ביס גדול: יחבס יטפל בצ'יזקייק פקטורי, Keds ו'רידמן'
משרד הפרסום MY SOCIAL בבעלותו של מעיין יחבס, המתמחה בעולמות הסושיאל, פותח את 2018 עם 3 תקציבים חדשים: רשת צ'יזקייק פקטורי שהחלה במהלך חדירה לשוק הישראלי וכבר מחזיקה ב-2 סניפים, מותג האופנה הבינלאומי KEDS ומכללת רידמן.
מותג המסעדנות צ'יזקייק פקטורי (Cheese cake factory) שנחת בשנה החולפת בישראל מונה כיום 2 סניפים (גינדי תל אביב וקניון שרונים), עם סניף שלישי שעתיד להיפתח בחודש הבא בדיזינגוף סנטר. MY SOCIAL של יחבס מטפל בתקציב הדיגיטל של הרשת שעתידה למנות עד סוף השנה כ-10 סניפים ברחבי הארץ.
"עד לפני שנתיים מוצר הדגל שלנו היה ניהול רשתות חברתיות, אבל אנחנו מוצאים את עצמנו יושבים מול מותגים רבים שרוצים לקבל מאיתנו חבילה שיווקית מלאה - ONE STOP SHOP, ואנחנו לגמרי חיבקנו את האתגר הזה" אומר יחבס.
עוד הוא מוסיף: "כיום אין שירות פרסומי שאנחנו לא יודעים להציע ללקוחות שלנו וכפי שזה נראה מותגים רבים נעים לאזור הזה. רבים מהמותגים הבינו שעבודה דיגיטלית חכמה וניהול נכון של רשתות חברתיות הם אחד מאבני היסוד בפעילות השיווקית של מותגים כיום, ולכך מצטרפים שירותי נוספים שלמדנו לתת כדי להקל על מנהלי השיווק שרוצים להפחית את כמות הספקים עימם הם עובדים ולקבל חבילה פרסומית מקיפה בבית אחד".
- 3.דניאל 22/01/2018 19:49הגב לתגובה זומקווה שלא כמו בלקוח הקודם שפרסמו( מוצריי היגיינה ואיפור בתוך לחמניות ואריזות של קנדומים משומשים על פיצה) שלא יפרסמו הפעם עוגות גבינה עם עכברים שמכרסמים את האוכל.
- 2.מוטי החוקר 22/01/2018 16:32הגב לתגובה זוכדאי שאייס יעשו תחקיר כמה זמן הלקוחות שורדים שם במקום להוציא אייטם בכל פעם שמצטרף לקוח. הם מחזיקים שם חודשיים טופ ובורחים בגלל ניהול כושל
- דן הקורא תגובות 23/01/2018 11:11הגב לתגובה זוהיי מוטי החוקר למה אתה אוהב להסתתר מאחורי שם מפגר? כואב לך קצת שאנשים אחרים מסתתרים ואתה מגיב כמו ג'וק?
- מוטי החוקר 23/01/2018 12:17היי דן גוליק מה שלומך? אני לא מתחבא, באמת קוראים לי מוטי ולא מותי כמו שכתבת בעילגות. זו האמת לאמיתה, לקוחות נוטשים אתכם כמו שנוטשים בהוט והעבודה שלכם לא טובה. עכשיו אני יכול לרדת לרמה שלך ולהגיד שהעבודה מביכה, שהנזק שאתם עשיתם ללקוחות שלכם הוא מטורף, שאתם לוקחים קרדיט על עבודות של משרדי פרסום בקמפיינים שעשיתם בהם רק סושיאל וכותבים שעשיתם הכל, אני יכול לכתוב שרמת הכתיבה שלכם בתגובות לגולשים היא מביכה ראה את הנזק שעשיתם בקמפיין לסלטים המביך שהיה אבל עזוב פשוט אומר שאתם מאוד טובים ביחסי ציבור לעצמכם, לא טובים בפרסום, נקודה.
- 1.אוי זה מעניין מאוד! (ל"ת)gri 22/01/2018 16:16הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
