אחרי כמעט שנה של פיילוט: קשת השיקה את אפליקציית 12+
קשת השיקה הבוקר באופן רשמי את אפליקציית קשת+ שבאה במקומה של mako tv, שמסיימת את דרכה לאחר שבמסדרונות קשת ברמת החייל הבינו כי מדובר בשירות מיושן. השקת האפליקציה החדשה מגיעה בשנה מאתגרת מבחינת קשת - שצפויה להשיק בסוף השנה גם את שירות הסטרימינג שלה FREETV במשותף עם קבוצת RGE. אפליקציית 12+ הייתה בשלב פיילוט מאז אוקטובר 2021, כשנוסתה בקרב קבוצה קטנה יחסית של משתמשים, כדי לקבל מהם פידבקים. הבוקר היא הושקה בצורה רשמית. האפליקציה תציע שידורי לייב עם אפשרויות CatchUp ו-StartOver, לצד שירות VOD של כלל התכנים של קשת מכל הזמנים, בהם "חתונה ממבט ראשון", "הכוכב הבא", "נינג'ה ישראל", "להיות איתה", "מאסטר שף", "רמזור", "הפרלמנט" ועוד. התוכן של קשת מוצג כקטלוג באיכות גבוהה ובממשק חינמי, מהיר ומתקדם, עם דגש על עיצוב וחווית משתמש, כאשר הוא מכוון לתחרות ישירה, כך אומרים בקשת, באפליקציות הסטרימינג השונות, בהן נטפליקס ודיסני פלוס. האפליקציה החדשה תעודכן אוטומטית למי שכבר הוריד בעבר את mako tv וילחץ כעת על האייקון הישן. הגרסה החדשה תעלה למי שיוריד לראשונה את האפליקציה. אפליקציית 12+ היא חינמית וניתן לצפות בכל תכניה בחינם, תמורת הגשה של פרסומות - שיועברו בצורה פרוגרמטית, כלומר פרסום מפולח ש"לומד" את המשתמש. תמורת תשלום של 10 שקלים בחודש, יוגשו התכנים עם פרסומת פרירול (פרסומת לפני ההתחלה) אבל ללא פרסום מידרולים (במהלך הפרק), ואילו תמורת 13 שקלים, לא יוגשו כלל פרסומות - למעט אלה שמשודרות בלייב בתכני ערוץ 12. יש מגבלת מכשירים שיכולים לנגן בו-זמנית על אותו חשבון בתשלום. כאמור, האפליקציה החדשה אופיינה, עוצבה ופותחה על ידי צוותי הטכנולוגיה של mako. בחודשים האחרונים היא הוטמעה בגרסת בטא אצל משתמשי makoTV כעדכון גרסה אוטומטי בסטרימרים, בטלוויזיות חכמות ובמובייל, וכבר היום היא אפליקציית הווידיאו השלישית הנצפית בישראל, אחרי נטפליקס ויוטיוב.
- 1.על ערוץ 12 הדפוק ? (ל"ת)מי מסתכל 21/08/2022 11:25הגב לתגובה זו

בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
המתח והציפייה לחדשות בנוגע לעסקה עם החאמס באו לידי ביטוי במהדורות החדשות, כשסך כל הצופים עמד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. כמובן, שחדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, במהדורת החדשות
המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של לדשות 12 של קשת עמדה אמש על 15.6% רייטינג עם 411 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 6.5% רייטינג ו-180 אלף צופים. חדשות 14 היו
עם 5.2% רייטינג עם 145 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.8% רייטינג ו-113 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המיני סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר זכתה לכמות צופים גדולה במיוחד, עם 20% רייטינג ו-514 אלף צופים. בערב שכולו אקטואליה, גם הפטריוטים עלתה ועמדה על 8.4% רייטינג ו-243 צופים. ושוב, בערב של אקטואליה, וללא ריאליטי, השעשועון של רשת, "כלוב הזהב" היה עם 7.1% ו-166 אלף צופים ואילו "משפחות" התיעדוית של כאן11 היה עם 1.5% בלבד ו-38 אלף צופים.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם עם ערד ניר של חדשות 12 של קשת עמד על 5.1% ו-128 אלף צופים בין 13:00 ל-15:00 ואילו בין 15:00 ל-16:00 על 4.2% וכ-105 אלף צופים. משדר החדשות של רשת עם אלי ראכלין עמד על 2.9% רייטינג ו-67 אלף צופים ב13:00, ב-14:00 ירד מעט ל-2.2% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו ב-15:00 ירד ל-1.9% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.
