M&C SAATCHI, מקסימדיה ו-OMD למען החיות: עלו בקמפיין חוצות ייחודי במחלף הסירה

משרד הפרסום M&C SAATCHI חבר לחברת השילוט וחברת המדיה למהלך פרסום פרו-בונו עבור העמותה 'הרצליה אוהבת חיות'. ייחודיות השלט נעוצה בקונסטרוקציית הסורגים על גשר המחלף
משה בנימין | (5)

משרד הפרסום M&C SAATCHI עלה היום (יום ה) בשלט חוצות ייחודי עבור עמותת הרצליה אוהבת חיות באמצעות חברת השילוט מקסימדיה וחברת המדיה OMD מבית יהושע TBWA.

שלט החוצות, במהלך פרסום שכל כולו תרומה לעמותה, עשה שימוש יצירתי בקונסטרוקציה הקיימת על גשר מחלף הסירה. עמודי המתכת הפכו למעין סורגים שמאחוריהם הוצבו תמונות הכלבים כהדמייה המציגה אותם כחיות כלואות.  

צור גולן, מנהל קריאייטיב ושותף ב-M&C SAATCHI: ״יש סיפוק אדיר כשעוזרים לעמותה קטנה ודלת אמצעים להגיע למודעות ובמיוחד להצליח למסור יותר כלבים וחתולים לאימוץ. אני גאה בפתרון הקריאטיבי שלנו ומודה לנבו כרמי מנכ״ל חברת המדיה ולחברים במקסימדיה על ההתגייסות ותרומת השלט״.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ישי 08/11/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    כרגיל במקומותינו מתאמצים להמציא רעיונות מתאמצים
  • 4.
    הכל למען היח"צ... אמ&סי סאצ'י ריק מתוכן (ל"ת)
    א עד ת' 08/11/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דלית 08/11/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    הלוואי ועוד משרדים יבינו את המצוקה של הכלבים והחתולים וילכו בעקבותיכם. רעיון מעולה ומקורי. מרגש מאוד. תודה רבה בשם החיות.
  • 2.
    עמית 08/11/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    פשוט מעולה!!!
  • 1.
    דורון 05/11/2015 22:20
    הגב לתגובה זו
    מקסימדיה!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.