Baidu
צילום: יח"צ

גוגל הסינית מגיעה לישראל: BAIDU חתמה על הסכם לשת"פ עם WEB3

בפני המפרסמים הישראליים יפתח ערוץ עם גישה ישירה לשוק הגדול בעולם. נציגי החברה יגיעו לישראל בחודש הבא על מנת להיפגש עם מפרסמים מקומיים
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה baidu WEB3

תנובה היתה רק הסיפתח: המקבילה הסינית של גוגל - BAIDU - תיוצג בישראל על ידי חברת WEB3 במטרה לפתוח למפרסמים מישראל ערוץ ישיר לקהל היעד הגדול בעולם, באחד משווקי הפרסום המתפתחים של השנים האחרונות. במסגרת השת"פ, נציגי החברה יגיעו לישראל בחודש הקרוב על מנת להיפגש עם מפרסמים מקומיים.

במסגרת ההסכם, תכשיר BAIDU צוות מיוחד ב-WEB3, שיסייע בניהול הקמפיינים בסין, בפיתוח הקריאייטיב בשפה המקומית וכן בהתמודדות עם הבירוקרטיה הנדרשת למפרסמים במדינה.

BAIDU היא גוף המדיה המקוון הגדול בסין. היא זוכה לחשיפה של למעלה מ-90% בקרב משתמשי האינטרנט במדינה, המונה כ-1.3 מיליארד אזרחים. החברה מפעילה שירותים מקוונים רבים בהם אתרי ושירותי תוכן, שיתוף קבצי מוסיקה ווידאו, שירותי מפות, שירותים טכנולוגיים כגון אחסון בענן, מערכת מדיה לפרסום בבאנרים ועוד. עם זאת, בדומה למקבילתה האמריקאית, מוצר הדגל של החברה הוא מנוע החיפוש שלה האחראי על הרוב המוחלט של החיפושים בסין ומהווה כ-65% מכלל החיפושים המבוצעים במדינה.

מנוע החיפוש מציע אפשרויות חיפוש נרחבות בטקסט, בוידאו ובתמונות, וכעת יוכלו מפרסמים ישראליים לפרסם בו החיפוש לפי מילות חיפוש (Search) ובבאנרים המופיעים באתרי התוכן המקושרים לרשת החברה (Display).

לדברי שחף בר גפן, מנכ"ל קבוצת WEB3: "זו בשורה אמיתית למפרסמים הישראליים, המחפשים הזדמנויות בשווקים חדשים. שוק האינטרנט בסין הוא עצום. מדובר באוכלוסייה המקוונת הגדולה בעולם, עם למעלה מ-590 מיליון משתמשים מקוונים. רק לשם השוואה, בארה"ב כ-245 מיליון משתמשים בלבד. זו אחת הכלכלות המתפתחות כיום בעולם, ולמפרסם הישראלי יש בהחלט אינטרס להיות שם. עד היום, לא היה מדובר במהלך קל לביצוע, בעיקר עקב הבדלי תרבות ושפה וקשיים רגולטוריים, אך ההסכם הזה מאפשר לנו לעקוף את הקשיים ולסלול את הדרך עבור המפרסמים בישראל. אנו מזמינים מפרסמים מישראל ליצור עמנו קשר בכדי לתאם פגישה עם נציגי BAIDU".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מעניין לי את הביידה (ל"ת)
    ברנדון 25/05/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    השוק הכי חשוב היום (ל"ת)
    דוד 25/05/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.