ארז טל אוניברסיטת אריאל
צילום: צילום: באדיבות אוניברסיטת אריאל

ארז טל ריאליסט? "כל מי שעוסק בבידור - צריך לדעת שבשלב מסוים זה נגמר"

כך אמר מנחה 'האח הגדול' בשיחה עם סטודנטים לתקשורת באוניברסיטת אריאל, בנוגע לפרשת דודו טופז. הוא גם טען כי אין סתירה בין רייטינג לאיכות
כתבי אייס | (1)

"כל מי שעוסק בבידור, כמו בכדורגל או בדוגמנות, צריך לדעת שבשלב מסוים זה נגמר, ועליו להיות מוכן לזה", כך אמר השבוע ארז טל בשיחה עם סטודנטים ואנשי סגל בבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל. את הדברים אמר טל לגבי שאלה שנשאלה על פרשת דודו טופז ז"ל, שעל פי החשד תכנן לפגוע גם בטל עצמו.

טל השתתף בתכנית "מפגשים עם התעשייה" שבה מתארחים אנשי תקשורת בולטים באולפן הטלוויזיה של בית הספר לתקשורת. בחודשים האחרונים התארחו בתוכנית ירון לונדון, מולי שגב וגדעון לוי. את האירוע מנחה חוקרת התקשורת ד"ר אסנת רוט-כהן.

"לא היו בינינו התנגשויות", סיפר ארז, "יכול להיות שהעולם המופלא שהגשתי איימה עליו כי התכנית עברה אותו ברייטינג, אבל תמיד כשנפגשנו אמרנו שלום זה לזה. הגיעו שמועות על מעשיו אך לא האמנתי. זמן קצר אחר כך זומנתי למשטרה לתת עדות ונחשפתי לצילומי מעקב על הבית שלי שנעשה על מנת לפגוע בי. זה סיפור עצוב על איש מאד מוכשר אבל לא תמיד מאוזן".

לגבי התכנית האח הגדול אמר טל כי היו מקרים לא מעטים שבהם משתתפים שההפקה רצתה בהמשך השתתפותם - הודחו מהבית על ידי הצופים. לגבי צורת הבחירה בקטעים שמשודרים, אמר טל כי "הדבר היחיד שקובע זה האם זה מעניין, שכן מדובר בטלוויזיה מסחרית. ומכיוון שמדובר בהרבה כסף יש עו"ד ופיקוח טוב יותר ממה שראינו לאחרונה בקלפי של המפלגות".

טל אמר לסטודנטים כי אין סתירה הכרחית בין רייטינג לאיכות והדיאלוג בין השניים הוא המעניין לדבריו. כדוגמה ליכולת הטלוויזיה המסחרית להציג גם איכות, הזכיר טל את עובדה ש"מצליחה להציב רף ראוי בשעת שיא".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דן טובול 01/02/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    הייתי מעוניין לדעת איך אתם מפרסמים תמונה בלי לשייך זכויות?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.