כנען מדיה בתנועה
צילום: יח"צ

המדיה החוויתית החדשה של כנען: החוויה תישאר גם אחרי בלגיה הערב?

במוצ"ש לפני המשחק נגד וויילס השיקה 'כנען מדיה בתנועה' אוטובוס קונספט שמשלב פרסום חיצוני ופעילות חוויתית בתוכו. הלקוח הראשון הוא אדידס
כתבי אייס | (4)

חברת כנען מדיה בתנועה השיקה במוצ"ש שירות פרסומי חדש בתחום המדיה, ה-Road Show - אוטובוס קונספט ענק שמשלב פרסום חיצוני ופעילות חוויתית בתוכו. האוטובוס הושק במהלך משחק הנבחרת נגד וויילס, ברחבת אצטדיון סמי עופר בחיפה, עבור המותג אדידס, ויעמוד גם הערב ברחבת אצטדיון טדי, לפני ובמהלך משחק הנבחרת נגד בלגיה.

האוטובוס שבבעלותה של כנען מדיה בתנועה, מספק ללקוח פעילות פרסומית וחוויתית שתותאם לקהל יעד מסוים או לקהל הרחב בכל מקום ובכל זמן. האוטובוס עבר שינוי ייעוד שבמסגרתו חלל האוטובוס הוסב לחלל ריק בגודל של כ-25 מ"ר הכולל תשתיות חשמל, סאונד, אינטרנט, מסך אלקטרוני ושטחי פרסום פנימיים. כל אלו הפכו את החלל הפנימי למתחם חוויה בו יוכל המפרסם לייצר פעילות פרסומית וחוויתית בשטח.   בנוסף לפעילות הפנים, יכול האוטובוס לשמש כשלט חוצות ענק שיסתובב באזורים שיוגדרו על ידי הלקוח, ובאזורים בהם אין נוכחות או שישנה נוכחות דלילה של שלטי חוצות. כמו כן, ניתן יהיה להפעיל את האוטובוס בצירים מרכזיים כגון נתיבי איילון, כביש גהה ובצירים ראשיים בתוך הערים.   עד סוף החודש יופעל אוטובוס נוסף ועד סוף השנה מתכננים בכנען מדיה בתנועה עוד 8 אוטובוסים, בסך הכל בהשקעה במדיה שמוערכת ביותר מ-10 מיליון שקלים. ה-road show הוא קונספט חדש בישראל, אך בצרפת ובמדינות נוספות באירופה הוא קיים כבר מספר שנים, ובפעילויות אלה לקחו חלק מיטב המותגים בעולם, בהם נייקי, סמסונג, רבלון ועוד. חברות אופנה קיימו תצוגות אופנה בתוך האוטובוס, חברות למוצרי איפור הקימו עמדות בהן העניקו איפור ניסיון, חברות מזון חילקו טעימות של מוצרים חדשים וחברות סלולר שהציגו את מגוון המכשירים שלהן תוך מתן אפשרות להתנסות במכשירים וכל זאת עם ה-look & feel של חנויות הרשת.   הפעילות עם אדידס תימשך 10 ימים, ומאות האוהדים שנכנסו אליו ביום שבת, הצטלמו עם דמויות השחקנים שמיתגו את חללו הפנימי של האוטובוס. התמונות שצולמו במסגרת הפעילות נשלחו למצטלמים והועלו לפייסבוק של אדידס.   יוגב תלמי, לשעבר משנה למנכ"ל רפיד, מוביל את פעילות ה-Road Show  בישראל, וצפוי למשמש כמנכ"ל הפעילות. תלמי מסר כי "מדובר במוצר פרימיום אמיתי שיכול להשתלב בסוגים רבים של פעילויות פרסום, הן כמדיית חוצות ענקית בתנועה שיכולה לפגוש את קהל היעד במיקום שהלקוח רוצה מכיוון שאנו מאפשרים לו לבחור את צירי התנועה ואת שעות החשיפה, והן כקד"מ חוויתי".   מנכ"ל כנען מדיה בתנועה אוהד גבלי, הוסיף כי "מדובר באמצעי מדיה חדשני וייחודי במיוחד שאין כמותו כיום. בעידן זה בו הצרכנים חכמים, בררנים ואדישים יותר לכל המתרחש במדיה, עלינו לפנות אליהם בצורה שתצליח לחדור אליהם בצורה נעימה ואלגנטית כזו שתייצר אהדה למותג. לשמחתי, אלו בדיוק יתרונותיו של ה-road show. מדיה בעלת יכולת העברת מסרים מרשימה - הן בנראות והן בבולטות, לקהלים ספציפיים או רחבים שבו בזמן, מייצרת חוויה אצל הצרכן ומגבירה את אהדתו למותג".  

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    כפיר 02/04/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    הבן אדם כבר למעלה משנה מחפש במה להתעסק, וסוף סוף מצא, זה לא יתפוס בארץ... חבל על הכסף
  • 3.
    יוסי 01/04/2015 18:37
    הגב לתגובה זו
    מוצרים טובים משווקים ע"י האנשים הכי טובים. כל הכבוד!!!
  • 2.
    אחלה רעיון! (ל"ת)
    אריאל 01/04/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איתי 31/03/2015 18:28
    הגב לתגובה זו
    שאפו אנשים!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.