ישירה על הבורסה - השוק עלה גם בשל כניסת זרים שהעריכו שהאיום הוסר. האיום כנראה רק ידחה, הסיכון הגיאופוליטי באזור אפילו עלה. 

הירידות אתמול היו שילוב של חשש מעימות בין ארה"ב לישראל שיבודד עוד יותר את ישראל והערכה מחדש של ההישגים - כן, יש הישגים במלחמה הזו, אבל הם נמחקים. 

ההערכות והחששות האלו הביאו לנפילה, והיום נראה בינתיים כמו תיקון, רק שזה יהיה ברקע של המסחר בתקופה הקרובה - מה הסיכון הגיאופוליטי בהשקעה בישראל, האם הוא ירד או דווקא עלה? מה יעשו הזרים?    





טרום פתיחה

הבוקר צפויה כנראה רגיעה מסוימת. אומנם אסיה יורדת, אבל המסחר בוול סטריט אמש היה חיובי, טראמפ סידר את העניינים ויש חזרה להתקדמות מול איראן. הדואליות חוזרות עם עלייה קלה. מניות ה"טנק" - טאואר-נובה-קמטק שנפלו אתמול צפויות לתקן היום. הנה רשימת מניות הארביטראז' ופערי הארביטראז':


הוספת תגובה
93 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(93):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 72.
    עליות בגדול!!!! מסכנים הפוטיםםםם (ל"ת)
    אאא 02/06/2026 17:14
    הגב לתגובה זו
  • 71.
    המניות עלו הרבה יותר ממה שהן שוות (ל"ת)
    שימי 02/06/2026 16:31
    הגב לתגובה זו
  • 70.
    לא הספיקו הירידות (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 16:18
    הגב לתגובה זו
  • 69.
    שום קונרי 02/06/2026 16:06
    הגב לתגובה זו
    נייס חחח
  • עוד קשקשן... (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 17:21
    הגב לתגובה זו
  • 68.
    אבוגן מה יהיה (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 16:05
    הגב לתגובה זו
  • 67.
    אנונימי 02/06/2026 15:35
    הגב לתגובה זו
    מי שמחזיק בנייס ירוויח
  • 66.
    המופולת בדרך (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 15:24
    הגב לתגובה זו
  • המופלטה בדרך (ל"ת)
    אנונימיקוב 02/06/2026 16:59
    הגב לתגובה זו
  • 65.
    הכח טוב זה פוטים ודירות (ל"ת)
    אבייתר 02/06/2026 14:38
    הגב לתגובה זו
  • 64.
    לא לגעת בכלום שהם יפסידו. קנו נדלן (ל"ת)
    יצחק איפרגן 02/06/2026 14:38
    הגב לתגובה זו
  • 63.
    אין על הפוטים המוסדיים כלבים ורמאים (ל"ת)
    עדן ירון 02/06/2026 14:38
    הגב לתגובה זו
  • 62.
    רק פוטים ושורטים והגדלתי אתמול (ל"ת)
    חיה פלס 02/06/2026 14:37
    הגב לתגובה זו
  • 61.
    השחלות .כמה השחילו את הלונגיסטים הטיפשים (ל"ת)
    קובי 02/06/2026 14:37
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    פוטים הם תותים וכגם תותים המוסדיים רמאים (ל"ת)
    ערן 02/06/2026 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 59.
    רק הפוטים חוגגים ושורטים בנקים טבע אלביט (ל"ת)
    יניב כהן 02/06/2026 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 58.
    אל תגעו בשוק שלנו מקרוב לרמה 2000 (ל"ת)
    מני 02/06/2026 14:35
    הגב לתגובה זו
  • 57.
    אני לפני מפולת אדירה. שלא תגידו לא אמרתי (ל"ת)
    איתי 02/06/2026 14:35
    הגב לתגובה זו
  • 56.
    מזמן לא ראיתי כאלה ירידות כמו השבוע (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 14:04
    הגב לתגובה זו
  • 55.
    פשע בחסות החוק (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 13:56
    הגב לתגובה זו
  • 54.
    תחילת מפולת עולמית בתחילת נובמבר 2026 (ל"ת)
    גזרו ושימרו ! 02/06/2026 13:43
    הגב לתגובה זו
  • מפולת ארצית (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 14:22
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    ימין חזק עוצמתי 02/06/2026 13:41
    הגב לתגובה זו
    56000 טילים.
  • אנונימי 02/06/2026 17:41
    הגב לתגובה זו
    מטבח אוסלו שהמיט עלינו השיכור המטורף וכנופיית אוסלו הארורה מהאספסוף השמלאני !
