אחרי עשור: ירון בר עוזב את ONE - לטובת פלייבאז
ירון בר מצטרף לפלטפורמת יצירת התוכן הוויראלי פלייבאז, כחלק מהמהלך להרחיב את תחומי פעילותה בישראל. בר שימש בעשור האחרון כסמנכ"ל המכירות של אתר ONE, ובתפקידו החדש יהיה מנהל הפעילות המסחרית מול מפרסמים של פלייבאז בישראל.
ההחלטה לגייס את בר היא חלק מתהליך הצמיחה של פלייבאז, שאחראית על יצירת תכנים ויראליים בגופי תקשורת רבים, תוך שימוש במגוון פורמטים המעודדים מעורבות משתמשים ושיתוף במדיה חברתית. למעלה מ-12 אלף מפרסמים ואתרי תוכן משתמשים בפלטפורמה של פלייבאז, בהם אמריקן אקספרס, הפינגטון פוסט, פורד, CNBC, ועוד. גם בישראל הפלטפורמה הזאת פופולרית למדי.
מאז נוסדה ב 2012, מושכת החברה עשרות מליוני משתמשים מדי חודש ואף העפילה לראש רשימת האתרים המשותפים בפייסבוק לשנת 2015. גיוס ההון האחרון של פלייבאז, אותו הובילה חברת דיסני העולמית, מביא את סך כל ההשקעות בחברה ל-31 מליון דולר. לפלייבאז משרדים בניו יורק, תל אביב, לונדון, המבורג, נאשוויל, לוס אנג'לס, סאו פאולו ובקרוב בייג'ינג.
בר הגיע לאתר ONE ב-2006, בתקופה בה מכרה החברה שטחי פרסום באתר הספורט ONE בלבד. מאז התרחבה פעילות מחלקת המכירות למכירת שטחי פרסום ותוכן שווקי באפליקציה, מכירת חסויות בתכנית הספורט של ONE המשודרת ברדיו תל אביב ובסינדיקציה במספר תחנות אזוריות, ומ-2011 למכירת חסויות בערוץ ONE, שבשנה וחצי האחרונות התחזק מאד עם רכישת זכויות השידור של הליגה הספרדית.
מנכ"ל ONE אודי מילנר מסר: "אני רוצה להודות לירון על 10 שנות פעילות בחברה. עברנו דרך ארוכה ביחד בהם הגענו לשיאים בתחומים רבים. מאחל לירון הרבה הצלחה בהמשך הדרך".
סמנכ"ל מכירות גלובאלי פלייבאז, נעם קורין הוסיף: " אנו מברכים על הצטרפותו של ירון ובטוחים שביחד נמשיך ונחזק את השוק הישראלי כחלק מצמיחתנו הגלובאלית".
יעל שפריר, מנהלת פעילות Playbuzz MENA: "שמחים ששחקן נשמה כמו ירון מצטרף לנבחרת שלנו ויעזור להכניס את השוק הישראלי למגרש התוכן של הגדולים".
- 14.ירון אתה מלך! (ל"ת)תומר 25/09/2016 19:11הגב לתגובה זו
- 13.אילן פ. 25/09/2016 18:22הגב לתגובה זואיש מכירות בעל אנושיות, אמפטיה והבנה. כל הכבוד, ברכות על השדרוג.
- 12.איש יקר ומשובח.בהצלחה (ל"ת)לימור.ל 25/09/2016 17:23הגב לתגובה זו
- 11.המכר 25/09/2016 16:42הגב לתגובה זואיש המכירות מספר 1 בתעשיה. קודם כל בן אדם. מה שכל כל חסר לאנשים בתעשיה שלנו. ירון יכול למכור לך את הרכב שכבר בבעלותך והוא יעשה את זה עם המון חן ונחישות. פשוט מספר 1. גיוס מדהים של פלייבאז. שיתנו לו לעבוד ויגבו אותו. אץ המספרים הוא בוודאות יביא
- 10.אשריחן 25/09/2016 15:49הגב לתגובה זוכל הכבוד פלייבאז זה גיוס מדהים, בזמן הנכון, ונראה שהכל הולך להתחבר. אבידה גדולה ל-one ולמסי ורונאלדו שאיבדו צלע חשובה במשולש האימים "מסי-רונאלדו- ירון".
- 9.עופר המדר 25/09/2016 15:26הגב לתגובה זוהמון בהצלחה!
- 8.מנהלת מכירות כלשהי 25/09/2016 15:20הגב לתגובה זוירון בר מספר 1
- 7.דנה 25/09/2016 14:51הגב לתגובה זוWOW יהיה מוזר בלי ירון בONE . בהצלחה יא מלך
- 6.אשריך ירון ?? בהצלחה (ל"ת)יואבי 25/09/2016 14:42הגב לתגובה זו
- 5.נדיר נדיריהו 25/09/2016 14:42הגב לתגובה זומספר אחד בשוק. אין על ירון.
- 4.נדיר נדיריהו 25/09/2016 14:41הגב לתגובה זומספר אחד בשוק. אין על ירון.
- 3.תותח על!!! המון בהצלחה (ל"ת)סיון 25/09/2016 13:44הגב לתגובה זו
- 2.לקוח מרוצה 25/09/2016 13:42הגב לתגובה זואין יותר חזק ממנו במכירות. אני כבר עושה איתו עסקים מעל 15 שנה. נשמה וטובה ומילה זאת מילה. כיף להביא לו כסף! בהצלחה ירוני
- 1.רפי 25/09/2016 13:34הגב לתגובה זואין משיהוא יותר נכון לפלייבאז מירון- סחטיין
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
