Forever 21
צילום: יח"צ
TV

אומנות ה-Share: קוקה קולה מרגשת, FOREVER 21 אומנותית ו-KFC מדהימה

שיתוף, שיתוף שיתוף. FOREVER 21 הופכת כל שיתוף באינסטגרם לאומנות פיקסל מהפנטת מחוטים, KFC מחזירה את השיתוף למציאות וקוקה קולה בוחנת עד כמה אתם מוכנים לשתף. סקירת הקריאייטיב העולמית של לירון בן יעקב
לירון בן יעקב |

1. FOREVER 21 לוקחת את החיבור המוכר בין אופנה לאינסטגרם לקצה ומייצרת מסך ענק שמציג תמונות אינסטגרם מסלילי חוטים צבעוניים בלבד או יותר נכון, 6,400 אלף סלילים, שכל אחד מהם הוא פיקסל בתמונה. התוצאה, אומנות פיקסלים אופנתית ומהפנטת.

תפרו לכם שלט

 

 

2. רוב הזיכרונות שלנו עם החבר'ה עולים ישר לרשת חברתית כזו או אחרת ואז באותה מהירות גם נעלמים לנו מהזיכרון האישי. רשת המזון המהיר KFC לקחה את התובנה הזו, שימנה אותה היטב ויצרה דלי זיכרונות שכולל בתוכו גם חתיכות עוף קריספיות וגם מדפסת בלוטוס שמדפיסה בשניות כל זיכרון שאנחנו מצלמים.  

לאכול, לצלם ולהדפיס

 

 

3. קניתם קוקה קולה אחת ויצאו שתיים, מה אתם עושים? כחלק מקמפיין ShareACoke #  קוקה קולה בשיתוף פעולה עם ג'ט בלו, חברת התעופה האמריקאית, בחרו לבחון את התנהגות הניו-יורקים העסוקים בתחנת הרכבת התחתית העמוסה ביותר בארה"ב. מה קרה? רמז, מי ששיתף הרוויח בגדול.

לשתף או לא לשתף?

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.