  • כלום לא יזעזע אותם רק שהבורסה תרד ב50 אחוז יתעוררו (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 14:33
    הגב לתגובה זו
  • 52.
    מר בטחון וקלקלה 000000000000 מוחלט ! (ל"ת)
    יאיר.נ 02/06/2026 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 51.
    אנונימי 02/06/2026 13:28
    הגב לתגובה זו
    נייס במחיר אטרקטיבי עם מכפיל נמוך שימו לב
  • 50.
    ישראלי 02/06/2026 13:13
    הגב לתגובה זו
    יש חב בניה ששמה דוראל כולם חושבים שזאת חב האנרגיה למרות שאין כל קשרמקווה שאני לא טועה אבל צריך לבדוק שהם בפרסומים ובשלטים לא כותבים דוראל
  • 49.
    אנונימי 02/06/2026 13:05
    הגב לתגובה זו
    לא רק שמצנזרים כאן בסגנון צפון קוריאה גם לא מעלים תגובות במשך שעות.
  • 48.
    אחד העם 02/06/2026 12:16
    הגב לתגובה זו
    מישהו יודע כמה דיבידנד החברה תחלק שמעתי משהו מיוחד
  • 47.
    צעד קדימה 3 אחורה (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 12:09
    הגב לתגובה זו
  • 46.
    מאפיונרים שולטים בבורסה (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 11:52
    הגב לתגובה זו
  • 45.
    אסור להשקיע בבורסה שקל (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 11:50
    הגב לתגובה זו
  • 44.
    עליות נמחקו ברור ארץ אוכלת יושביה (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 43.
    אנונימי 02/06/2026 11:33
    הגב לתגובה זו
    אותם הכבשים שקונים מניות במחירים מופקעים כאלה הם אותם הכבשים שבחורים מחל וקיבלו 4 מנות של פייזר.
  • אנונימי 02/06/2026 13:22
    הגב לתגובה זו
    אותם נטולי מוח שבוחרים בשמאל המטורלל והבוגדני קיבלו את טבח אוסלו.
  • אנונימי 02/06/2026 14:46
    לא כל מי שלא בוחר בביבי מההוספיס הוא שמאלני. אבל אתה ביביסט מצוי מנשק קמעות וזקנים של רבנים לא תגיע רחוק.
  • 42.
    לא יאומן מה עושים לשוק (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 11:29
    הגב לתגובה זו
  • 41.
    ממשלה כושלת בורסה מתמוטטת (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 40.
    אנונימי 02/06/2026 11:12
    הגב לתגובה זו
    נייס עולה למרות שכל השוק יורד.. כי היא מלכתחילה במחיר נמוך מאוד ואטרקטיבי ! מי שיקנה נייס בעת הזו ירוויח !
  • 39.
    סירחון של בורסה (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    אנונימי 02/06/2026 10:52
    הגב לתגובה זו
    כמו שעורכים לשחקנים בדיקות אקראיות אחרי משחקים לגילוי שימוש בסמים..כך צריך לעשות בדיקותיומיות במסחר שנראה כחשוד..כשמניות כבדות זזות באחוזים שלמים תוך דקות זה אומר שיש תיאום בין מספר גופים
  • 37.
    יודע דבר 02/06/2026 10:41
    הגב לתגובה זו
    ציטוט מהבוקרלאחרונה פרסם בית ההשקעות לידר שוקי הון המלצת קנייה למניית קבוצת דלק עם שווי למניה של 1162 שקל לעומת מחיר שוק של 966 שקל בעת פרסום הסקירה המשקף אפסייד של כ20% ובקרוה דיבידנ חזק לאסוף ובגדול
  • לבינתיים היא רק עושה דאונסיייד הנבלה..יורדת בלי מעצורים (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 10:58
    הגב לתגובה זו
  • 36.
    מניית הבורסה!!! אששששש (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 10:40
    הגב לתגובה זו
  • 35.
    יודע דבר 02/06/2026 10:30
    הגב לתגובה זו
    ציטוט מהבוקרלאחרונה פרסם בית ההשקעות לידר שוקי הון המלצת קנייה למניית קבוצת דלק עם שווי למניה של 1162 שקל לעומת מחיר שוק של 966 שקל בעת פרסום הסקירה המשקף אפסייד של כ20% ובקרוב דיבידנ גבו לאסוף חזק!
  • 34.
    מה שירד אתמול לא יעלה ביום או יומיים (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 10:29
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 02/06/2026 11:16
    הגב לתגובה זו
    נייס הזדמנות קניה
  • 33.
    בארהב משלימים יום שמיני של עליות ואצלנו ההיפך..שמונה ימים רק בירידה עם הבלחה אחת למעלה.. (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 10:28
    הגב לתגובה זו
  • 32.
    אנונימי 02/06/2026 10:27
    הגב לתגובה זו
    בשבועיים אחורנה כל הזמן בכו שההסכם המתגבש מרע את מצבה של ישראל ואז כעת ההסכם נעצר
  • 31.
    אזורים הנבלה גילחה שליש מערכה למשקיעים תוך שלושה חודשים..פגר (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 10:15
    הגב לתגובה זו
  • 30.
    אנונימי 02/06/2026 10:14
    הגב לתגובה זו
    טראמפ אמר שהוא מקווה שבשבוע הקרוב יהיה הסכם בן ארצות הברית עים איראן
  • 29.
    אנונימי 02/06/2026 10:14
    הגב לתגובה זו
    מי שבוחר ליכוד נתניהו בוחר טארפ כראש ממשלה
  • 28.
    פתיחה עלובה ביותר..זה תיקוןניירות מתקנות רבע אחוז אחרי שירדו ארבע וחמש אתמול..עלוב ביותר!! (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 10:12
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    אנונימי 02/06/2026 10:06
    הגב לתגובה זו
    מכתבה באתר הבוקר..... .אנדרו לפט מייסד Citron Research ואחד השורטיסטים המוכרים בארהב הורשע בפרשה שבה נטען כי השתמש בציוצים ודוחות כדי להפיל מניות ולגרוף רווח מהיר....זו רק דוגמא קטנה חמניפולציות במסחר כמו גם הארביטראז
  • 26.
    אנונימי 02/06/2026 10:01
    הגב לתגובה זו
    בחסות משיחיים קנאים וביביסטים בורים ביבי ממשיך במלחמת נצח שמונעת ממנו להעיד ולסיים את משפטו.כמה חיילים נהרגו כדי למנוע משפט מאדם שפל שהביא להרס וחורבן הגדול בהסיטוריה של העם היהודי
  • אנונימי 02/06/2026 13:26
    הגב לתגובה זו
    נטבחו ונהרגו במלחמת יום כיפור הבריחה מלבנון טבח אוסלו שהמיט עלינו האספסוף השמלאני המטורלל !
  • 25.
    אמיר 02/06/2026 09:48
    הגב לתגובה זו
    שמאחר כבר יותר משנה
  • 24.
    שוק המניות מגלם כבר מזמן את המצב האופטימי ביותר (ל"ת)
    המניות בדרך לקריסה 02/06/2026 09:44
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    החליטו על ירידות כלום לא יעזור (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 09:38
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    מ. כהן 02/06/2026 09:35
    הגב לתגובה זו
    האם אתם מבינים משקיעים יקרים שכל הסבר שולי על מערכה בצפון או הסכם עם איראן וכיוצא בזה לא משנים את העובדה שמחיריי המניות בשמיים ומה שנגזר מזה זה ירידות גם במניות ששוות מי יותר ומי פחות.
  • 21.
    אנונימי 02/06/2026 09:23
    הגב לתגובה זו
    איזה שטויות כתבתם בכתבה אין קשר בין החדשות לבורסה רק באירועים גדולים וגם לזמן קצר הבורסה בארץ במצב מציון במומנטום מצויין ובמלחמה מול איראן דווקא עלתה יותרהדרך לעליה בבורסה היא כמו שיני מסור ולא עליה רצופה וכרגע אנחנו עם הפנים למעלה מגמה טובה ובריאה תפסיקו להחליש מי שלא יצטרף לחגיגה פשוט יפסיד
  • 20.
    אנונימי 02/06/2026 09:20
    הגב לתגובה זו
    מחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4
  • אנשים לא מבינים.כשמחירי הדירות יורדים המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4 (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 12:10
    הגב לתגובה זו
  • די טיפש (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 09:55
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    אנונימי 02/06/2026 09:19
    הגב לתגובה זו
    הנה הביבי שלעם התגלה כפחדן אפס ופוליטיקאי קטן אבל בטח שלא מנהיג. 3 שנים מלחמה. אין שום הישג תכלס. חמאס בועט חיזבאללה הורג בנו הצפון מדמם ואיראן.. ניצחו גם את אמריקה. בקיצור ביבי.. אתה אפס מאופס
  • 18.
    היום עליות וכרגיל השורטיסטים יקבלו צינור. (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 09:04
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    מניות הבנקים ירדו המון בחודשים האחרונים יש להן רווח פוטנציאלי עתידי (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 09:01
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    עליות היום!!! הזדמנות קנייה!!!!! שלא תתחרטו (ל"ת)
    בורסה מצויינת 02/06/2026 08:57
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    ירידה לצורך עליה גדולה!!!! (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 08:56
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אנונימי 02/06/2026 08:53
    הגב לתגובה זו
    אם כבר הפסדת תשאר להרוויח את היום הגבוה שיגיע אחרי והוא תמיד מגיע
  • 13.
