תפוז נכנסים לתחום התיירות: משיקים אתר חדש בשם Get Out

אתר הקניות של "תפוז" - Get It יחל לשווק חבילות נופש ליעדים באירופה באמצעות אתר חדש בשם Get Out
משה בנימין |

אתר הקניות Get IT של תפוז העלה השבוע לאוויר אתר תיירות חדש בשם Get Oul. האתר החדש מציע לגולשים חבילות נופש אטרקטיביות למגוון יעדים באירופה, טיסות שכר, טיולים מאורגנים, טיסות והשכרת רכב בחבילה אחת, ונופש בארץ.

מכירת החבילות תתאפשר על ידי הזמנות הגולשים ישירות מהאתר, כמו גם באמצעות הטלפון. בנוסף, לגולשים שיזמינו שירותים דרך האתר מובטחת הנחה על המחיר הרגיל, אשר תינתן גם למזמינים חבילת נופש או טיסה ברגע האחרון.

אטרקציה נוספת שמציע get out היא שירות "סוכן חכם", במסגרתו גולשים שירצו להזמין חבילת נופש יוכלו לקבל עדכון בדואר אלקטרוני או בהודעות SMS על המחירים, וזאת לאחר הרשמה באתר.

יאיר זהבי, מנכ"ל Get It מסר: "בישראל ובעולם קיימת מגמת עליה מתמדת בהזמנת טיסות ודילים לחו"ל באמצעות האינטרנט. באתר החדש אנחנו שמים דגש מיוחד על שירות יעיל ונוח למשתמש, כמו גם על מחירים אטרקטיביים בצורה יוצאת דופן. אנחנו מאמינים בפוטנציאל שוק התיירות באינטרנט ומקווים להפוך לשחקנים מרכזיים בתחום".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שנה טובהשנה טובה
שנה טובה

מה אנחנו מאחלים לכם לשנה החדשה?

מאחלים לכם שנה עם הרבה תשואה - לא רק במדדים, אלא גם בחיים עצמם; מאחלים לכם שנה שבה תתכוננו לרע, תתכוננו למפולת - אבל תקוו לטוב...

מערכת ביזפורטל |

מאחלים לכל הקוראים שנה טובה. מאחלים לעם שנה טובה. מייחלים כמובן לחזרת החטופים, לסיום המלחמה, לחזרת החיילים בשלום. מאחלים לכם מהמקום שלנו, כאתר פיננסי, הצלחה פיננסית.   

מאחלים לכם שנה עם הרבה תשואה - לא רק במדדים, אלא גם בחיים עצמם.
שהרווחים שלכם יגיעו לא רק מהמסחר וההשקעות, אלא גם מהזמן עם המשפחה ומההשקעה בעצמכם. 

ההשקעה בעצמכם היא הכי משתלמת. תלמדו, תתאמנו, תקראו, תבלו - כל אחד שישקיע בדרך שלו. זו השקעה עם תשואה נהדרת.  

שנה שבה תלכו עם הכתבות, הכלכלנים והאנליסטים שמספקים תובנות נכונות - ושלא תתפתו לכל הייפ חולף.
כי בסוף, אין תחליף למשמעת השקעות. מי שרודף אחרי אופנות מגלה לא פעם שהן חולפות מהר מדי. מי שמחזיק באסטרטגיה יציבה - חוצה גם את הסערות.

נאחל לכם שהתיק שלכם מתאים לסיכון שלכם, שתשנו טוב בלילה גם כשסוער בחוץ ושתייצרו רווחים עודפים. שתדעו לבחור את העוגנים שלכם, את התכנים והמידע שמייצרים לכם ערך.