היחצנית שהוחלט לפטרה בשל "הדלפה" על אלירז שדה - ממשיכה עם המותג
סערת הכדורים ב'האח הגדול' ממשיכה לייצר הדים, הפעם מכיוון לא צפוי. אמש בתוכנית 'ערב טוב עם גיא פינס' דווח כי יחצנית המותג 'יוקה' פוטרה לאחר שהדליפה ידיעה לתקשורת שלפיה איילה רשף, הפרזנטרית של 'יוקה' טוענת כי גם אלירז שדה נטל כדורים פסיכיאטרים. רשף עצמה התנערה לחלוטין מהאמירה ופה התחילה סאגה שלמה.
בתוכנית של פינס נראתה נציגה של 'יוקה' כאשר היא אומרת מפורשות לאיילה כי היח"צנית פוטרה מעבודתה עם המותג בעקבות האירוע. עם זאת, לאייס נודע כי הבוקר התקיימה סוג של ישיבת סולחה שבה נכחו נציגי המותג והיחצנית האמורה, יוספה ברק. "באותו רגע כן החלטנו להפסיק את שיתוף הפעולה עם יוספה אבל חזרנו בנו מההחלטה לאחר שישבנו והבהרנו כמה דברים". כך אמר לאייס בעלי המותג, יניב דואניס, שהוסיף, כי "מה שראיתם בפינס היה סכסוך עבודה קטן שהתפרש לא נכון, לא היו פיטורין בפועל. אני ויוספה הסכמנו שכל מה שנעשה מעתה והלאה יהיה רק בשיתוף פעולה ושלא יהיו דברים שאדע מהם אחרי שכבר קרו".
אמש במסגרת תוכניתו של פינס שודרה כתבה על רשף, אקס העונה ה-2(והמדוברת) של 'האח הגדול', שנבחרה כפרזנטורית לצילומי מותג לצעירות בשם 'יוקה'. נראה כי אחד הטריגרים להכנת הכתבה על ידי פינס הוא פרשיית הכדורים הפסיכיאטרים של 'האח הגדול', שכבר יותר מ-3 שבועות מסרבת לרדת מהכותרות. הדבר אך טבעי ורבים עשויים לראות בו הזדמנות ראויה, אבל נראה כי דווקא מי שמייצגת את המותג בתקשורת החליטה לקחת את העניין צעד אחד יותר מדי קדימה.
במהלך יום הצילום, שכאמור תועד על ידי הצוות של פינס, הוסבה תשומת לבה של רשף לכתבה שעלתה ב'וואלה סלבס', שלפיה הטאלנט סיפרה על הסט כי אלירז שדה - כמו סער שיינפיין ואחרים - קיבל כדורים מד"ר אילן רבינוביץ' במהלך התכנית.
שוב לסט הצילומים; רשף הנרעשת, שככל הנראה לא האמינה שזה קורה לה, עצרה הכל והתקשרה אל ברק, לדבריה כדי להבין מאיפה זו האחרונה המציאה את הדברים. ברק מצדה אמרה כי הכל כשר אבל זמן לא רב לאחר מכן הגיעה נציגה של 'יוקה' שאמרה כי העבודה אתה הופסקה. הדבר, כאמור, הוכחש אבל עדיין יש לתהות מה כל זה אומר והאם עושה נכון יחצן שמחליט לנצל הזדמנויות רק בשביל לקבל מקום בעיתון או זמן אוויר בטלוויזיה.
לפי דניאלה רייבנבך, שמשרד היח"צ שלה מטפל בתקציבי אופנה רבים, "זה בסדר לתפוס טרמפ על אייטמים, אבל צריך לקחת אישורים מכל הנוגעים בדבר ובטח שלא לעשות דברים מתחת לאפם של אנשים. אם אתה עושה דברים ככה, אתה רק שורף את עצמך. אם הטאלנט אמר את הדברים ואם לא, לאירוע הבא שלך הוא כבר לא יגיע".
-את מייצגת את רנואר עם דוגמנים כמו אור גרוסמן ועוז זהבי, שם זה יכול היה לקרות?
"אגיד פה משהו חשוב - הפרזנטורים הם הפנים של המותג שלך ולכן אתה צריך לשמור עליהם בציפורניים. מי שמייצג את הלקוח מייצג גם את הערכים שלו ולכן אמור לשמור על ניקיון כפיים ועל תדמית הכי נקייה שיש. בכל מקרה, בחיים לא תראי לא את איילת זורר או עוז זהבי או מירי מסיקה בפרשיות מהסוג הזה".
-שלושת אלה מייצגים מותגים גדולים שאולי לא זקוקים לבאזז שכזה. אבל מה עם מותג קטן, נגיד 'יוקה'?
"אם מדברים על הצופים, הם בכל מקרה ישכחו את הפרשה אחרי יומיים. מה שלא יהיה, אני לא מאמינה בשיטה הזו אלא בבניית תכנית אסטרטגית ואמינה לטווח ארוך ולא על גבם של אחרים".
-מה לדעתך יהיה עם היחצנית מעכשיו והלאה?
"גם אם ישכרו אותה אחרי מה שקרה, היא באיזשהו מקום תתחיל את נושא האמינות במינוס. אמינות זה אל"ף-בי"ת; אתה עובד מול עיתונאים ומול לקוחות והקשר שלך איתם לא מסתיים ביום צילום אחד או באייטם אחד בטלוויזיה. זה מה שאני תמיד אומרת לבנות שלי".
יחצנית במשרד גדול, שמעורה בפרטי הפרשה, אומרת כי מה שיוספה ברק עשתה בעניין רשף הוא אקט לא אחראי שמוציא שם רע לתחום יחסי הציבור כולו. היא מוסיפה ואומרת, כי "עצוב שבתחום שלנו יש כל כך הרבה עשבים שוטים שמתנהלים בצורה הזו. יש פה מוטיבציה של יחצנית שרצתה להביא אייטם בכל מחיר מבלי לחשוב על אלף ואחת השלכות שיכולות להיות למעשים שלה".
-איזה השלכות?
קודם כל, יש פה הפרה של החיסיון הרפואי של אלירז, שזה נושא בפני עצמו. שנית, ההדלפה ל'וואלה' בכלל לא עוזרת למותג אלא להיפך".
-פוגעת במותג?
"במקרה הזה המותג נמצא באמצע סערה תקשורת מביכה ולא יעילה. אנשים בתוך התחום יגידו שמדובר בהתנהלות קיקיונית, אבל בחוץ, בקרב הצופים, מי בכלל יזכור את מה שהיה שם? הפרט היחיד שהצופים והקוראים יזכרו - אולי - הוא שהיתה פה חברת אופנה שניסתה להשיג אייטם בכל מחיר, ממש הכל. הרשת הזאת תיזכר לעד בתור זו שהיחצנית שלה הרסה לה, והרי צרכנים שפונים לקנות רוצים שהדברים ייעשו במקומות מסודרים".
לעניין מקצועיותה של יוספה ברק היחצנית מוסיפה וטוענת, כי מי שמורגל בעבודה על סטים מכיר את הדינמיקה ששוררת בהם ולפיכך גם יודע כיצד לפעול במצבים לא צפויים; "במקרה הזה, בגלל שמדובר בחברה לא מאוד מוכרת שהעסיקה משרד יח"צ לא מאוד מוכר, היחצנית היתה צריכה להתאמץ בשביל להכניס אייטמים ולהשיג כותרות. לצערי, היא בחרה בדרך קלה ולא הוגנת".
