אחרי כמעט שנה של פיילוט: קשת השיקה את אפליקציית 12+

זו הולכת להיות שנה מעניינת עבור קשת עם השקת האפליקציה שתבטל את MAKO TV, והשקת שירות הסטרימינג FreeTV. דמי מנוי חודשיים יאפשרו לצפות בתכנים ללא פרסומות
אלכסנדר כץ | (1)

קשת השיקה הבוקר באופן רשמי את אפליקציית קשת+ שבאה במקומה של mako tv, שמסיימת את דרכה לאחר שבמסדרונות קשת ברמת החייל הבינו כי מדובר בשירות מיושן. השקת האפליקציה החדשה מגיעה בשנה מאתגרת מבחינת קשת - שצפויה להשיק בסוף השנה גם את שירות הסטרימינג שלה FREETV  במשותף עם קבוצת RGE. אפליקציית 12+ הייתה בשלב פיילוט מאז אוקטובר 2021, כשנוסתה בקרב קבוצה קטנה יחסית של משתמשים, כדי לקבל מהם פידבקים. הבוקר היא הושקה בצורה רשמית. האפליקציה תציע שידורי לייב עם אפשרויות CatchUp ו-StartOver, לצד שירות VOD של כלל התכנים של קשת מכל הזמנים, בהם "חתונה ממבט ראשון", "הכוכב הבא", "נינג'ה ישראל", "להיות איתה", "מאסטר שף", "רמזור", "הפרלמנט" ועוד. התוכן של קשת מוצג כקטלוג באיכות גבוהה ובממשק חינמי, מהיר ומתקדם, עם דגש על עיצוב וחווית משתמש, כאשר הוא מכוון לתחרות ישירה, כך אומרים בקשת, באפליקציות הסטרימינג השונות, בהן נטפליקס ודיסני פלוס. האפליקציה החדשה תעודכן אוטומטית למי שכבר הוריד בעבר את mako tv וילחץ כעת על האייקון הישן. הגרסה החדשה תעלה למי שיוריד לראשונה את האפליקציה. אפליקציית 12+ היא חינמית וניתן לצפות בכל תכניה בחינם, תמורת הגשה של פרסומות - שיועברו בצורה פרוגרמטית, כלומר פרסום מפולח ש"לומד" את המשתמש. תמורת תשלום של 10 שקלים בחודש, יוגשו התכנים עם פרסומת פרירול (פרסומת לפני ההתחלה) אבל ללא פרסום מידרולים (במהלך הפרק), ואילו תמורת 13 שקלים, לא יוגשו כלל פרסומות - למעט אלה שמשודרות בלייב בתכני ערוץ 12. יש מגבלת מכשירים שיכולים לנגן בו-זמנית על אותו חשבון בתשלום.  כאמור, האפליקציה החדשה אופיינה, עוצבה ופותחה על ידי צוותי הטכנולוגיה של mako. בחודשים האחרונים היא הוטמעה בגרסת בטא אצל משתמשי makoTV כעדכון גרסה אוטומטי בסטרימרים, בטלוויזיות חכמות ובמובייל, וכבר היום היא אפליקציית הווידיאו השלישית הנצפית בישראל, אחרי נטפליקס ויוטיוב.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    על ערוץ 12 הדפוק ? (ל"ת)
    מי מסתכל 21/08/2022 11:25
    הגב לתגובה זו
פטריק דרהי
צילום: ויקיפדיה

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"

דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?

רן קידר |

איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.

אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.

דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT,  חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.


בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.


פטריק דרהי
צילום: ויקיפדיה

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"

דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?

רן קידר |

איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.

אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.

דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT,  חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.


בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.