מעיין יחבס
צילום: גיל חיון

ביס גדול: יחבס יטפל בצ'יזקייק פקטורי, Keds ו'רידמן'

יחבס פותח את 2018 בתנופה. "עד לפני שנתיים מוצר הדגל שלנו היה ניהול רשתות חברתיות", הוא אומר
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום MY SOCIAL בבעלותו של מעיין יחבס, המתמחה בעולמות הסושיאל, פותח את 2018 עם 3 תקציבים חדשים: רשת צ'יזקייק פקטורי שהחלה במהלך חדירה לשוק הישראלי וכבר מחזיקה ב-2 סניפים, מותג האופנה הבינלאומי KEDS ומכללת רידמן.

מותג המסעדנות צ'יזקייק פקטורי (Cheese cake factory) שנחת בשנה החולפת בישראל מונה כיום 2 סניפים (גינדי תל אביב וקניון שרונים), עם סניף שלישי שעתיד להיפתח בחודש הבא בדיזינגוף סנטר. MY SOCIAL של יחבס מטפל בתקציב הדיגיטל של הרשת שעתידה למנות עד סוף השנה כ-10 סניפים ברחבי הארץ.

"עד לפני שנתיים מוצר הדגל שלנו היה ניהול רשתות חברתיות, אבל אנחנו מוצאים את עצמנו יושבים מול מותגים רבים שרוצים לקבל מאיתנו חבילה שיווקית מלאה - ONE STOP SHOP, ואנחנו לגמרי חיבקנו את האתגר הזה" אומר יחבס.

עוד הוא מוסיף: "כיום אין שירות פרסומי שאנחנו לא יודעים להציע ללקוחות שלנו וכפי שזה נראה מותגים רבים נעים לאזור הזה. רבים מהמותגים הבינו שעבודה דיגיטלית חכמה וניהול נכון של רשתות חברתיות הם אחד מאבני היסוד בפעילות השיווקית של מותגים כיום, ולכך מצטרפים שירותי נוספים שלמדנו לתת כדי להקל על מנהלי השיווק שרוצים להפחית את כמות הספקים עימם הם עובדים ולקבל חבילה פרסומית מקיפה בבית אחד".   

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דניאל 22/01/2018 19:49
    הגב לתגובה זו
    מקווה שלא כמו בלקוח הקודם שפרסמו( מוצריי היגיינה ואיפור בתוך לחמניות ואריזות של קנדומים משומשים על פיצה) שלא יפרסמו הפעם עוגות גבינה עם עכברים שמכרסמים את האוכל.
  • 2.
    מוטי החוקר 22/01/2018 16:32
    הגב לתגובה זו
    כדאי שאייס יעשו תחקיר כמה זמן הלקוחות שורדים שם במקום להוציא אייטם בכל פעם שמצטרף לקוח. הם מחזיקים שם חודשיים טופ ובורחים בגלל ניהול כושל
  • דן הקורא תגובות 23/01/2018 11:11
    הגב לתגובה זו
    היי מוטי החוקר למה אתה אוהב להסתתר מאחורי שם מפגר? כואב לך קצת שאנשים אחרים מסתתרים ואתה מגיב כמו ג'וק?
  • מוטי החוקר 23/01/2018 12:17
    היי דן גוליק מה שלומך? אני לא מתחבא, באמת קוראים לי מוטי ולא מותי כמו שכתבת בעילגות. זו האמת לאמיתה, לקוחות נוטשים אתכם כמו שנוטשים בהוט והעבודה שלכם לא טובה. עכשיו אני יכול לרדת לרמה שלך ולהגיד שהעבודה מביכה, שהנזק שאתם עשיתם ללקוחות שלכם הוא מטורף, שאתם לוקחים קרדיט על עבודות של משרדי פרסום בקמפיינים שעשיתם בהם רק סושיאל וכותבים שעשיתם הכל, אני יכול לכתוב שרמת הכתיבה שלכם בתגובות לגולשים היא מביכה ראה את הנזק שעשיתם בקמפיין לסלטים המביך שהיה אבל עזוב פשוט אומר שאתם מאוד טובים ביחסי ציבור לעצמכם, לא טובים בפרסום, נקודה.
  • 1.
    אוי זה מעניין מאוד! (ל"ת)
    gri 22/01/2018 16:16
    הגב לתגובה זו
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)

ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר

בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?

רן קידר |

קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.

ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.

לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק. 

כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?

סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.

מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא. 

מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.