ההפתעה שחיכתה לנוסעי המטרו באיטליה: עולים במילנו - יורדים בטוקיו

נוסעי הרכבת ביקשו להגיע לתחנות 'מוסקובה' ומצאו עצמם בתחנת 'שיבויה' בטוקיו כחלק מקמפיין של M&CSaatchi מילנו לספקית האינטרנט המקומית
משה בנימין | (4)

לטעות בתחנת הרכבת שבה אתה אמור לרדת - זה משהו שעשוי לקרות לכל אחד, אבל להגיע בטעות לתחנה במדינה אחרת, ביבשת אחרת, זה כבר שמור לאגדות. נוסעי המטרו האיטלקי במילנו זכו לחוויה שכזו כשעלו לנסיעה שגרתית בבוקר יום שני (תחילת שבוע העבודה ברוב חלקי העולם) והגיעו איכשהו לתחנת רכבת שדומה מאוד לתחנת 'שיבויה' בטוקיו.

במסגרת קמפיין של משרד הפרסום M&CSaatchi מילנו, לקידום ספקית האינטנרט המקומית Fastweb, עוצבה תחנת 'מוסקובה' כתחנת 'שיבויה' בטוקיו. לנוסעי הרכבת האיטלקים חיכתה הפתעה, שכן השינוי הויזואלי ירד לפרטי פרטים. על הרציף חיכו עוברי אורח יפנים, גיישות (בדרכן לעבודה?), פועלים וחבורות בני נוער יפנים. קירות התחנה כוסו כולם במודעות פרסום בשפה היפנית, ובמסכים הוקרנו תוכניות יפניות.

כדי להשלים את החוויה החושית, עם עצירת הרכבת ופתיחת הדלתות הודיע הכרוז באנגלית וביפנית על הגעתה לתחנת 'שיבויה'. על שלטי הפרסום שנשאו השחקנים שהשתתפו בפרסומת נכתב באיטלקית: "האם הקו שלך מספיק מהיר?".

באותו הנושא: קמפיין נוסף ומעניין שראינו לאחרונה להשקת רשת אינטרנט הגיע מצרפת. אורנג' המקומית הציגה את התערוכה המהירה בעולם, ביבשת אחרת, על בסיס תמונות של אושיות אינסטגרם מקומיות. בתוך כמה שעות זכו אותם צלמים לקבל סרטון וידאו אישי מהגלריה שהציגה את העבודות שלהם בלוס אנג'לס, כולל תגובות הקהל ליצירותיהם.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מיקו 11/03/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    תכלס לא, אבל מה הקשר לאינטרנט מהיר? חירטוט קיראטיבי מיותר.
  • אתה בכלל יודע מה זה גוסט? יא אהבל (ל"ת)
    11/03/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
  • לא לקלל יא טיפשים (ל"ת)
    גילי 11/03/2013 14:07