מעיין יחבס
צילום: גיל חיון

ביס גדול: יחבס יטפל בצ'יזקייק פקטורי, Keds ו'רידמן'

יחבס פותח את 2018 בתנופה. "עד לפני שנתיים מוצר הדגל שלנו היה ניהול רשתות חברתיות", הוא אומר
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום MY SOCIAL בבעלותו של מעיין יחבס, המתמחה בעולמות הסושיאל, פותח את 2018 עם 3 תקציבים חדשים: רשת צ'יזקייק פקטורי שהחלה במהלך חדירה לשוק הישראלי וכבר מחזיקה ב-2 סניפים, מותג האופנה הבינלאומי KEDS ומכללת רידמן.

מותג המסעדנות צ'יזקייק פקטורי (Cheese cake factory) שנחת בשנה החולפת בישראל מונה כיום 2 סניפים (גינדי תל אביב וקניון שרונים), עם סניף שלישי שעתיד להיפתח בחודש הבא בדיזינגוף סנטר. MY SOCIAL של יחבס מטפל בתקציב הדיגיטל של הרשת שעתידה למנות עד סוף השנה כ-10 סניפים ברחבי הארץ.

"עד לפני שנתיים מוצר הדגל שלנו היה ניהול רשתות חברתיות, אבל אנחנו מוצאים את עצמנו יושבים מול מותגים רבים שרוצים לקבל מאיתנו חבילה שיווקית מלאה - ONE STOP SHOP, ואנחנו לגמרי חיבקנו את האתגר הזה" אומר יחבס.

עוד הוא מוסיף: "כיום אין שירות פרסומי שאנחנו לא יודעים להציע ללקוחות שלנו וכפי שזה נראה מותגים רבים נעים לאזור הזה. רבים מהמותגים הבינו שעבודה דיגיטלית חכמה וניהול נכון של רשתות חברתיות הם אחד מאבני היסוד בפעילות השיווקית של מותגים כיום, ולכך מצטרפים שירותי נוספים שלמדנו לתת כדי להקל על מנהלי השיווק שרוצים להפחית את כמות הספקים עימם הם עובדים ולקבל חבילה פרסומית מקיפה בבית אחד".   

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דניאל 22/01/2018 19:49
    הגב לתגובה זו
    מקווה שלא כמו בלקוח הקודם שפרסמו( מוצריי היגיינה ואיפור בתוך לחמניות ואריזות של קנדומים משומשים על פיצה) שלא יפרסמו הפעם עוגות גבינה עם עכברים שמכרסמים את האוכל.
  • 2.
    מוטי החוקר 22/01/2018 16:32
    הגב לתגובה זו
    כדאי שאייס יעשו תחקיר כמה זמן הלקוחות שורדים שם במקום להוציא אייטם בכל פעם שמצטרף לקוח. הם מחזיקים שם חודשיים טופ ובורחים בגלל ניהול כושל
  • דן הקורא תגובות 23/01/2018 11:11
    הגב לתגובה זו
    היי מוטי החוקר למה אתה אוהב להסתתר מאחורי שם מפגר? כואב לך קצת שאנשים אחרים מסתתרים ואתה מגיב כמו ג'וק?
  • מוטי החוקר 23/01/2018 12:17
    היי דן גוליק מה שלומך? אני לא מתחבא, באמת קוראים לי מוטי ולא מותי כמו שכתבת בעילגות. זו האמת לאמיתה, לקוחות נוטשים אתכם כמו שנוטשים בהוט והעבודה שלכם לא טובה. עכשיו אני יכול לרדת לרמה שלך ולהגיד שהעבודה מביכה, שהנזק שאתם עשיתם ללקוחות שלכם הוא מטורף, שאתם לוקחים קרדיט על עבודות של משרדי פרסום בקמפיינים שעשיתם בהם רק סושיאל וכותבים שעשיתם הכל, אני יכול לכתוב שרמת הכתיבה שלכם בתגובות לגולשים היא מביכה ראה את הנזק שעשיתם בקמפיין לסלטים המביך שהיה אבל עזוב פשוט אומר שאתם מאוד טובים ביחסי ציבור לעצמכם, לא טובים בפרסום, נקודה.
  • 1.
    אוי זה מעניין מאוד! (ל"ת)
    gri 22/01/2018 16:16
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״