מאקרו מאכזב מארה"ב: מדד אמון הצרכנים ירד לרמה של 78.1 נקודות
מדד אמון הצרכנים התפרסם בשעה 17:00 (שעון ישראל) והצביע על החלשות באמון הצרכנים בשוק האמריקני
אכזבה בארה"ב. מדד אמון הצרכנים לחודש פברואר התפרסם בשעה 17:00 (שעון ישראל) והיה בסימן שלילי. הנתון ירד לרמה של 78.1 נקודות - נמוך מצפי הכלכלנים ונמוך מהנתון של החודש הקודם.
כאמור, הנתון אשר משקף את הסנטימנט בקרב הצרכנים בארה"ב ירד ב- 1.3 נקודות ביחס לרמה שנרשמה בחודש ינואר - 79.4 נקודות. גם נתון זה, תוקן מטה החודש לאחר שדווח כי עמד על 80.7 נקודות. קונצנזוס הכלכלנים עמד טרם הפתיחה על רמה של 80.1 נקודות.
"מדד אמון הצרכנים ירד בחודש פברואר לרמה המדוברת עקב חששות ממצב העסקים בארה"ב, מצב שוק העבודה ועונת הדוחות". אמר לין פרנקו כלכלן לענייני אנדוקטורים כלכליים ב-board "למרות זאת המצב הכללי הוא טוב".