- 20.איילה אלופה (ל"ת)שירה 27/03/2012 13:00הגב לתגובה זו
- 19.איילה הפעם יצאת גדולה! (ל"ת)אולגה 27/03/2012 11:24הגב לתגובה זו
- 18.ידעתי שכל הסיפור בלוף, אלירז לא לקח כדורים! (ל"ת)בר 26/03/2012 21:03הגב לתגובה זו
- 17.נורית 26/03/2012 19:04הגב לתגובה זוהן לא מסוגלות אפילו להבין מהי כוחה של פרובוקציה. שיתחילו ללמוד איך עושים רעש ובאזז מטורף וכשיוקה יהפכו להיות מותג על, שלא יגידו שהן בנו את המותג.בטח הן היו מצקצקות בלשון גם על הקמפיין של יעל אבקסיס עם קסטרו, מה שעשה סערה גדולה ונכנס לפנתיאון. בקיצור פריג'ידיות.
- 16.ליאונה 26/03/2012 17:15הגב לתגובה זו12 ו- 13 לכו תחפשו את עצמכם בשוק. אתם כמו חרא בערימה של זבל.
- 15.בעלת משרד 26/03/2012 16:06הגב לתגובה זוכל הפרשיה הזאת מזהמת את כל התחום
- 14.כל כך מתאים לאתר שלכם להתעסק בקקה ! (ל"ת)אורי 26/03/2012 15:52הגב לתגובה זו
- 13.שירה 26/03/2012 15:45הגב לתגובה זוליוקה יש דברים מדהימים! והם ממש לא קטנים! הפריטים שלהם מפוזרים בחנויות בכל רחבי הארץ
- 12.יוקה זה מותג ענק!!! ממש לא קטן!!! (ל"ת)שירה 26/03/2012 15:42הגב לתגובה זו
- 11.לא שווה אזכור אפילו, עשיתם כתבה? מגוחך (ל"ת)מגחך 26/03/2012 14:45הגב לתגובה זו
- 10.לירון 26/03/2012 14:38הגב לתגובה זוגם אם זה לא נכון
- 9.דודי 26/03/2012 14:33הגב לתגובה זואיילה הזו שלא שווה יותר מדקה של רעש עשתה נזק תדמיתי לעצמה, עכשיו אחרי שזה פורסם היא מתחפרת מאחורי הכחשות מה שהופך אותה בעיקר לפאטתית ופחדנית. פגע במוצג? הצחקתם אותי, אחרי כל האזכורים האלה עכשיו כולם מכירים אותו. תלמדו מאותה יחצנית איך עושים יחצ' , מגיע לכם איזה שיעור או שניים, אולי אפילו בחינם חחח
- חוסר מקצועיות! 26/03/2012 15:38הגב לתגובה זומראה כמה היא לא מקצועית תמכור גם את אמא שלה בשביל אייטם?! עלוב
- 8.תלי 26/03/2012 14:23הגב לתגובה זוצריך גם טלפון של התנצלות מהיחצנית שלא שמענו עליה
- נכון! אחרת איך יישן בלילה ?? (ל"ת)תתקדמו לא סופר אותם 26/03/2012 14:27הגב לתגובה זו
- 7.אחת 26/03/2012 13:57הגב לתגובה זומה נהיה?
- מתאימה עצמה למותג פח, עם פרזנטורית פח (ל"ת)ובעיקר מביכה 26/03/2012 14:26הגב לתגובה זו
- 6.יוספה בכותרות כל כבוד!!! (ל"ת)דניאלוש 26/03/2012 13:56הגב לתגובה זו
- 5.קנאים!! 26/03/2012 13:55הגב לתגובה זועושה בית ספר לכולם! ועובדה, כולם קראו את האייטם על יוקה
- בולבולון 26/03/2012 14:25הגב לתגובה זואת הפאדיחה שלה היא כבר עשתה
- 4.פשוט הזוי (ל"ת)לי 26/03/2012 13:53הגב לתגובה זו
- 3.הפשע משתלם (ל"ת)בני 26/03/2012 13:51הגב לתגובה זו
- 2.זה ניפחו את כל העסק (ל"ת)ירון 26/03/2012 13:50הגב לתגובה זו
- 1.לא יאמן, בושה לחלטורה! (ל"ת)שלום 26/03/2012 13:43הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
