D-ID גייסה 25 מ' ד' בסבב B מבנק מקוארי, פיטנגו אוור-קראוד ועוד
חברת D-ID הישראלית, שפיתחה כלי להנפשת תמונה בודדת לוידאו המבוסס על בינה מלאכותית, השלימה סבב גיוס B בסך 25 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות Macquarie Capital, אוור-קראוד, פיטנגו, AXA ,OIF ,Marubeni ו-Maverick. סבב גיוס זה מביא את סך גיוסי החברה ל-48 מיליון דולר. עם תמורת הגיוס תגדיל החברה את צוותי הפיתוח בתחומי ה-Deep Learning ו-Computer Vision וכן את צוותי המכירות והשיווק של החברה בארצות הברית, אסיה-פסיפיק, ואירופה, המזרח התיכון ואפריקה. לפי הערכות שמצטטים בחברה, שוק ה-Digital Human וה-Metaverse צפויים לגדול פי עשרה במהלך העשור הקרוב. הפיתוח של החברה משמש לא רק לקוחות מתחום הבידור, כמו וורנר בראדרס, אלא גם לקוחות מתחומי החינוך המשתמשים בו ליישומי למידה, וכן פתרונות הדרכה פנים-ארגונית, תקשורת שיווקית ויישומי עוזרי AI, צ'אט-בוטים ועוד.
החברה הוקמה בשנת 2017 בתל אביב על ידי היזמים גיל פרי, המשמש כמנכ"ל החברה, סלע בלונדהיים, המשמש כסמנכ"ל התפעול, ואלירן קוטה, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות. לקוחות נוספים הם יצרנית אוראו תאגיד מונדלז וחברת מיי הריטג' - שיוצרת סרטונים ביוגרפיים באמצעות AI מתמונות קרוביהם של המשתמשים. D-ID שיתפה פעולה גם עם Glimpse Group (סימול: VRAR) במספר מוצרי מציאות מדומה/רבודה לתחום המטאוורס.