ב-16:00 חדשות 12 עברו למהדורה עם גדעון אוקו, שהיה עם רייטינג של 5.1% ו-120 אלף צופים וב-17:00 עלה ל-6.5% רייטינג ו-153 אלף צופים. רשת שידרו מהדורה עם ליאור קינן, שב-16:00 עמדה על 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים וב-17:00 עלתה ל-3% רייטינג ו-61 אלף צופים.
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- מאסטר שף שולטת ביום שאחרי האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, פגוש את העיתונות המוקדמת עם בן כספית עמדה על 7.4% רייטינג ו-201 אלף צופים ולאחר מכן, כשעמית סגל הצטרף, עמדה על 12.4% ו-345 אלף צופים. מוריה וברקו עמדו על 4.5% רייטינג ו-110 אלף צופים במהדורה המוקדמת, ולאחר מכן כששי גולדן הצטרף, עמדו על 5.9% ו-144 אלף צופים.

בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
המתח והציפייה לחדשות בנוגע לעסקה עם החאמס באו לידי ביטוי במהדורות החדשות, כשסך כל הצופים עמד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. כמובן, שחדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, במהדורת החדשות
המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של לדשות 12 של קשת עמדה אמש על 15.6% רייטינג עם 411 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 6.5% רייטינג ו-180 אלף צופים. חדשות 14 היו
עם 5.2% רייטינג עם 145 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.8% רייטינג ו-113 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המיני סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר זכתה לכמות צופים גדולה במיוחד, עם 20% רייטינג ו-514 אלף צופים. בערב שכולו אקטואליה, גם הפטריוטים עלתה ועמדה על 8.4% רייטינג ו-243 צופים. ושוב, בערב של אקטואליה, וללא ריאליטי, השעשועון של רשת, "כלוב הזהב" היה עם 7.1% ו-166 אלף צופים ואילו "משפחות" התיעדוית של כאן11 היה עם 1.5% בלבד ו-38 אלף צופים.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם עם ערד ניר של חדשות 12 של קשת עמד על 5.1% ו-128 אלף צופים בין 13:00 ל-15:00 ואילו בין 15:00 ל-16:00 על 4.2% וכ-105 אלף צופים. משדר החדשות של רשת עם אלי ראכלין עמד על 2.9% רייטינג ו-67 אלף צופים ב13:00, ב-14:00 ירד מעט ל-2.2% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו ב-15:00 ירד ל-1.9% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.
ב-16:00 חדשות 12 עברו למהדורה עם גדעון אוקו, שהיה עם רייטינג של 5.1% ו-120 אלף צופים וב-17:00 עלה ל-6.5% רייטינג ו-153 אלף צופים. רשת שידרו מהדורה עם ליאור קינן, שב-16:00 עמדה על 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים וב-17:00 עלתה ל-3% רייטינג ו-61 אלף צופים.
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- מאסטר שף שולטת ביום שאחרי האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, פגוש את העיתונות המוקדמת עם בן כספית עמדה על 7.4% רייטינג ו-201 אלף צופים ולאחר מכן, כשעמית סגל הצטרף, עמדה על 12.4% ו-345 אלף צופים. מוריה וברקו עמדו על 4.5% רייטינג ו-110 אלף צופים במהדורה המוקדמת, ולאחר מכן כששי גולדן הצטרף, עמדו על 5.9% ו-144 אלף צופים.