"הכל יכול לקרות" בפלאפון - מהלך חדש לקראת הניידות
כמו יתר חברות התקשורת השוקדות על מהלכים אסטרטגיים חדשניים לקראת כניסת ניידות המספרים לתוקף ב-1 בדצמבר, יוצאת גם חברת פלאפון עם מהלך פרסומי חדש, תחת המסר: "מהיום הכל יכול לקרות!".
הקמפיין יעלה מחר (ה') בטלוויזיה, בעיתונות בשלטי חוצות ובאינטרנט בהיקף כולל של 12 מיליון שקל באמצעות אדלר חומסקי וגריי אינטראקטיב.
במסגרת המהלך, תציג פלאפון בחודשים הקרובים שורה של תוכניות חדשות המציבות את הלקוח במרכז.
ניר שטרן, המשנה למנכ"ל פלאפון אמר היום: "זוהי תחילתו של מהלך אסטרטגי רחב במסגרתו נציג בשבועות הקרובים שורה של תוכניות פורצות דרך שימשיכו את הקו המשתלם שאנו מובילים בשנים האחרונות". שטרן הוסיף, כי בשבועות הקרובים תציג פלאפון מגוון תוכניות והטבות חדשניות, בהן שיטה ייחודית למכירת מכשירים, הצעות מכר ייחודיות ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים ועוד.
עוד אומר שטרן, כי בעקבות מהלך הדור ה-3 שהובילה החברה בשנה האחרונה, הצליחה פלאפון לגייס ברבעון האחרון למעלה מ-120 אלף לקוחות דור 3. "זהו קצב גיוס כפול מהמתחרים ובמסגרתו הגענו כיום ללמעלה מחצי מיליון לקוחות בדור ה-3, הנהנים מתכנים בלעדיים בספורט ובמוזיקה, 50 ערוצי TV ומבצעים משתלמים", ציין שטרן.
על הקמפיין
הקמפיין מציג עולם המורכב כולו רק מילדים, עולם של פנטזיה ודמיון. בעולם זה הילדים הם אלו ש'מנהלים את העניינים' והקמפיין מוצג מנקודת מבטם. לדברי שטרן, עולם הילדים נבחר לייצג את המהלך משום שהם מייצגים מקוריות רעננות וחדשנות. "במהלך זה פלאפון למעשה מציגה חשיבה 'מחוץ לקופסא'. על מנת להעביר את המסר שמהיום הדברים הולכים להיראות אחרת, בחרנו בעולם של ילדים משום שהוא עולם בו אין מגבלות והכל בו אפשרי, כיף וקל אך גם מאוד פשוט", סיכם שטרן.