מאקרו מאכזב מארה"ב: מדד אמון הצרכנים ירד לרמה של 78.1 נקודות
מדד אמון הצרכנים התפרסם בשעה 17:00 (שעון ישראל) והצביע על החלשות באמון הצרכנים בשוק האמריקני
אכזבה בארה"ב. מדד אמון הצרכנים לחודש פברואר התפרסם בשעה 17:00 (שעון ישראל) והיה בסימן שלילי. הנתון ירד לרמה של 78.1 נקודות - נמוך מצפי הכלכלנים ונמוך מהנתון של החודש הקודם.
כאמור, הנתון אשר משקף את הסנטימנט בקרב הצרכנים בארה"ב ירד ב- 1.3 נקודות ביחס לרמה שנרשמה בחודש ינואר - 79.4 נקודות. גם נתון זה, תוקן מטה החודש לאחר שדווח כי עמד על 80.7 נקודות. קונצנזוס הכלכלנים עמד טרם הפתיחה על רמה של 80.1 נקודות.