גוגל הסינית מגיעה לישראל: BAIDU חתמה על הסכם לשת"פ עם WEB3
תנובה היתה רק הסיפתח: המקבילה הסינית של גוגל - BAIDU - תיוצג בישראל על ידי חברת WEB3 במטרה לפתוח למפרסמים מישראל ערוץ ישיר לקהל היעד הגדול בעולם, באחד משווקי הפרסום המתפתחים של השנים האחרונות. במסגרת השת"פ, נציגי החברה יגיעו לישראל בחודש הקרוב על מנת להיפגש עם מפרסמים מקומיים.
במסגרת ההסכם, תכשיר BAIDU צוות מיוחד ב-WEB3, שיסייע בניהול הקמפיינים בסין, בפיתוח הקריאייטיב בשפה המקומית וכן בהתמודדות עם הבירוקרטיה הנדרשת למפרסמים במדינה.
BAIDU היא גוף המדיה המקוון הגדול בסין. היא זוכה לחשיפה של למעלה מ-90% בקרב משתמשי האינטרנט במדינה, המונה כ-1.3 מיליארד אזרחים. החברה מפעילה שירותים מקוונים רבים בהם אתרי ושירותי תוכן, שיתוף קבצי מוסיקה ווידאו, שירותי מפות, שירותים טכנולוגיים כגון אחסון בענן, מערכת מדיה לפרסום בבאנרים ועוד. עם זאת, בדומה למקבילתה האמריקאית, מוצר הדגל של החברה הוא מנוע החיפוש שלה האחראי על הרוב המוחלט של החיפושים בסין ומהווה כ-65% מכלל החיפושים המבוצעים במדינה.
מנוע החיפוש מציע אפשרויות חיפוש נרחבות בטקסט, בוידאו ובתמונות, וכעת יוכלו מפרסמים ישראליים לפרסם בו החיפוש לפי מילות חיפוש (Search) ובבאנרים המופיעים באתרי התוכן המקושרים לרשת החברה (Display).
- בלי שבבים אמריקאיים? טנסנט וביידו מוכיחות שהמירוץ ל-AI לא עוצר
- ביידו משיבה מלחמה: משיקה מודל AI חדש בחינם לכל המשתמשים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי שחף בר גפן, מנכ"ל קבוצת WEB3: "זו בשורה אמיתית למפרסמים הישראליים, המחפשים הזדמנויות בשווקים חדשים. שוק האינטרנט בסין הוא עצום. מדובר באוכלוסייה המקוונת הגדולה בעולם, עם למעלה מ-590 מיליון משתמשים מקוונים. רק לשם השוואה, בארה"ב כ-245 מיליון משתמשים בלבד. זו אחת הכלכלות המתפתחות כיום בעולם, ולמפרסם הישראלי יש בהחלט אינטרס להיות שם. עד היום, לא היה מדובר במהלך קל לביצוע, בעיקר עקב הבדלי תרבות ושפה וקשיים רגולטוריים, אך ההסכם הזה מאפשר לנו לעקוף את הקשיים ולסלול את הדרך עבור המפרסמים בישראל. אנו מזמינים מפרסמים מישראל ליצור עמנו קשר בכדי לתאם פגישה עם נציגי BAIDU".
- 2.מעניין לי את הביידה (ל"ת)ברנדון 25/05/2014 16:21הגב לתגובה זו
- 1.השוק הכי חשוב היום (ל"ת)דוד 25/05/2014 15:49הגב לתגובה זו

הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו; במהדורות המרכזיות נרשמה יציבות, כשרשת משפרת קצת את הנתונים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבימים האחרונים, עם או בלי קשר לגל הפיטורין הצפוי, מצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-146 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, ששוב חזרה להיות בפער עצום מהמתחרים, עם 75 אלף צופים ו-3.5% רייטינג.
פריים טיים
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו, עם רייטינג של 17.5% רייטינג ו-415 אלף צופים והיה התכנית
הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.3% רייטינג ו-225 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי מבחינת רייטינג עם 8.2%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. למרות
שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.6% רייטינג ו-39 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-73 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-45 אלף צופים, ואילו אחריו היהי שוויון עם "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.5% רייטינג, ו-32 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.7% ו-95 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 2.4% רייטינג ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.5% רייטינג ו-32 אלף צופים בלבד.

הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו; במהדורות המרכזיות נרשמה יציבות, כשרשת משפרת קצת את הנתונים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבימים האחרונים, עם או בלי קשר לגל הפיטורין הצפוי, מצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-146 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, ששוב חזרה להיות בפער עצום מהמתחרים, עם 75 אלף צופים ו-3.5% רייטינג.
פריים טיים
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו, עם רייטינג של 17.5% רייטינג ו-415 אלף צופים והיה התכנית
הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.3% רייטינג ו-225 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי מבחינת רייטינג עם 8.2%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. למרות
שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.6% רייטינג ו-39 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-73 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-45 אלף צופים, ואילו אחריו היהי שוויון עם "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.5% רייטינג, ו-32 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.7% ו-95 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 2.4% רייטינג ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.5% רייטינג ו-32 אלף צופים בלבד.
