גוגל הסינית מגיעה לישראל: BAIDU חתמה על הסכם לשת"פ עם WEB3
תנובה היתה רק הסיפתח: המקבילה הסינית של גוגל - BAIDU - תיוצג בישראל על ידי חברת WEB3 במטרה לפתוח למפרסמים מישראל ערוץ ישיר לקהל היעד הגדול בעולם, באחד משווקי הפרסום המתפתחים של השנים האחרונות. במסגרת השת"פ, נציגי החברה יגיעו לישראל בחודש הקרוב על מנת להיפגש עם מפרסמים מקומיים.
במסגרת ההסכם, תכשיר BAIDU צוות מיוחד ב-WEB3, שיסייע בניהול הקמפיינים בסין, בפיתוח הקריאייטיב בשפה המקומית וכן בהתמודדות עם הבירוקרטיה הנדרשת למפרסמים במדינה.
BAIDU היא גוף המדיה המקוון הגדול בסין. היא זוכה לחשיפה של למעלה מ-90% בקרב משתמשי האינטרנט במדינה, המונה כ-1.3 מיליארד אזרחים. החברה מפעילה שירותים מקוונים רבים בהם אתרי ושירותי תוכן, שיתוף קבצי מוסיקה ווידאו, שירותי מפות, שירותים טכנולוגיים כגון אחסון בענן, מערכת מדיה לפרסום בבאנרים ועוד. עם זאת, בדומה למקבילתה האמריקאית, מוצר הדגל של החברה הוא מנוע החיפוש שלה האחראי על הרוב המוחלט של החיפושים בסין ומהווה כ-65% מכלל החיפושים המבוצעים במדינה.
מנוע החיפוש מציע אפשרויות חיפוש נרחבות בטקסט, בוידאו ובתמונות, וכעת יוכלו מפרסמים ישראליים לפרסם בו החיפוש לפי מילות חיפוש (Search) ובבאנרים המופיעים באתרי התוכן המקושרים לרשת החברה (Display).
- בלי שבבים אמריקאיים? טנסנט וביידו מוכיחות שהמירוץ ל-AI לא עוצר
- ביידו משיבה מלחמה: משיקה מודל AI חדש בחינם לכל המשתמשים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי שחף בר גפן, מנכ"ל קבוצת WEB3: "זו בשורה אמיתית למפרסמים הישראליים, המחפשים הזדמנויות בשווקים חדשים. שוק האינטרנט בסין הוא עצום. מדובר באוכלוסייה המקוונת הגדולה בעולם, עם למעלה מ-590 מיליון משתמשים מקוונים. רק לשם השוואה, בארה"ב כ-245 מיליון משתמשים בלבד. זו אחת הכלכלות המתפתחות כיום בעולם, ולמפרסם הישראלי יש בהחלט אינטרס להיות שם. עד היום, לא היה מדובר במהלך קל לביצוע, בעיקר עקב הבדלי תרבות ושפה וקשיים רגולטוריים, אך ההסכם הזה מאפשר לנו לעקוף את הקשיים ולסלול את הדרך עבור המפרסמים בישראל. אנו מזמינים מפרסמים מישראל ליצור עמנו קשר בכדי לתאם פגישה עם נציגי BAIDU".
- 2.מעניין לי את הביידה (ל"ת)ברנדון 25/05/2014 16:21הגב לתגובה זו
- 1.השוק הכי חשוב היום (ל"ת)דוד 25/05/2014 15:49הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
