שאזאם. מודעת Kiss של תלמידי בצלאל
צילום: יח"צ

עוד הישג למחלקת התקשורת בבצלאל: מודעת סטודנטים תופיע במגזין הארכייב

בפעם השנייה השנה, והרביעית בסה"כ, מודעת פרסום של סטודנטים משנה ד' במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל תפורסם במגזין הבינ"ל שיחולק גם בקאן
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה בצלאל שאזאם

מחלקת התקשורת החזותית ב'בצלאל' רושמת לעצמה הישג נוסף עם המודעה השנייה השנה במגזין הפרסום היוקרתי 'ארכייב'. המודעה תפורסם במהדורה הקרובה של המגזין, כ-3 חודשים לאחר שפורסמה המודעה הקדמת של טל לשץ.

בסך הכל, מדובר בפעם הרביעית בה מודעות של הסטודנטים מ'בצלאל' זוכה לבמה במגזין. בכל גיליון מוקדש עמוד אחד לעבודות סטודנטים נבחרות מהעולם, ומבין כל המועמדים, רק 4 עבודות סטודנטים נבחרות להיכלל בו. את המודעה עבור אפליקציית זיהוי המוסיקה 'שאזאם' עיצבו תלמידי שנה ד' דניאל לי-ורדי ,עמית שמעוני וטל לשץ במסגרת הקורס שמועבר על ידי סיון בן חורין, ראש תחום עיצוב לפרסום.

עבור הסטודנטים מדובר בתזמון מושלם, שכן המהדורה הקרובה של מגזין 'ארכייב' (יוצא אחת לחודשיים) תחולק בפסטיבל קאן הקרוב שייערך במהלך השבוע האחרון של חודש יוני.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שרי 21/05/2014 19:22
    הגב לתגובה זו
    מר מירמור, מופיעה כי כנראה שלא מעט אנשים שרואים אלפי עבודות בחודש מכל העולם החליטו שהיא אחת מ-4 מודעות הסטודנטים הטובות בעולם. זה למה! עכשיו במקום לתהות על קנקנה, אולי תתעל משהו לקצת חיוביות, כמו איזה יופי שסטודנטים מישראל מייצגים אותנו במגזין הכי נחשב בתעשיה העולמית? כל הכבוד לכם סטודנטים מוכשרים.
  • 1.
    מה? 21/05/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    למה היא אמורה להופיע בארכייב? מה טוב בה? מה אומנותיו/או יצירתי בארט או הקראייטיב?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.