מסיבת עיתונאים
צילום: ISTOCK

בגלל מסיבת עיתונאים: כתבי המשפט ואוחנה במסלול התנגשות?

הכתבים מעריכים כי השר המשפטים מתכוון לתקוף את מערכת אכיפת החוק בעקבות החרמת הטלפונים של יועצי נתניהו. שוקלים להחרים האירוע אם לא יחשוף סיבת הכינוס

אלכסנדר כץ |

תא כתבי המשפט פנה לשר המשפטים אמיר אוחנה בדרישה שיחשוף את תוכן מסיבת העיתונאים שהוא מתעתד מתכוון לקיים היום (יום ג') בערב. "לדעתנו מדובר בצעד לא ראוי. זכותה של התקשורת לדעת לשם מה היא מכונסת", נכתב בהודעה שנשלחה לאוחנה

לאייס נודע כי בתוך התא מתגבש מהלך להחרים את האירוע במידה והשר לא יענה לבקשתם. אגב, נראה שהוא לא מתכוון לעשות כן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.