רייטינג

תוצאות הבחירות מבלבלות - אבל בטלוויזיה חדשות 12 ניצחה

משדרי הפוסט-בחירות של חדשות 12 הובילו בפער גדול על המתחרות, כולל במהדורה שהניבה 21.1% מול 8.7% לחדשות 13. חצי גמר המרוץ למיליון הסתפק ב-12.5%
אלכסנדר כץ | (2)

יום הבחירות והיום שלאחריו – עם ניתוח התוצאות שמציבות את המערכת הפוליטית באי-ודאות, היו יומיים טובים עבור חדשות 12 של קשת. מהדורת החדשות המורחבת שלה רשמה אמש (יום ד') נתון נהדר של 21.1% בקרב הקהל היהודי ו-568 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. החדשות פתחו פער גדול על פני חדשות 13 שהניבה 8.7% (249K), וחדשות הערב (כאן 11) עם 5% (131K).

 

בפריים-טיים ספיישל מאסטר שף (קשת 12) ניפק 19% (501K), מול חצי גמר המרוץ למיליון (רשת 13) שלא מצליח להתחזק – ורשם 12.5% (347K). האזרח גואטה (כאן 11) הסתפקה ב-2.7% (84K), אבל עוד לפני מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 3.9% (123K). המשחק המדהים של פ.ס.ז' שהביסה 3:0 את ריאל מדריד (ספורט 5) בליגת האלופות, הניב 6.8%.

 

משדר הבחירות עם סיון רהב מאיר (קשת 12) - 10.1%, היום שהיה (רשת 13) - 7%, חדשות הלילה (כאן 11) - 3.1%.

 

רצועת בוקר – תוצאות הבחירות:

קשת 12: משדר הבחירות (מ-7:00) - 9%, חדשות הבוקר עם ניב רסקין (מ-8:30) - 6.2%.

רשת 13: משדר בחירות (מ-7:00) - 5.3%, העולם הבוקר עם אברי גלעד וטלי מץ (מ-9:00) - 2.6%.

 

רצועת 16-20:

קשת 12: מהדורה ראשונה - 6.6%, חמש עם רפי רשף - 10.5%, שש עם עודד בן עמי - 12.8%, מהדורה מוקדמת - 14.9%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון – מהדורה מוקדמת - 4.1%, החדשות עם יעקב אילון - 5.3%, לפני החדשות עם אודי סגל - 5.9%, מהדורה מוקדמת - 7%.

כאן 11 (מ-17:00): ערב ערב - 1.5%, קלמן סג"ל - 18:00, מהדורה מוקדמת - 2.4%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חדשות 13 הסוף 23/09/2019 00:28
    הגב לתגובה זו
    עורך מהדורה שלא מתפקד 4 שנים.
  • 1.
    כלכלן 19/09/2019 20:34
    הגב לתגובה זו
    תמיד עוברים לערוץ אחר בעת פרסומת. חבל על הכסף של המפרסמים
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.