גודל טקסט
זום
ניגודיות

ארץ ציון וירושלים: חברת שילוט החוצות 'מגה מדיה' זכתה במכרז הפרסום בבירה

החברה שהחזיקה בעבר קיר פרסום בכניסה לעיר, חוזרת לבירה לאחר זכייה במכרז. המנכ"ל, דני מולדבסקי: "אין כיום מותג ארצי שלא מעוניין לפרסם בי-ם"
משה בנימין |

חברת שילוט החוצות 'מגה מדיה' זכתה במכרז השילוט של עיריית ירושלים, להקמת 10 מתקני פרסום לשלטי ענק במיקומים אסטרטגיים ברחבי העיר, לתקופה של 5 שנים. חברת החוצות תשקיע בהקמת המתקנים כ 2 מליון שקלים, כאשר עלות המכרז הכוללת מוערכת בכ-8 מיליון שקלים לכל תקופתו.

בחברה מציינים כי מדובר באחד המכרזים החשובים ביותר בתחום השילוט, שהתפרסמו בשנים האחרונות. זאת מכיוון שבירושלים מתקיים יחס הפוך בין גודלה להיקף הפרסום בתחומה - זו למעשה העיר שבה היקף השילוט הוא הנמוך ביותר יחסית לשטחה וכמות תושביה.

במקרה של 'מגה מדיה' מדובר בסגירת מעגל, שכן בעבר הפעילה החברה את אחד מקירות הפרסום הראשונים בכניסה לירושלים. כיום, עם הזכייה במכרז, החברה תגביר את פעילותה באופן ניכר, בפריסה רחבה בפריים לוקיישנס ולאורך צירי התנועה המרכזיים בירושלים.

מנכ"ל מגה מדיה, דני מולדבסקי, מציין כי "הבחירה להיכנס לפעילות הפרסום בירושלים, נבעה מהצורך התמידי שקיים אצל המפרסמים הגדולים לפרסם בירושלים, שמעבר להיותה סמל סטאטוס כעיר בירה, מדובר בעיר הגדולה בישראל שגודלה פי שניים מהעיר הבאה אחריה בתור והינה תל אביב. המהלך הינו חלק מאסטרטגית החברה להרחבת פעילותה בתחום שלטי הענק בישראל".

עוד מוסיף מולדבסקי, כי "אין היום מותג ארצי שלא מעוניין לפרסם בירושלים. העיר מונה מעל 800 אלף תושבים ונהנית מביקורם של מאות אלפי תיירים בשנה ותושבי חוץ שמגיעים לירושלים".

כיום פועלת 'מגה מדיה' כיום ב-9 ערים מרכזיות בישראל, ביניהן חיפה, נתניה, תל אביב, רמת גן, גבעתיים, ראשון לציון, אשדוד, באר שבע וירושלים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה