באומן-בר-ריבנאי מוציאים מים מקיר הקריה; משיקים מהלך אינטראקטיבי למי-עדן

מי עדן משיקים מהלך מעניין בהובלת באומן-בר-ריבנאי במסגרתו העוברים ושבים מול קיר הקריה יוכלו למזוג לעצמם מים מברים ענקיים שיוצאים מהקיר
משה בנימין |

חברת מי-עדן עלתה בימים האחרונים במהלך שיווקי מעניין המשלב בין שילוט חוצות לפעילות אינטראקטיבית עם העוברים והשבים ברחוב. המהלך, בהובלת באומן-בר-ריבנאי מכסה את קיר הקריה בת"א ובמסגרתו הוצבו ברים ענקיים על רקע של סלעים בדרך המאפשרת לקהל במקום למזוג לעצמם מים לכוסות. את השלט המורכב הפיקה החברה להזזת הרים. יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי: "בניגוד לשילוט חוצות רגיל המעביר מסר, מדובר פה במהלך אינטראקטיבי, המעניק לצרכנים חוויה שמפגישה אותם עם המים האיכותיים והצלולים בשיא הקיץ, במקום ובזמן המתאים ביותר. פרסום שמערב צרכנים פיזית מאפשר חיבור עמוק יותר עם המותג".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה