Awesome: הסמנכ"ל יואב גתי הופך לשותף בחברה
לאחר 4 שנים שבהן שימש כסמנכ"ל הקריאטיב של סוכנות המיתוג Awesome, יואב גתי, מצטרף למייסד מעין פרוינד סיגלר והופך לשותף בחברה.
גתי (32) החל את דרכו בענף כקופירייטר במשרדי פרסום, כשהאחרון ביניהם היה מקאן אריקסון, שבו עבד בעבר גם פרוינד סיגלר. בשונה מהמקובל, דווקא לאחר שעבד כקופירייטר החליט גתי על שינוי בקריירה ויצא ללימודי תקשורת חזותית בשנקר. מיד עם סיום לימודיו הצטרף לפרוינד ויחד הקימו את סוכנות המיתוג בתל-אביב.
בתגובה לאייס אמר גתי: "מהיום הראשון שהצטרפתי למעין והקמנו את Awesome, הסוכנות הזאת הייתה בית בשבילי. להפוך לשותף ולהוביל ביחד עם מעין את את העתיד של Awesome זה כבוד עצום. (אמא את קוראת את זה?!)".
Awesome Tel Aviv, שהוקמה לפני 6 שנים, מטפלת במספר לקוחות מרכזיים בשוק הישראלי ואחראית להובלת תהליכי מיתוג בולטים שנראו לאחרונה. מלקוחותיה ניתן למנות את מיקרוסופט, קרולינה למקה, הודיס, כתר, ארומה בתל אביב, טבע, Pepper, Fiverr, עיריית ת"א, ישראייר, gett ועוד.
- 3.בלון נפוח (ל"ת)טל 08/05/2017 11:00הגב לתגובה זו
- 2.גתי הוא ערימה של כישרון (ל"ת)אלעד 07/05/2017 17:35הגב לתגובה זו
- 1.בר 07/05/2017 12:48הגב לתגובה זוחבל שלקחו מהם את הודיס אבל, היה לקוח גדול שלהם
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
