וואלה ינון מגל לוסי אהריש
צילום: צילום: אייסTV
פרסום ראשון

אילן ישועה TV: האם אתר וואלה מתכוון להקים ערוץ טלוויזיה שישודר ב-yes?

אבי אלקלעי מצטרף לוואלה כאחראי תחום TV, אבל ימשיך לייעץ ל'לונדון וקירשנבאום'. גורמים: האתר שואף להקים בעתיד חברת חדשות טלוויזיונית
אלכסנדר כץ | (1)

אבי אלקלעי, עורך התכנית לונדון וקירשנבאום בערוץ 10, מצטרף לוואלה - כך נודע לאייס. מהלך זה מרמז על תכנית שלדברי גורמים בשוק התקשורת, קורמת בימים אלו עור וגידים במשרדי האתר ברחוב אבן גבירול.

אלקלעי אמור לגבש מתווה להגדלת נפח שידורי הטלוויזיה של האתר, אבל על פי מספר הגורמים עמם שוחח אייס, גם לבדוק כיצד להוציא לפועל פרויקט גדול של הקמת ערוץ חדשות ב-yes. כזכור, גם וואלה וגם yes הן חברות בת של בזק.

מהלך כזה מתכתב עם תכנית שהציג ביולי 2013 שר התקשורת בזמנו, גלעד ארדן, שתאפשר ל-HOT ול-yes להקים כל אחת ערוץ חדשות עצמאי. ארדן נפגש באותה עת עם בכירי 2 חברות הטלוויזיה הרב ערוצית, ושתיהן הודיעו כי הן מעוניינות בהקמת חברות חדשות, בניגוד למצב כעת שהחוק לא מאפשר להן. ואולם, מאז הדבר לא יצא אל הפועל, וכרגע הרגולציה אוסרת על חברות הטלוויזיה הרב ערוצית להקים ערוצי חדשות עצמאיים.

כעת, עם אולפנים חדישים בהם הושקעו מאות אלפי דולרים, היו רוצים להגדיל את נפח השידורים לקראת הפיכה אפשרית לערוץ טלוויזיה. מי שאמור להוביל את המהלך הוא אלקלעי, עורך 'לונדון וקירשנבאום' ב-12 השנים האחרונות, שהיה לפני כשנתיים המנכ"ל הזמני של חברת החדשות של הערוץ, בתפר שבין עזיבת אורי רוזן למינויו של גולן יוכפז כמנכ"ל בסוף 2012. לאלקלעי ניסיון עשיר בטלוויזיה, כשהיה מפיק בתכניות בזכייניות ערוץ 2 השונות, בחברת yes.

אלקלעי אישר את הפרטים לאייס: "הגעתי כדי להמשיך ולפצח את הנוסחה לגרום לאנשים לצפות בתכני טלוויזיה באינטרנט. יש את 'חדשות בדקה' של וואלה שזה פורמט מעולה, ונביא תכנים נוספים. לגבי ערוץ חדשות, זה מוקדם מאד לדבר על זה, ורגולטורית זה לא אפשרי כרגע".

מנכ"ל וואלה אילן ישועה, אישר לאייס כי אלקלעי הצטרף לאתר, אבל לטענתו - מינוי זה לא קשור לתכניות עתידיות, אם וכאשר יהיו כאלה, להקים ערוץ.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עזרא מועלם 29/11/2014 22:16
    הגב לתגובה זו
    נחרצות ביטחון עצמי דעתנות ורוח וצילצולים כשל ילד קטן ושחצן שקיבלת אולפן טלביזיה ומגיש חיחד עם ילדות צפצפניות את חדשות היום. נלעג.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.