ריצ'י הנטר ריצ'י האנטר
צילום: יח"צ

אחרי שנתיים וחצי באדלר חומסקי: תקציב חברת אזורים עובר למקאן ת"א

על פי הערכות, התקציב חברת הנדל"ן עומד על כ-8 מיליון שקלים בשנה. על המכרז התמודדו במקביל למקאן, גם אדלר חומסקי ויהושע TBWA
אלכסנדר כץ |

מקאן תל אביב זכה בתקציב הפרסום של חברת אזורים. מקאן התחרה במכרז על תקציב שמוערך ב-8 מיליון שקלים, יחד עם עוד כמה משרדים בולטים, בהם אדלר חומסקי ויהושע TBWA. בשנתיים האחרונות טיפל בתקציב החברה אדלר חומסקי.   אזורים היא אחת מחברות הבנייה למגורים הגדולות בישראל ופעילה כבר 50 שנה. לאחרונה השיקה את פרויקט השכונה הפרטית הרצליה הילס ובקרוב תשיק גם את מגדל המגורים הגבוה בישראל אזורים טאוור ברמת גן.   "אנו שמחים וגאים על הבחירה של חברת אזורים במקאן להובלת האסטרטגיה והמהלכים הפרסומיים בשנים הקרובות", אמר היום ריצ'י האנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן תל אביב. "בשוק הנדל"ן ישנה תחרות גדולה ואתגרים רבים, ואנו מצפים לבסס עם אזורים שיתוף פעולה פורה וארוך שיאפשר לנו להעפיל יחד לפסגות חדשות".   קארן אבנם, מנהלת חטיבת הלקוחות של אזורים, הוסיפה כי "אני מאמינה כי יחד עם מקאן נוכל לעמוד בכל האתגרים המשמעותיים ששמנו לעצמנו בשנים הקרובות. תכנית העבודה של אזורים בשנים הקרובות מתאפיינת בהשקת פרויקטים גדולים ומשמעותיים בשוק הנדל"ן, קפיצת מדרגה בתפיסת המותג ובכניסה לעולמות האינטרקטיב והחדשנות במערכת היחסים עם לקוחותיה".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה