אחרי חופשת הלידה: עדן הראל ועודד מנשה ברצועה יומית חדשה בערוץ 20
שבוע לאחר השקת התכניות של אברי גלעד וצבי יחזקאלי, תעלה מחר ב-17:00 רצועת השידור החדשה של בני הזוג. וגם: שינויים במערך התקשורת של הערוץ
ערוץ 20 ממשיך בשינויי הלוח שלו. לאייס נודע כי מחר תעלה לאוויר רצועת שידור חדשה של הזוג עדן הראל ועודד מנשה, כמה חודשים לאחר שהתכנית הקודמת שלהם בערוץ יצאה להקפאה. בחודשים אלה ילדה הראל תינוק נוסף לבית מנשה-הראל, ואף קיבלה הצעה להתמודד בבחירות במסגרת הבית היהודי, הצעה אותה דחתה על פי הפרסומים.
התכנית החדשה תשודר מדי יום ב-17:00, ותעסוק במגוון נושאים כגון בידור, הפוליטיקה, משפחה, בריאות, תרבות, טכנולוגיה ועוד. בתכנית יציג מידי שבוע זוהר ישראל את הקטעים החמים ביותר מהרשת, יתקיים שיח זוגי עם עקיבא וענהאל מ'המירוץ למיליון' על זוגיות והורות, ואילו מלכת היופי לשעבר עדי רודניצקי תציג את ה האפליקציות החמות ביותר. במסגרת התכנית הראל ומנשה גם יעברו טיפול זוגי אינטימי בשידור ויכנסו לכושר עם מאמן הסלבס יניב גונדה.
את התכנית יערוך אלון קיש, שבשנים האחרונות עורך תכניות בערוץ 2, ערוץ 24 וערוץ הילדים. קיש התחיל את דרכו המקצועית ככתב תרבות ועורך תכניות בגל"צ. בהמשך היה עורך משנה בתכניות הלילה עם ליאור שליין ומצב האומה, ושימש עורך בתכניות צחוק מעבודה, המיזם, הפרעת קשב, אייל גולן קורא לך, היכל התהילה ועוד.
בתוך כך, נודע כי הערוץ שינה את מערך התקשורת שלו. הדוברת מינה סימן טוב סיימה את תפקידה, וכך גם משרד היח"צ של מאיה קרבט ונירית וייס שליווה את הערוץ. בשבועות האחרונים מטפלת מעיין אוחנה ממשרד דבי תקשורת, ביח"צ של הערוץ.
מערוץ 20 אישרו את הפרטים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
