NSC חשפה כלי זיהוי דיבור לפי מילות מפתח במשפט

לעומת מתחרים המצריכים זיהוי משפט הנמשך זמן קצר, במוצר זה פועל מנוע זיהוי הדיבור ברציפות במשך שיחות ארוכות, במצב של האזנה וחיפוש אחרי מילות מפתח
שי פאוזנר |

NSC הישראלית, המתמחה במוצרי זיהוי דיבור מבוססי חומרה לשוק הטלפוניה, השיקה את ה-KWS או בשמו המלה Key-Word Spotting, מנוע זיהוי דיבור לאיתור מילות מפתח, המסוגל לאתר מילות מפתח הנאמרות במהלך מאות ואלפי שיחות טלפון בו זמנית.

בחברה מסבירים, כי זיהוי המילים מתאפשר בין אם מדובר בשיחות מוקלטות או בשיחות המתבצעות בזמן אמת. המנוע החדש מיועד לתחום האבטחה - ועבור יישומי בקרה במוקדי שירות לקוחות, ויסופק לרוב כתוספת למערכות הקלטה או משולב בפלטפורמות לפיתוח יישומים בשווקים אלה. בשונה משירותי טלפוניה מבוססי ממשק קולי, בהם נדרש זיהוי הדיבור לזהות משפט מסוים הנמשך זמן קצר, במוצר זה פועל מנוע זיהוי הדיבור ברציפות במשך שיחות ארוכות, במצב של האזנה וחיפוש אחרי מילות מפתח.

המוצר מספק למפעיליו זיהוי מילים המוגדרות על ידי המפעיל כ"מילות מפתח" - במהלך שיחה חיה או מוקלטת - ומדווח על כך למפעיל בזמן אמת. בשוק הבטחוני המוצר ישמש לאיתור מילים במהלך שיחות טלפון מתוך רשימת מילים שהוזנה על ידי המפעיל. במוקדי שירות המוצר יכול לשפר את יכולת הבקרה של החברה על הנעשה במוקדי השרות שלה (call center). כך לדוגמה, ניתן לבצע באמצעותו ניטור בזמן אמת של אלפי שיחות מקבילות, והצפת השיחות בהן הלקוח מזכיר מילים "חשובות" כגון בקשה לבטל הסכמים עם החברה, או איתור שיחה בה הלקוח מזכיר שמות של חברות מתחרות. זיהוי מצבים מסוג זה יכול לשמור על הלקוחות ולתרום לשיפור השירות.

מנכ"ל NSC, ד"ר עמי מויאל מסר, כי זהו מוצר מאוד להטמעה בכל מערכת טלפוניה ופשוט להפעלה על ידי הלקוח הסופי. הוא הסביר, כי יישום מוצר איתור מילות מפתח באמצעות הטכנולוגיה מבוססת החומרה של NSC יוצרת הזדמנות ליצרני מערכות הקלטה ומפתחי יישומים בתחום לספק יכולת ניטור שיחות בזמן אמת ובעלות נמוכה לכמות גדולה של שיחות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה