ממקאן ל'פרוינדסטר': שחר אבני מצטרף לסוכנות המיתוג וישמש כמנכ"ל משותף

אבני, לשעבר מנהל התוכן השיווקי של מקאן אריקסון ישמש כמנכ"ל לצידו של מעין פרוינד. בנוסף מונה יואב גתי לתפקיד מנהל הקריאייטיב של הסוכנות
משה בנימין | (7)

שחר אבני, לשעבר מנהל התוכן השיווקי של מקאן אריקסון (נכנס לתפקידו ב-2009 כשהחליף את יובל לב) מצטרף לסוכנות המיתוג והעיצוב Froindster בה ישמש כמנכ"ל משותף לצידו של מעין פרוינד, מייסד החברה.

אבני (36), בוגר תואר שני במנהל עסקים, כיהן בתפקידו האחרון כמנהל התוכן השיווקי של קבוצת מקאן אריקסון ועסק במגוון תפקידים בתחום הפרסום והשיווק. בטרם הצטרף למקאן היה אבני מנכ"ל בחברת ENGAGE, מקבוצת ארנון פז. קודם לכן שימש במשך 3 שנים כסמנכ"ל לקוחות בחברת מומנטום, מקבוצת מקאן אריקסון, וטיפל בלקוחות הקבוצה.

אל אבני ופרוינד מצטרף גם יואב גתי (29), שימלא את תפקיד מנהל הקריאטיב של הסוכנות. גתי, בוגר תואר ראשון לתקשורת חזותית בשנקר, היה בעברו קופירייטר בכיר בקבוצת מקאן אריקסון. לדברי אבני: "מדובר בשילוב כוחות מעולה שבאמצעותו נהפוך את פרוינדסטר לסוכנות המיתוג והעיצוב המובילה בישראל".

לשלושה כאמור, היכרות מוקדמת עוד מימי מקאן אריקסון. פרוינד, מקים החברה שימש כארט דיירקטור במקאן אריקסון בין השנים 2003 ל-2011 ויחד עם גתי הוא עבד על תקציבי סלקום, טמפו, yellow, פז ואל-על.

פרוינדסטר (32), נוסדה לפני שנתיים על ידי מעין פרוינד ומתמחה ביצירת מותגים בזירות דיגיטליות ומסורתיות. לדברי פרוינד "הסוכנות מתמחה במיתוג קלאסי ומיתוג מחדש לחברות ומיזמים, וכן מתעסקים בבנייה, עיצוב אתרים ועיצוב אפליקציות". בין לקוחותיה נמנים כאל, זאפ גרופ, מפעל הפיס, עיריית נתניה ואחרים. החברה מעסיקה בנוסף לגתי, פרוינד ואבני 4 מעצבים.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    רק אומר ש... 06/08/2013 23:34
    הגב לתגובה זו
    רק אומר שכדאי לדייק. אכן בחור מוכשר, אחד המוכשרים שאני מכיר. אבל איך בדיוק הוא היה ארט במקאןבין השנים 2003-2011 אם רק ב-2008 הוא הגיש את הפרוייקט גמר שלו בשנקר? הוא עבד שם עוד לפני הלימודים? אני יכול להבין את הרצון להרשים, אבל זה נשמע קצת מופרך...
  • אלפיים ושלוש 07/08/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    והוא היה שם איתי. רק אומר ש...
  • 4.
    פרוינד תעשה לי שלישייה (ל"ת)
    אטרפון 05/08/2013 23:31
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מערי3ה 05/08/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    מעצבים עילאיים ומוכשרים.
  • 2.
    רצפת האגן 05/08/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    פרוינדסטר מעולים ומוכשרים להחריד. עם אבני וגתי זו אימפריה.
  • 1.
    מישו 05/08/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    זה לא כוחות! צריך עוד מנהל אחד. נשמע רווחי העסק. (דרך אגב, לא הייתי בונה יותר מדי על הלקוח "אחרים". נראה לי שהוא קופץ ממשרד למשרד כל שבועיים. ראיתי אותו בהודעות לעתונות של עוד מלא משרדים וסוכנויות).
  • איזה נשמה טהורה אתה (ל"ת)
    ערן 05/08/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.