כאן 11 תאגיד השידור
צילום: רפי דלויה

הברודקסטים מתפארים ב-HD? כאן כבר בדרך ל-4K

בשלב הראשון יעביר התאגיד תכנים בדיגיטל - ביוטיוב ובאתר - בשיטה זו, שחדה פי 4 מ-HD הוותיק בן ה-15. בשלב הבא כאן 11 ישדר מספר משחקים מהמונדיאל בשיטה זו
אלכסנדר כץ | (7)

כאן 11 יהיה ערוץ הברודקאסט הראשון בישראל שישדר בשיטת השידור 4K. ההכרזה הזו מגיעה על רקע פיצול ערוץ 2 והיציאה של 3 הערוצים המסחריים לאפיקים חדשים, והתפארותם בעובדה שהם מתחילים לשדר ב-HD, שיטה בה משודרים ערוצים בארה"ב וברחבי העולם כבר מתחילת שנות ה-2000.

 

רזולוציית התמונה בטכנולוגיית ה-4K גבוהה פי 4 מ-Full HD, וכך התמונה חדה הרבה יותר. בשלב ראשון תאגיד השידור יתחיל לשדר ב-4K תוכן דיגיטלי בערוץ היוטיוב ובאתר האינטרנט שלו. בהמשך הוא מתכוון לשדר את חלק ממשחקי המונדיאל בשיטה זו. בארץ כבר משדרת yes כמה ערוצים בשיטה זו, בהם את ONE 4K. גם smart tv משדרת חלק מתכניה בשיטה זו.

 

"הגולשים שלנו יוכלו ליהנות מתוכן מקורי באיכות השידור המתקדמת ביותר שקיימת כיום'', מסר אלעד טנא, סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל בכאן. ''השינוי בשיטת השידור, הוא פרויקט רחב היקף הכולל היערכות טכנולוגית ומעבר לציוד מתקדם דוגמת מצלמות 4K ומסכים ייעודיים. בדומה למעבר ל-HD, אין לי ספק כי הצרכנים יאמצו במהרה, ובאהבה רבה, את הטכנולוגיה החדשה''.

 

פייסבוק העולמית, שנכון להיות לא ערוכה לשידור ב-4K, אישרה לפני כשבוע שהיא עורכת בדיקות לשידור בפלטפורמה, ובתאגיד השידור כאן פנו לחברה בבקשה לאפשר להם שידור מתקדם זה גם ברשת החברתית.

 

הסרטון הראשון שיעלה באיכות שידור 4K הוא סרטון ייחודי קצר בן כ-10 דקות שיעסוק בתופעת הבולענים בים המלח, ויציג אותם כפי שלא נראו עד היום.

 

בתאגיד אומרים כי חטיבת הדיגיטל שמה לעצמה למטרה להפוך לבית של סדרות הרשת הישראליות, והיא תעלה בתחילת נובמבר סדרת רשת הומוריסטית חדשה בשם ''תמיר רץ לכנסת' במסגרתה הקומיקאי תמיר בר יעלה קמפיין רחב-היקף שבסופו יבקש להיבחר לכנסת.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איש לא צופה ב- 11. בקרוב הסגירה. הציבור לא יסכים לבזבוז 800M (ל"ת)
    רפורטר 05/11/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בהרצה? 05/11/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    קשקשנים פחדנים. אלחק 4K. מסתבר שאין גבול לטמטום
  • 3.
    פחחח וזה רק HD ולא Full HD (ל"ת)
    HD READY 03/11/2017 18:06
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רק עידן פלוס -לא נחשב (ל"ת)
    קובי 02/11/2017 22:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סיני 02/11/2017 17:23
    הגב לתגובה זו
    אז מתבקש שמונדיאל 2018 ישודר ב-4K. מה שכן זה לא מצדיק את העלות של התאגיד בסך 700M שקלים בשנה...
  • בדקתי 02/11/2017 22:41
    הגב לתגובה זו
    שלא יוצאים בכלל מקופת המדינה. 550 מיליון מאגרת הרכב ועוד 150 מיליון מהפרסומות ברדיו. אל תיתן לקרא הטיפש להשפיע עליך!
  • זה לא 700 אלא 600 מיליון ש''ח (ל"ת)
    נטו 02/11/2017 21:31
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״