    אנונימי 02/06/2026 08:52
    הגב לתגובה זו
    תעשו דיסלייק כמה שתרצו. גדולי שוק ההון מסכימים שהשוק יקר בצורה בלתי רגילה.
  • 12.
    כתבו בתחילת הכתבה ניתוח פוליטי במקום כלכלי ואז אולי יהיה ערך כל שהו למה שכתוב פה. (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 08:46
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    עם האוכל בא התיאבון בטוח ירידות (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 08:41
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    ביבי סכנה למדינה נבצרות עכשיו (ל"ת)
    קלבסיאלה 02/06/2026 08:37
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 02/06/2026 13:30
    הגב לתגובה זו
    מיעוט האספסוף השמלאני המטורלל והבוגדני יחד עם כנופיית הדגנרלים השמלאנים שהמיטו עלינו את הטבח כשמידרו את ראש הממשלה מזלנו שהם מיעוט שהולך וניכחד.
  • 9.
    ניצול המצב למימוש רווחים והמתנה לסיבוב הבא (ל"ת)
    פראבדה 02/06/2026 08:31
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ערוץ הארץ לא בדיוק מפרגן לנתניהו.. טראמפ ונתניהו פשוט חברים! (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 08:29
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אנונימי 02/06/2026 08:23
    הגב לתגובה זו
    אין עימות בין טראמפ לנתניהו הכל משחקי משא ומתן .כמו גם שאין עימות בין הנקראים מתונים לקיצוניים באירןכל צד מנסה להראות לצד השני שכאילו יש לו בעיות בבית ושהצד השני יעזור לו בכך.השווקים בארהב עלו אתמול אף אחד לא קונה את התרגילים הללו
  • 6.
    למי שמבין השרלטנות שולטת בבורסה זו התחלת המפולת במניות (ל"ת)
    בלוף המניות 02/06/2026 08:17
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אין קשר למלחמה הבורסה בבועה משמעותית מנותקת מהכלכלה בדרך ל 2500 (ל"ת)
    הבורסה מורצת שנתיים 02/06/2026 08:12
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בידוד כנגד בידוד בידוד המדינה בעולם כנגד בידוד עולם התורה. (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 08:04
    הגב לתגובה זו
  • בן 02/06/2026 09:20
    הגב לתגובה זו
    מיממפריע לך ללמוד תורה לך תלמד מה שבא לך רק תממן את עצמך. אסור לתת לכם שקל. לכו תתפרנסו בכבוד פרזיטים
  • אנונימי 02/06/2026 09:51
    אין לעולם קיום אפילו לא לאלפית שבאלפית שבשניה ללא לימוד תורה.בזכותם שם כל בני התורה העולם קיים והלימוד שלהם מגן על כל החיילים ועל כל עם ישראל.
  • אנונימישרגא 02/06/2026 09:16
    הגב לתגובה זו
    פטור מגיוס של לימוד תורה אינו קיים בתורה ועוד יותר מזה המנהיגות החרדית שוללת גם את גיוסם של אלה שלא לומדים גמרא..האם עצם העובדה שבחור חובש כיפה שחורה פוטרת אותו מחובתו להגן על עם ישראל. האם קיים עיוות גדול מזה
  • אנונימי 02/06/2026 13:32
    שכנע את עשרות אלפי המשתמטים השמלאנים מגוש דן.
  • 3.
    פלציק 02/06/2026 07:52
    הגב לתגובה זו
    הזדמנות קניהבמניות כל הבנקים.מנית נייס תכפיל את עצמה עד תוך זמן קצר הזדמנות קניה.
  • 2.
    אתמול היתה מפולת שערים שחטו ללא רחמים (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 07:46
    הגב לתגובה זו
  • מימוש רווחים והמתנה לסיבוב הבא (ל"ת)
    פראבדה 02/06/2026 08:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אנונימי 02/06/2026 07:36
    הגב לתגובה זו
    גם היום תעלה לאט ובטוח. הזדמנות קניה
  • האם מי שסימן דיסלייק מכר עם העדר ועכשיו מצטער (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 09:37
    הגב לתגובה זו
  • נייס 02/06/2026 09:31
    הגב לתגובה זו
    עד לדוח אז יבינו המשקיעים שלפי החרוז עילם לא ברח סתםגאון מיליארדר אינו עוזב ללא סיבה רצינית!
  • שוב סימני קריאה נייס מנייה מצויינת (ל"ת)
    אנונימי 02/06/2026 10:50