מעיין יחבס
צילום: גיל חיון

ביס גדול: יחבס יטפל בצ'יזקייק פקטורי, Keds ו'רידמן'

יחבס פותח את 2018 בתנופה. "עד לפני שנתיים מוצר הדגל שלנו היה ניהול רשתות חברתיות", הוא אומר
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום MY SOCIAL בבעלותו של מעיין יחבס, המתמחה בעולמות הסושיאל, פותח את 2018 עם 3 תקציבים חדשים: רשת צ'יזקייק פקטורי שהחלה במהלך חדירה לשוק הישראלי וכבר מחזיקה ב-2 סניפים, מותג האופנה הבינלאומי KEDS ומכללת רידמן.

מותג המסעדנות צ'יזקייק פקטורי (Cheese cake factory) שנחת בשנה החולפת בישראל מונה כיום 2 סניפים (גינדי תל אביב וקניון שרונים), עם סניף שלישי שעתיד להיפתח בחודש הבא בדיזינגוף סנטר. MY SOCIAL של יחבס מטפל בתקציב הדיגיטל של הרשת שעתידה למנות עד סוף השנה כ-10 סניפים ברחבי הארץ.

"עד לפני שנתיים מוצר הדגל שלנו היה ניהול רשתות חברתיות, אבל אנחנו מוצאים את עצמנו יושבים מול מותגים רבים שרוצים לקבל מאיתנו חבילה שיווקית מלאה - ONE STOP SHOP, ואנחנו לגמרי חיבקנו את האתגר הזה" אומר יחבס.

עוד הוא מוסיף: "כיום אין שירות פרסומי שאנחנו לא יודעים להציע ללקוחות שלנו וכפי שזה נראה מותגים רבים נעים לאזור הזה. רבים מהמותגים הבינו שעבודה דיגיטלית חכמה וניהול נכון של רשתות חברתיות הם אחד מאבני היסוד בפעילות השיווקית של מותגים כיום, ולכך מצטרפים שירותי נוספים שלמדנו לתת כדי להקל על מנהלי השיווק שרוצים להפחית את כמות הספקים עימם הם עובדים ולקבל חבילה פרסומית מקיפה בבית אחד".   

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דניאל 22/01/2018 19:49
    הגב לתגובה זו
    מקווה שלא כמו בלקוח הקודם שפרסמו( מוצריי היגיינה ואיפור בתוך לחמניות ואריזות של קנדומים משומשים על פיצה) שלא יפרסמו הפעם עוגות גבינה עם עכברים שמכרסמים את האוכל.
  • 2.
    מוטי החוקר 22/01/2018 16:32
    הגב לתגובה זו
    כדאי שאייס יעשו תחקיר כמה זמן הלקוחות שורדים שם במקום להוציא אייטם בכל פעם שמצטרף לקוח. הם מחזיקים שם חודשיים טופ ובורחים בגלל ניהול כושל
  • דן הקורא תגובות 23/01/2018 11:11
    הגב לתגובה זו
    היי מוטי החוקר למה אתה אוהב להסתתר מאחורי שם מפגר? כואב לך קצת שאנשים אחרים מסתתרים ואתה מגיב כמו ג'וק?
  • מוטי החוקר 23/01/2018 12:17
    היי דן גוליק מה שלומך? אני לא מתחבא, באמת קוראים לי מוטי ולא מותי כמו שכתבת בעילגות. זו האמת לאמיתה, לקוחות נוטשים אתכם כמו שנוטשים בהוט והעבודה שלכם לא טובה. עכשיו אני יכול לרדת לרמה שלך ולהגיד שהעבודה מביכה, שהנזק שאתם עשיתם ללקוחות שלכם הוא מטורף, שאתם לוקחים קרדיט על עבודות של משרדי פרסום בקמפיינים שעשיתם בהם רק סושיאל וכותבים שעשיתם הכל, אני יכול לכתוב שרמת הכתיבה שלכם בתגובות לגולשים היא מביכה ראה את הנזק שעשיתם בקמפיין לסלטים המביך שהיה אבל עזוב פשוט אומר שאתם מאוד טובים ביחסי ציבור לעצמכם, לא טובים בפרסום, נקודה.
  • 1.
    אוי זה מעניין מאוד! (ל"ת)
    gri 22/01/2018 16:16
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.