גוגל הסינית מגיעה לישראל: BAIDU חתמה על הסכם לשת"פ עם WEB3
תנובה היתה רק הסיפתח: המקבילה הסינית של גוגל - BAIDU - תיוצג בישראל על ידי חברת WEB3 במטרה לפתוח למפרסמים מישראל ערוץ ישיר לקהל היעד הגדול בעולם, באחד משווקי הפרסום המתפתחים של השנים האחרונות. במסגרת השת"פ, נציגי החברה יגיעו לישראל בחודש הקרוב על מנת להיפגש עם מפרסמים מקומיים.
במסגרת ההסכם, תכשיר BAIDU צוות מיוחד ב-WEB3, שיסייע בניהול הקמפיינים בסין, בפיתוח הקריאייטיב בשפה המקומית וכן בהתמודדות עם הבירוקרטיה הנדרשת למפרסמים במדינה.
BAIDU היא גוף המדיה המקוון הגדול בסין. היא זוכה לחשיפה של למעלה מ-90% בקרב משתמשי האינטרנט במדינה, המונה כ-1.3 מיליארד אזרחים. החברה מפעילה שירותים מקוונים רבים בהם אתרי ושירותי תוכן, שיתוף קבצי מוסיקה ווידאו, שירותי מפות, שירותים טכנולוגיים כגון אחסון בענן, מערכת מדיה לפרסום בבאנרים ועוד. עם זאת, בדומה למקבילתה האמריקאית, מוצר הדגל של החברה הוא מנוע החיפוש שלה האחראי על הרוב המוחלט של החיפושים בסין ומהווה כ-65% מכלל החיפושים המבוצעים במדינה.
מנוע החיפוש מציע אפשרויות חיפוש נרחבות בטקסט, בוידאו ובתמונות, וכעת יוכלו מפרסמים ישראליים לפרסם בו החיפוש לפי מילות חיפוש (Search) ובבאנרים המופיעים באתרי התוכן המקושרים לרשת החברה (Display).
- בלי שבבים אמריקאיים? טנסנט וביידו מוכיחות שהמירוץ ל-AI לא עוצר
- ביידו משיבה מלחמה: משיקה מודל AI חדש בחינם לכל המשתמשים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי שחף בר גפן, מנכ"ל קבוצת WEB3: "זו בשורה אמיתית למפרסמים הישראליים, המחפשים הזדמנויות בשווקים חדשים. שוק האינטרנט בסין הוא עצום. מדובר באוכלוסייה המקוונת הגדולה בעולם, עם למעלה מ-590 מיליון משתמשים מקוונים. רק לשם השוואה, בארה"ב כ-245 מיליון משתמשים בלבד. זו אחת הכלכלות המתפתחות כיום בעולם, ולמפרסם הישראלי יש בהחלט אינטרס להיות שם. עד היום, לא היה מדובר במהלך קל לביצוע, בעיקר עקב הבדלי תרבות ושפה וקשיים רגולטוריים, אך ההסכם הזה מאפשר לנו לעקוף את הקשיים ולסלול את הדרך עבור המפרסמים בישראל. אנו מזמינים מפרסמים מישראל ליצור עמנו קשר בכדי לתאם פגישה עם נציגי BAIDU".
- 2.מעניין לי את הביידה (ל"ת)ברנדון 25/05/2014 16:21הגב לתגובה זו
- 1.השוק הכי חשוב היום (ל"ת)דוד 25/05/2014 15:49הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
