תוצאות הבחירות מבלבלות - אבל בטלוויזיה חדשות 12 ניצחה
יום הבחירות והיום שלאחריו – עם ניתוח התוצאות שמציבות את המערכת הפוליטית באי-ודאות, היו יומיים טובים עבור חדשות 12 של קשת. מהדורת החדשות המורחבת שלה רשמה אמש (יום ד') נתון נהדר של 21.1% בקרב הקהל היהודי ו-568 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. החדשות פתחו פער גדול על פני חדשות 13 שהניבה 8.7% (249K), וחדשות הערב (כאן 11) עם 5% (131K).
בפריים-טיים ספיישל מאסטר שף (קשת 12) ניפק 19% (501K), מול חצי גמר המרוץ למיליון (רשת 13) שלא מצליח להתחזק – ורשם 12.5% (347K). האזרח גואטה (כאן 11) הסתפקה ב-2.7% (84K), אבל עוד לפני מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 3.9% (123K). המשחק המדהים של פ.ס.ז' שהביסה 3:0 את ריאל מדריד (ספורט 5) בליגת האלופות, הניב 6.8%.
משדר הבחירות עם סיון רהב מאיר (קשת 12) - 10.1%, היום שהיה (רשת 13) - 7%, חדשות הלילה (כאן 11) - 3.1%.
רצועת בוקר – תוצאות הבחירות:
קשת 12: משדר הבחירות (מ-7:00) - 9%, חדשות הבוקר עם ניב רסקין (מ-8:30) - 6.2%.
רשת 13: משדר בחירות (מ-7:00) - 5.3%, העולם הבוקר עם אברי גלעד וטלי מץ (מ-9:00) - 2.6%.
רצועת 16-20:
קשת 12: מהדורה ראשונה - 6.6%, חמש עם רפי רשף - 10.5%, שש עם עודד בן עמי - 12.8%, מהדורה מוקדמת - 14.9%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון – מהדורה מוקדמת - 4.1%, החדשות עם יעקב אילון - 5.3%, לפני החדשות עם אודי סגל - 5.9%, מהדורה מוקדמת - 7%.
כאן 11 (מ-17:00): ערב ערב - 1.5%, קלמן סג"ל - 18:00, מהדורה מוקדמת - 2.4%.
- 2.חדשות 13 הסוף 23/09/2019 00:28הגב לתגובה זועורך מהדורה שלא מתפקד 4 שנים.
- 1.כלכלן 19/09/2019 20:34הגב לתגובה זותמיד עוברים לערוץ אחר בעת פרסומת. חבל על הכסף של המפרסמים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
