גוגל הסינית מגיעה לישראל: BAIDU חתמה על הסכם לשת"פ עם WEB3
תנובה היתה רק הסיפתח: המקבילה הסינית של גוגל - BAIDU - תיוצג בישראל על ידי חברת WEB3 במטרה לפתוח למפרסמים מישראל ערוץ ישיר לקהל היעד הגדול בעולם, באחד משווקי הפרסום המתפתחים של השנים האחרונות. במסגרת השת"פ, נציגי החברה יגיעו לישראל בחודש הקרוב על מנת להיפגש עם מפרסמים מקומיים.
במסגרת ההסכם, תכשיר BAIDU צוות מיוחד ב-WEB3, שיסייע בניהול הקמפיינים בסין, בפיתוח הקריאייטיב בשפה המקומית וכן בהתמודדות עם הבירוקרטיה הנדרשת למפרסמים במדינה.
BAIDU היא גוף המדיה המקוון הגדול בסין. היא זוכה לחשיפה של למעלה מ-90% בקרב משתמשי האינטרנט במדינה, המונה כ-1.3 מיליארד אזרחים. החברה מפעילה שירותים מקוונים רבים בהם אתרי ושירותי תוכן, שיתוף קבצי מוסיקה ווידאו, שירותי מפות, שירותים טכנולוגיים כגון אחסון בענן, מערכת מדיה לפרסום בבאנרים ועוד. עם זאת, בדומה למקבילתה האמריקאית, מוצר הדגל של החברה הוא מנוע החיפוש שלה האחראי על הרוב המוחלט של החיפושים בסין ומהווה כ-65% מכלל החיפושים המבוצעים במדינה.
מנוע החיפוש מציע אפשרויות חיפוש נרחבות בטקסט, בוידאו ובתמונות, וכעת יוכלו מפרסמים ישראליים לפרסם בו החיפוש לפי מילות חיפוש (Search) ובבאנרים המופיעים באתרי התוכן המקושרים לרשת החברה (Display).
- בלי שבבים אמריקאיים? טנסנט וביידו מוכיחות שהמירוץ ל-AI לא עוצר
- ביידו משיבה מלחמה: משיקה מודל AI חדש בחינם לכל המשתמשים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי שחף בר גפן, מנכ"ל קבוצת WEB3: "זו בשורה אמיתית למפרסמים הישראליים, המחפשים הזדמנויות בשווקים חדשים. שוק האינטרנט בסין הוא עצום. מדובר באוכלוסייה המקוונת הגדולה בעולם, עם למעלה מ-590 מיליון משתמשים מקוונים. רק לשם השוואה, בארה"ב כ-245 מיליון משתמשים בלבד. זו אחת הכלכלות המתפתחות כיום בעולם, ולמפרסם הישראלי יש בהחלט אינטרס להיות שם. עד היום, לא היה מדובר במהלך קל לביצוע, בעיקר עקב הבדלי תרבות ושפה וקשיים רגולטוריים, אך ההסכם הזה מאפשר לנו לעקוף את הקשיים ולסלול את הדרך עבור המפרסמים בישראל. אנו מזמינים מפרסמים מישראל ליצור עמנו קשר בכדי לתאם פגישה עם נציגי BAIDU".
- 2.מעניין לי את הביידה (ל"ת)ברנדון 25/05/2014 16:21הגב לתגובה זו
- 1.השוק הכי חשוב היום (ל"ת)דוד 25/05/2014 15:49הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
