על רקע הרייטינג הנמוך: כאן עולה בקמפיין פרגון עצמי - צפו
תאגיד השידור הציבורי כאן יעלה במהלך היום (יום ה') בקמפיין פנימי לחשיפת התוכן במספרים. בין היתר יחשוף את מספר צרכני התוכן הדיגיטלי שלו, וגם את מספר הנחשפים לתכני הטלוויזיה שלו מדי ערב.
קמפיין זה מגיע דווקא בתקופה מאתגרת בלשון המעטה לתאגיד - עם נתוני רייטינג נמוכים מאד על רקע הפיצול בערוץ 2 שפגע קשה בכאן וטענות לבזבוז כספי ציבור. כזכור, גם שר התקשורת איוב קרא התייחס לרייטינג ותהה מדוע צריך שידור ציבורי שזוכה לרייטינג של 1.5% בלבד. המטרה של כאן היא להצביע על כך שהתכנים שהוא מפיק מגיעים לקהלים רבים.
את הקמפיין הנוכחי יובילו למשל מלך זילברשלג (שיתייחס לנתוני הדיגיטל החזקים של התאגיד) ואיתי הרמן, כוכב שעשועון הידע המרדף (התכנית הנצפית ביותר בכאן 11).
- 4.ריקי 02/01/2018 20:45הגב לתגובה זואני צופה אך ורק בערוץ כאן. ללא ערוץ זה אין מה לראות. לא ניתן להתחרות בערוצים הפונים למכנה המשותף הנמוך ביותר. תנו למי שאינו מוצא עניין בערוצים המסחריים לרוות נחת מרמת שידורים איכותית, שפויה, מיהמנה, רצינית , מעניינת ומכבדת את עורכיה וצופיה. רייטינג אינו מלמד על אכות ומעולם תוכן אמיתי לא נימדד בכמות אלא באכות. רייטינג אינו אלא פייקינג...
- 3.עדי 31/12/2017 10:10הגב לתגובה זועושים פירסומות עצמיות ומבזבזים עוד כסף ציבורי. כשלתם ! הביתה ! להביא אנשים שמבינים בטלויזיה. ניתן בקלות יחסית להפיק סדרות נהדרות ותוכן איכותי וקליל לערוץ ציבורי. ראה ביביסי PBS וכו'. ולנו מה נותנים ? תוכנית בובות שוביניסטית ששייכת למאה שעברה. שידורים חוזרים של הפקות ערוץ 1 ישנות. ותוכנית אירוח מקרטון עם מנחה לא מצחיק בעליל. חבלללל
- אחד 25/01/2018 13:30הגב לתגובה זוהבריטי ב-2015. ריימיק לחרצופים. שילוב של אנימציה ובובות שיכולות לעשות יותר דברים.
- 2.כשלון התאגיד 30/12/2017 22:34הגב לתגובה זועצוב
- 1.מודי 28/12/2017 17:18הגב לתגובה זוחהחהחהחהחהחהחהחה. כל כך מצחיק אבל אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. חהחהחהחהחהחהחה

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7