אחרי עשור: ירון בר עוזב את ONE - לטובת פלייבאז
ירון בר מצטרף לפלטפורמת יצירת התוכן הוויראלי פלייבאז, כחלק מהמהלך להרחיב את תחומי פעילותה בישראל. בר שימש בעשור האחרון כסמנכ"ל המכירות של אתר ONE, ובתפקידו החדש יהיה מנהל הפעילות המסחרית מול מפרסמים של פלייבאז בישראל.
ההחלטה לגייס את בר היא חלק מתהליך הצמיחה של פלייבאז, שאחראית על יצירת תכנים ויראליים בגופי תקשורת רבים, תוך שימוש במגוון פורמטים המעודדים מעורבות משתמשים ושיתוף במדיה חברתית. למעלה מ-12 אלף מפרסמים ואתרי תוכן משתמשים בפלטפורמה של פלייבאז, בהם אמריקן אקספרס, הפינגטון פוסט, פורד, CNBC, ועוד. גם בישראל הפלטפורמה הזאת פופולרית למדי.
מאז נוסדה ב 2012, מושכת החברה עשרות מליוני משתמשים מדי חודש ואף העפילה לראש רשימת האתרים המשותפים בפייסבוק לשנת 2015. גיוס ההון האחרון של פלייבאז, אותו הובילה חברת דיסני העולמית, מביא את סך כל ההשקעות בחברה ל-31 מליון דולר. לפלייבאז משרדים בניו יורק, תל אביב, לונדון, המבורג, נאשוויל, לוס אנג'לס, סאו פאולו ובקרוב בייג'ינג.
בר הגיע לאתר ONE ב-2006, בתקופה בה מכרה החברה שטחי פרסום באתר הספורט ONE בלבד. מאז התרחבה פעילות מחלקת המכירות למכירת שטחי פרסום ותוכן שווקי באפליקציה, מכירת חסויות בתכנית הספורט של ONE המשודרת ברדיו תל אביב ובסינדיקציה במספר תחנות אזוריות, ומ-2011 למכירת חסויות בערוץ ONE, שבשנה וחצי האחרונות התחזק מאד עם רכישת זכויות השידור של הליגה הספרדית.
מנכ"ל ONE אודי מילנר מסר: "אני רוצה להודות לירון על 10 שנות פעילות בחברה. עברנו דרך ארוכה ביחד בהם הגענו לשיאים בתחומים רבים. מאחל לירון הרבה הצלחה בהמשך הדרך".
סמנכ"ל מכירות גלובאלי פלייבאז, נעם קורין הוסיף: " אנו מברכים על הצטרפותו של ירון ובטוחים שביחד נמשיך ונחזק את השוק הישראלי כחלק מצמיחתנו הגלובאלית".
יעל שפריר, מנהלת פעילות Playbuzz MENA: "שמחים ששחקן נשמה כמו ירון מצטרף לנבחרת שלנו ויעזור להכניס את השוק הישראלי למגרש התוכן של הגדולים".
- 14.ירון אתה מלך! (ל"ת)תומר 25/09/2016 19:11הגב לתגובה זו
- 13.אילן פ. 25/09/2016 18:22הגב לתגובה זואיש מכירות בעל אנושיות, אמפטיה והבנה. כל הכבוד, ברכות על השדרוג.
- 12.איש יקר ומשובח.בהצלחה (ל"ת)לימור.ל 25/09/2016 17:23הגב לתגובה זו
- 11.המכר 25/09/2016 16:42הגב לתגובה זואיש המכירות מספר 1 בתעשיה. קודם כל בן אדם. מה שכל כל חסר לאנשים בתעשיה שלנו. ירון יכול למכור לך את הרכב שכבר בבעלותך והוא יעשה את זה עם המון חן ונחישות. פשוט מספר 1. גיוס מדהים של פלייבאז. שיתנו לו לעבוד ויגבו אותו. אץ המספרים הוא בוודאות יביא
- 10.אשריחן 25/09/2016 15:49הגב לתגובה זוכל הכבוד פלייבאז זה גיוס מדהים, בזמן הנכון, ונראה שהכל הולך להתחבר. אבידה גדולה ל-one ולמסי ורונאלדו שאיבדו צלע חשובה במשולש האימים "מסי-רונאלדו- ירון".
- 9.עופר המדר 25/09/2016 15:26הגב לתגובה זוהמון בהצלחה!
- 8.מנהלת מכירות כלשהי 25/09/2016 15:20הגב לתגובה זוירון בר מספר 1
- 7.דנה 25/09/2016 14:51הגב לתגובה זוWOW יהיה מוזר בלי ירון בONE . בהצלחה יא מלך
- 6.אשריך ירון ?? בהצלחה (ל"ת)יואבי 25/09/2016 14:42הגב לתגובה זו
- 5.נדיר נדיריהו 25/09/2016 14:42הגב לתגובה זומספר אחד בשוק. אין על ירון.
- 4.נדיר נדיריהו 25/09/2016 14:41הגב לתגובה זומספר אחד בשוק. אין על ירון.
- 3.תותח על!!! המון בהצלחה (ל"ת)סיון 25/09/2016 13:44הגב לתגובה זו
- 2.לקוח מרוצה 25/09/2016 13:42הגב לתגובה זואין יותר חזק ממנו במכירות. אני כבר עושה איתו עסקים מעל 15 שנה. נשמה וטובה ומילה זאת מילה. כיף להביא לו כסף! בהצלחה ירוני
- 1.רפי 25/09/2016 13:34הגב לתגובה זואין משיהוא יותר נכון לפלייבאז מירון- סחטיין

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.