חדשות 12 בחירות 2019 יונית לוי
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

תוצאות הבחירות מבלבלות - אבל בטלוויזיה חדשות 12 ניצחה

משדרי הפוסט-בחירות של חדשות 12 הובילו בפער גדול על המתחרות, כולל במהדורה שהניבה 21.1% מול 8.7% לחדשות 13. חצי גמר המרוץ למיליון הסתפק ב-12.5%
אלכסנדר כץ | (2)

יום הבחירות והיום שלאחריו – עם ניתוח התוצאות שמציבות את המערכת הפוליטית באי-ודאות, היו יומיים טובים עבור חדשות 12 של קשת. מהדורת החדשות המורחבת שלה רשמה אמש (יום ד') נתון נהדר של 21.1% בקרב הקהל היהודי ו-568 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. החדשות פתחו פער גדול על פני חדשות 13 שהניבה 8.7% (249K), וחדשות הערב (כאן 11) עם 5% (131K).

 

בפריים-טיים ספיישל מאסטר שף (קשת 12) ניפק 19% (501K), מול חצי גמר המרוץ למיליון (רשת 13) שלא מצליח להתחזק – ורשם 12.5% (347K). האזרח גואטה (כאן 11) הסתפקה ב-2.7% (84K), אבל עוד לפני מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 3.9% (123K). המשחק המדהים של פ.ס.ז' שהביסה 3:0 את ריאל מדריד (ספורט 5) בליגת האלופות, הניב 6.8%.

 

משדר הבחירות עם סיון רהב מאיר (קשת 12) - 10.1%, היום שהיה (רשת 13) - 7%, חדשות הלילה (כאן 11) - 3.1%.

 

רצועת בוקר – תוצאות הבחירות:

קשת 12: משדר הבחירות (מ-7:00) - 9%, חדשות הבוקר עם ניב רסקין (מ-8:30) - 6.2%.

רשת 13: משדר בחירות (מ-7:00) - 5.3%, העולם הבוקר עם אברי גלעד וטלי מץ (מ-9:00) - 2.6%.

 

רצועת 16-20:

קשת 12: מהדורה ראשונה - 6.6%, חמש עם רפי רשף - 10.5%, שש עם עודד בן עמי - 12.8%, מהדורה מוקדמת - 14.9%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון – מהדורה מוקדמת - 4.1%, החדשות עם יעקב אילון - 5.3%, לפני החדשות עם אודי סגל - 5.9%, מהדורה מוקדמת - 7%.

כאן 11 (מ-17:00): ערב ערב - 1.5%, קלמן סג"ל - 18:00, מהדורה מוקדמת - 2.4%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חדשות 13 הסוף 23/09/2019 00:28
    הגב לתגובה זו
    עורך מהדורה שלא מתפקד 4 שנים.
  • 1.
    כלכלן 19/09/2019 20:34
    הגב לתגובה זו
    תמיד עוברים לערוץ אחר בעת פרסומת. חבל על הכסף של המפרסמים
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״